Gå til innhold

Dere damer som er i et forhold og som elsker å suge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men mannen liker ikke å utføre oralsex på dere.. Hvordan fungerer det for dere?

Er selv en dame som er gift med en på 10 ende året. Jeg tenner voldsomt på å suge han, og han elsker at jeg gjør det. Problemet her er at han ikke liker å gi noe tilbake. Han er i tillegg veldig lukket når det gjelder sex. Noe som igjen fører til at jeg også lukker meg. Merker dette plager meg mer og mer. Hjelper ikke at han sjelden er interessert i sex heller. 

Er så ille at jeg nå har begynt å fantasere om andre menn. "Dessverre" elsker jeg han, så klarer ikke være utro. 

Anonymkode: 3bca2...59e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Exen gifta seg med en som ikke likte oralsex.

Vet ikke hvorfor,  men høna hennes var deilig og fin den, så litt rart 

Skrevet

Tror det er de færreste kvinner som elsker å suge..Personlig synes jeg det er motbydelig.

Anonymkode: ce2ef...ac0

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror det er de færreste kvinner som elsker å suge..Personlig synes jeg det er motbydelig.

You must be fun at parties....

Hun spør om svar fra de som faktisk liker det. Hadde du likt det om du var sammen med noen som synes det var motbydelig å slikke deg. 

Anonymkode: 1fa97...fd1

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Da hadde jeg mistet interesse av å suge, selv om jeg liker det. Det hadde bare føltes sårt, enveis og egoistisk, og det hadde tatt over opplevelsen ved det.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men mannen liker ikke å utføre oralsex på dere.. Hvordan fungerer det for dere?

Er selv en dame som er gift med en på 10 ende året. Jeg tenner voldsomt på å suge han, og han elsker at jeg gjør det. Problemet her er at han ikke liker å gi noe tilbake. Han er i tillegg veldig lukket når det gjelder sex. Noe som igjen fører til at jeg også lukker meg. Merker dette plager meg mer og mer. Hjelper ikke at han sjelden er interessert i sex heller. 

Er så ille at jeg nå har begynt å fantasere om andre menn. "Dessverre" elsker jeg han, så klarer ikke være utro. 

Anonymkode: 3bca2...59e

Har det på samme måte med mannen. Her er det null sex og har sluttet å ta kontakt i forhold til sex.   

Anonymkode: 294fe...4bb

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker å suge, men hadde mistet lysten om han ikke gikk ned på meg også

Anonymkode: 33816...5df

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Jeg elsker å suge. Og han liker å slikke. 💜

Men. Det har vært perioder jeg ikke ville suge. Og det kunne være forskjellige årsaker. Noen ganger var jeg ikke engang sikker på hvorfor. Men når vi fant ut hvorfor, var det lettere å gjøre noe med grunnen.

Hvis han ikke ville slikke (og jeg hadde lyst til å bli slikket), ja, så tror jeg at jeg hadde prøvd å finne ut årsaken(e). Noen årsaker kan man jo gjøre noe med. 🤗

Jeg har samlet en liste over årsaker til at hun ikke vil suge. Den har vi brukt som utgangspunkt når jeg er i en vil-ikke-suge-periode. Men mange av årsakene kan jo brukes på at han ikke vil slikke også. Kanskje den kan hjelpe dere til å få en god prat om det?

Men, hvis han er generelt lite interessert i sex, så er det litt vanskeligere, tror jeg. Du har sikkert forsøkt å finne ut hva som tenner lysten hans og hva som hemmer den. Det kan jo også være MANGE årsaker…

Endret av Fioljenta
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje gir du for mye rett og slett. Dersom han ER tilfredsstilt som det er nå, så trenger han ikke gjøre innsats. Det er et problem! 

Anonymkode: 5d62f...2d3

Skrevet

Jeg tror det kan hjelpe å ta det gradvis. Si rett ut: kan ikke du kysse meg litt her (f.eks på innsiden av låret eller nært musa) og så vise han hvor deilig du synes det er. Si hva du synes rett ut: "dette gjør meg så vill og kåt" eller "tungen din er helt magisk". Hva som helst som gir han selvtillitt og som får fram hvor deilig det er. Det vil gi mersmak tenker jeg. Alt som kan gjøre opplevelsen positiv.

Så kan du ta det gradvis. Kanskje slikker han deg bare litt i starten, så mer og mer.

Unngå for alt del å si ting som skaper dårlig stemning. Type "Jeg suger deg hele tiden hvorfor kan ikke du gi litt tilbake" eller andre ting som gir han dårlig selvtillit eller føler han må slikke deg bare fordi han MÅ. Det er aldri noe gøy med plikt sex.

Sagt med et smil: "Kan ikke vi ha mer sex? Jeg synes det er så deilig å ha sex med deg" er mye bedre å høre enn "uff vi har jo aldri sex lengre, har du blitt lei meg allerede?"

Så tenker jeg at du må mote deg opp til å tørre å be om det du vil ha. Ihvertfall en liten periode til han begynner å forstå hvor mye slikking betyr for deg. Sug han pittelitt. Bare for å tease han. Så kan du si "Nå er det min tur".

