Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis vannet går i senga, sofaen, bilen etc - er det å renske møblene/ setet greit, eller er det slik at man helst bør må belage seg på å bytte det?

Anonymkode: d177f...d36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt fint å rense det, men altså, det er mye bedre å forebygge med tisselaken i sengen og trekk i bilen. 

Anonymkode: ff03e...ff4

• Liker 1
Skrevet

Det ødelegger ikke i det hele tatt, det er jo stort sett bare vann. Sov gjerne med et tisselaken under de siste ukene hvis du er bekymret, men det er ikke vanlig at fødsler starter med vannavgang, det skjer bare for 10-15%. For de fleste går vannet mens babyen er på vei ut. Så dette er neppe noe du trenger bekymre deg for. :) 

Skrevet

Fødsel har startet med vannavgang begge ganger for meg. Begge gangene har jeg merket litt økt fuktighet i underlivet, som om jeg plutselig har svettet mye, og stått opp fra sengen. I det jeg har reist meg opp har vannet splasjet på gulvet. Kan jo ikke si at det er sånn for alle, men det var min erfaring i allefall. 

Anonymkode: 05634...d7b

Skrevet

Madrassbeskytter er tingen i senga hvertfall. 

Anonymkode: b92a3...554

Skrevet

Det kan jo komme bek med i fostervannet, i tillegg til at fostervannet lukter sæd. Så noe skade gjør det, vil nå jeg påstå, men jeg hadde ikke gått rundt med bleie de siste ukene av den grunn. De fleste forsikringer dekker også slike uhell.

Anonymkode: 7eb48...2e6

Skrevet

Vannet gikk i sofaen her, pang sa det.. men det rakk ikke engang å lekke gjennom både truse og bukse før jeg var kommet meg inn på badet. :) Der inne måtte jeg derimot vaske gulvet og hive alt jeg hadde på meg til vask ^^

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det kan jo komme bek med i fostervannet, i tillegg til at fostervannet lukter sæd. Så noe skade gjør det, vil nå jeg påstå, men jeg hadde ikke gått rundt med bleie de siste ukene av den grunn. De fleste forsikringer dekker også slike uhell.

Risikoen for bek er minimal. Slutt å spre usannheter.

Luktet søtt her og absolutt ikke sæd. Deg om det.

Anonymkode: 8c7ad...a15

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvis vannet går i senga, sofaen, bilen etc - er det å renske møblene/ setet greit, eller er det slik at man helst bør må belage seg på å bytte det?

Anonymkode: d177f...d36

kjøp denne og ha den under det vanlige lakenet både nå før fødsel og under ammetiden osv.

Formsydd madrassbeskytter

De har slike til flere størrelser dobbeltseng, enkeltseng og sprinkelseng. På barnas hus har de også til junior seng. Det har reddet våre madrassen ;)

Anonymkode: f7d5a...f6c

Skrevet

Det kan jo ødelegge på lik linje med vann, i tillegg er det jo ett hygenisk spørsmål mtp lukt og kroppsvæsker. Det værste som kan skje er at vannet går i skjøten på parkett/laminat så det svulmer opp.  Seng,sofa og bil osv kan man kjøpe seg madrassbeskytter/tisselaken.

Jysk har billige madrassbeskyttere i hvertfall.

Anonymkode: 07fb4...61d

Skrevet

De fra princess er mye mer komfortable og de har nå holdt i 7år uten og ryke.

Anonymkode: f7d5a...f6c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Risikoen for bek er minimal. Slutt å spre usannheter.

Luktet søtt her og absolutt ikke sæd. Deg om det.

Anonymkode: 8c7ad...a15

Det er absolutt ikke uvanlig med bek i fostervannet, men jeg har aldri påstått at det er stor sannsynlighet. Skjerp deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...