Gå til innhold

Hvor tykk strømbukse bruker du nå på denne tiden av året under skjørt/kjoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

PS! Til der som ønsker å fortelle at dere bruker ikke strømpebukse så behøver dere ikke kommentere det for vi vet dere ikke gjør det.

Anonymkode: f7d69...8d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker nylonstrømper. 

Skal jeg være ute så lenge at det blir kaldt, så er selv den tykkeste strømpebuksa for kald. Så da velger jeg bukse. 

Anonymkode: bdf3d...b92

Skrevet

Jeg bruker ullstrømpebukse. 

Anonymkode: 242ba...77d

Skrevet

Buker vanlig ullstrømpebukse, er det veldig kaldt tar jeg to på. :P Funker bra det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

PS! Til der som ønsker å fortelle at dere bruker ikke strømpebukse så behøver dere ikke kommentere det for vi vet dere ikke gjør det.

Anonymkode: f7d69...8d1

Du vet at det kan være 30 grader (eller mer) i forskjell på temperaturen i vårt langstrakte land. Det går ikke å svare riktig på spørsmålet ditt. Du får se på vær, vind og grader der du bor, før du kler på deg.

Anonymkode: 124ce...8a4

Skrevet

Ullstrømpebukse☺(ullsokker over🤪jeg er frysepinne,og har gått lite med skjørt/kjoler i vinter🥶)

Eller ull~longs uten bein,med ullsokker over.

Skrevet

Bruker 40 denier hver dag hele vinteren. Går alltid i kjole eller skjørt på jobb. Er kaldt de kaldeste dagene, men da går jeg for varm og lang dunkåpe.  Bor i Oslo

Anonymkode: 72306...425

Skrevet

Bruker 40-60 denier, men kombinerer med knehøye støvletter med ullsokker i :) Har også ullstrømpebukser, men de bruker jeg sjeldent med mindre det er kaldere enn -10 

Anonymkode: 38726...ab6

Skrevet

Jeg bor i Oslo-området og kjører bil til jobb, men har noen minutter å gå fra parkeringsplassen. Jeg bruker fortsatt tynn ullstrømpebukse fra Pierre Robert, men ganske tynne kjoler, gjerne med cardigan over. Ullkåpe eller dunkåpe utenpå. 

Anonymkode: 87d7e...5a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...