Jeg tror mange menn kan bli litt bortskjemte på sex fronten. De forstår ikke at man må gi for å få. Noen menn kan tenke at så lenge hun får en orgasme så er alt greit. Derfor må man være modig å si hva man liker.

Jeg pleide forresten ikke syne noe særlig om suging. Helt til jeg møtte en mann som virkelig kommuniserte hvor mye han nøt det. Merket det på hele han + at han snakket mye om det. Siden da har jeg likt å suge. Det er deilig å gi nytelse til noen som virkelig liker det man gjør. Så kanskje det er litt den samme greia for mannen din?

Anonymkode: c299d...31a

Skrevet

Ok, så jeg er ikke i et forhold. Men jeg har en FF og jeg virkelig elsker å suge. Vi møtes ukentlig og jeg suger så lenge jeg får lov til. Han går aldri ned på meg, det er ikke et problem for meg i dette "forholdet". Men jeg kan ærlig si at jeg ikke ville blitt sammen med denne mannen (eller en annen) om han aldri gir. Ville aldri vært med noen over tid og aldri fått oralsex. Jeg elsker å gi uavhengig av hva jeg får tilbake,men jeg hadde nok ikke inngått i et varig forhold med en som aldri slikker 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 09ab5...b4a

• Liker 1
Skrevet

Synes gutta har den verste «jobben» her altså. Kunne fint sugd en mann selv om han ikke ville slikke. Man kan jo like forskjellige ting og det er jo så mange ting man kan gjøre, så hadde ikke insistert på noe han ikke liker. Det er jo bare ekkelt.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det må jo finnes nok av menn som gjerne går ned at det ikke kan være noe problem? Personlig elsker jeg å slikke, det tenner meg veldig og tror jeg hadde hatt problemer med en partner som ikke lot meg slikke. Jeg får ikke sååå mye ut av å bli sugd, så om hun ikke ville hadde det vært kjipt, men i mindre grad en dealbreaker.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes hele HI stinker. Du har hatt det sånn i ti år, men "elsker" å suge kuk, og "tenner voldsomt"? 

Ti år med det der, tørker ut de aller fleste.  

Anonymkode: 68cc4...d8b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes hele HI stinker. Du har hatt det sånn i ti år, men "elsker" å suge kuk, og "tenner voldsomt"? 

Ti år med det der, tørker ut de aller fleste.  

Anonymkode: 68cc4...d8b

Spørs jo litt hvordan han ellers er som elsker. Kan hende han kompenserer med å gi mye på andre måter. 

Jeg suger sikkert fire ganger for hver gang han går ned på meg, men totalt sett er det likevel en veldig god balanse i å gi og motta. Både jeg og min kjære elsker å gi nytelse, og selv om han slikker sjeldnere enn jeg suger er jeg ikke i minus på at min nytelse står i sentrum.

Likevel, aldri hadde blitt sårt, vondt og et savn. Da hadde jeg, som allerede skrevet, ikke lenger hatt gode følelser vedrørende å suge. Det hadde nærmest blitt en påminnelse om hva jeg selv aldri fikk, og ikke vært noe ok. Så er forsåvidt enig, men tenker det er litt individuelt hvor mye det betyr, og ganske vesentlig om han gir mye eller lite også på andre måter. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Snakk for deg selv. Det er utrolig deilig å suge. Blir så kåt og våt av det at det drypper omtrent. 

Anonymkode: b2b56...0bc

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg elsker å suge 😊😍

Men jeg liker ikke å bli slikket eller fingret 😊 Så vi har egentlig ikke noe problem. 

Men jeg synes det bare er "ødeleggende" for sexlivet å sette hardt mot hardt - hvis du ikke slikker meg så vil ikke jeg suge deg. Jeg tenker at dette er uavhengig av hverandre og heller vær glad og fornøyd med det som blir gjort 😊

Anonymkode: 79325...94d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Snakk for deg selv.. 

Anonymkode: b2b56...0bc

Vi får alle snakke for oss selv. Du også.

Jeg suger ikke. Bare å glemme. 

Anonymkode: 38197...06c

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg hadde elsket å suge uavhengig om han likte å slikke eller ikke. Det er ekstremt tennende å se han nyte og jeg elsker å suge og kjenne han komme i munnen min, at den hardner inni munnen og bare må sprute. Så for min del er det viktigst at jeg kan suge han  enn at han skal slikke meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2022 den 22.14):

Jeg elsker å suge 😊😍

Men jeg liker ikke å bli slikket eller fingret 😊 Så vi har egentlig ikke noe problem. 

Men jeg synes det bare er "ødeleggende" for sexlivet å sette hardt mot hardt - hvis du ikke slikker meg så vil ikke jeg suge deg. Jeg tenker at dette er uavhengig av hverandre og heller vær glad og fornøyd med det som blir gjort 😊

Anonymkode: 79325...94d

Kona mi liker å varme meg opp med å suge meg litt. Hun lar meg aldri få komme i munnen da men det plager meg ikke.

Selv vil hun ikke la meg slikke henne, men sexlivet vårt er godt og variert uten dette. 

Anonymkode: 26a96...29c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...