Gå til innhold

Forslag til ting jeg kan ha oppi yoghurten for å gjøre den bedre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal bruke det som et mellommåltid og lurer på hva som kan være godt og sunt oppi. Nå pleier jeg å bruke bær, men hva mer? Havregryn? Andre ting?😊

Anonymkode: 6c298...523

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøtter,

Anonymkode: ae075...988

Skrevet

Bananer, eple, appelsin, kiwi, (alt av frukt), havregrynsblanding, rosiner, nøtter og kruskakli :)

Anonymkode: d4636...626

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Frukt, bær og nøtter du liker. 

Skrevet

Havregryn og solsikkekjerner

Skrevet

Frokostblanding, musli, nøtter, frø, bær, rosiner, syltetøy, kanel, kardemomme, chili, osv. 

Blande med cottage cheese for mer tekstur. 

Min favoritt er gresskarkjerner, mandelflak, hytteost, eplesyltetøy, kanel og kardemomme. 

Anonymkode: 16ce1...619

Skrevet

Takker for tips👏👏

Skrevet

Rå granola og litt hjemmelagd peanøttsmør :) 

Anonymkode: 66ba9...4df

Skrevet

Det er godt å blande sin egen smak av naturell- eller gresk yoghurt. Du kan bruke honning, syltetøy med ulik smak, frukt, bær. Det er godt å hakke nøtter å ha oppi. Jeg liker Bare bra sine muslier. Er også godt med rosiner eller tørket tranebær. 

Av frukt er det godt å variere. Ananas, banan, eple og kanel, mango, jordbær/andre bær (frosne du tiner med litt sukker på fungerer også). 

Anonymkode: 572d9...e40

Skrevet

Jeg pleier å ha på en nøtteblanding som jeg lager selv (salte og usaltede cashewnøtter og pekannøtter), Bare Bra kokosgranola og Fibersirup Caramel. Noen ganger har jeg også bringebær og hakket sukkerfri sjokolade på. Så godt! 🤩 

Anonymkode: ac129...8cf

Skrevet

Pasjonsfrukt. Rema har flere ganger hatt 4 for 14,90 de siste månedene, ellers tar jeg meg ikke råd til det.

Skrevet

Nøttesmør i yoghurt er veldig godt. 

Skrevet

👏👏👏

Tusen takk, da har jeg flere ting jeg skal prøve😊

Skrevet

Jeg har for tiden dilla på gresk yoghurt (kjøper enten den i bøtte fra Synnøve Finden eller den i bøtte fra Kolonihagen) med valnøtter, banan og akasie-honning. Veldig godt og holder meg mett lenge 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...