Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken ID-kost? Det finnes en hel haug med koster fra ID. Hvis du mener kosten til mineralsminke som har kort håndtak, tror jeg den koster ca 270?

Skrevet
Hvilken ID-kost? Det finnes en hel haug med koster fra ID. Hvis du mener kosten til mineralsminke som har kort håndtak, tror jeg den koster ca 270?

Ja, tenker på den store kosten til fondation

Skrevet

Den store (kabukien?) har jeg dessverre ikke peiling på prisen på, men tipper rundt 300.

Skrevet

Dere tenker på den store som ser ut nesten som en barberkost. I Sverige kostet denne 300SEK(=llitt mindre i NOK).... Aner ikke hva den koster i Norge, men generellt koster det mere.

Kjøpte id fondation der til 375 SEK

Gjest et spørsmål
Skrevet

orker ikke lage en ny tråd så jeg spør her.

Hvor ofte burde man bytte ut ID bare minerals-kosten?

Skrevet
orker ikke lage en ny tråd så jeg spør her.

Hvor ofte burde man bytte ut ID bare minerals-kosten?

Bytte? Når den er ødelagt, vel. Ellers bør du vaske den ukentlig i shampo og litt balsam. Klem ut vannet, og la den tørke flatt. Det siste er viktig så ikke vannet skal renne inn og løse opp limet som hårene er limt med.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Kan man bruke denne kosten til rougekost? "Baby Buki Brush Bare Escentuals BareMinerals" (finner den på www.colorfulsprinkles.com). Jeg er glad i litt store koster, men så syns jeg at prisen på den største var litt stiv. Jeg bruker ikke foundation, men ofte rouge og bronzere. Så jeg lurte på om noen vet sånn ca. hvor stor den er, og om den funker til mitt bruksområde?

Skrevet
Bytte? Når den er ødelagt, vel. Ellers bør du vaske den ukentlig i shampo og litt balsam. Klem ut vannet, og la den tørke flatt. Det siste er viktig så ikke vannet skal renne inn og løse opp limet som hårene er limt med.

takk for tipset!

det visste jeg faktisk ikke.har hatt min i en mnd nå.på tide med en hårvask da ja!

forresten kosta den 300 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...