AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #1 Skrevet 21. februar 2022 Hva er førsteinntrykket og er hun er god venn eller kjæreste? Anonymkode: f2ce2...15b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #2 Skrevet 21. februar 2022 Jeg er kvinnelig skytt selv. Jeg anser meg selv som en god både venn og kjæreste. Men jeg styrer langt unna skorpioner. Det er helt kræsj!!! Men jeg må ha noen som er like energisk og eventyrlysten som meg selv. Som kvinnelig skytt, kjeder jeg meg fort om den andre bare vil se på tv og slappe av. Anonymkode: 9dce4...658
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #4 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (På 2/21/2022 den 22.22): Jeg er kvinnelig skytt selv. Jeg anser meg selv som en god både venn og kjæreste. Men jeg styrer langt unna skorpioner. Det er helt kræsj!!! Men jeg må ha noen som er like energisk og eventyrlysten som meg selv. Som kvinnelig skytt, kjeder jeg meg fort om den andre bare vil se på tv og slappe av. Anonymkode: 9dce4...658 Jeg kjenner ei kvinne som er født i skytten, hun er den slappeste sofapoteten jeg vet om. Nesten så man kan lure på om astrologi er rent oppspinn fra førvitenskapelig tid.. Anonymkode: d300a...f98
Natta1980 Skrevet 3. april 2022 #5 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg kjenner ei kvinne som er født i skytten, hun er den slappeste sofapoteten jeg vet om. Nesten så man kan lure på om astrologi er rent oppspinn fra førvitenskapelig tid.. Anonymkode: d300a...f98 da har hun helt sikkert ascendant, måne eller andre planeter i passive tegn 😎
Natta1980 Skrevet 3. april 2022 #6 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (På 21.2.2022 den 15.45): Hva er førsteinntrykket og er hun er god venn eller kjæreste? Anonymkode: f2ce2...15b de er sjarmerende og morsomme. men veldig rastløse og vimsete. skytten pleier ofte å hoppe fra den ene partneren til den andre. gjerne hvis forholdet blir for kjedelig og forutsigbart for dem. så hvis du har mye energi, og liker å farte rundt dagen lang, har mange sprø ideer mm, så er du nok en god match.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #7 Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (På 3.4.2022 den 6.28): Jeg kjenner ei kvinne som er født i skytten, hun er den slappeste sofapoteten jeg vet om. Nesten så man kan lure på om astrologi er rent oppspinn fra førvitenskapelig tid.. Anonymkode: d300a...f98 Da har hun sikkert månen i Tyren - slik som meg. Vi er livsnytere. Hilsen bedagelig anlagt Skytte-dame Anonymkode: 53213...d9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå