Charmina Skrevet 26. oktober 2005 #1 Del Skrevet 26. oktober 2005 Hei! Før det ble nytt forum her la jeg lett inn nye bilder i albumet mitt, men nå skjønner jeg ingenting lengre Det kommer jo ikke opp noe tekst lengre om å laste opp nye bilder!!! Har jo album fra før av så hvordan kan jeg nå få inn nye bilder der? Håper noen kan hjelpe meg! -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 26. oktober 2005 #2 Del Skrevet 26. oktober 2005 Når du går inn i albumet ditt, så får du en knapp oppe til høyre der det står "Nytt bilde". Klikk på denne, så får du laste opp et nytt bilde og skrive tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 27. oktober 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hei Lea Ja det var sånn jeg gjorde det før.....men når jeg nå trykker på Charminas bilder under så kommer det ikke opp et sted hvor jeg kan poste inn nye bilder! Jeg bare kommer inn i selve albumet og kan se de bildene som allerede er der :klø: Nå føler jeg meg virkelig teit som ikke finner ut av dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå