AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #21 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (På 25.2.2022 den 10.35): Jeg har levity cloudmax. Dem er sykt lette og gode! Nesten som jeg vil gå med dem inne🥰 bruker dem gjerne på lange turer og er perfekt til jogging. Anonymkode: c78bd...3a7 hvordan er de i str? Anonymkode: eb2f7...7a5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #22 Skrevet 1. august 2022 Hoka. Skechers. Ikke de rare skrivemåtene folk driver med. Hvor tar dere det fra? Anonymkode: a0d6c...494 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #23 Skrevet 1. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): hvordan er de i str? Anonymkode: eb2f7...7a5 Det står at en bør bestille en str mindre enn en pleier. Men det stemte ikke for meg. Men jeg er litt bred «over tærne» Anonymkode: 443d9...165
Ænema Skrevet 1. august 2022 #24 Skrevet 1. august 2022 (endret) Khloe skrev (På 21.2.2022 den 12.38): Jeg har kikket litt på Levity Cloudmax på tights.no. Har noen erfaring med disse? Synes de er hakket penere enn Hoka skoene. Er disse skoene gode i det hele tatt? Skal bruke de til gåing på asfalt og ståing på jobb (betonggulv). jeg har disse i hvite. de er kjempe gode å gå i. litt bouncy når du går. jeg sliter med bekkenlåsninger og er veldig kresen på skoene som ikke gjør dette verre. og disse er veldig bra. vil si de er en halv str større enn normalt. ser det er et gammelt innlegg. Endret 1. august 2022 av Ænema 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #25 Skrevet 1. august 2022 Jeg er veldig glad i mine Levity Cloudmax S02 Har Hoka som løpesko, men kjøpte disse for å bruke til hverdags og de er supercomfy Anonymkode: 97fce...4ae 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2022 #26 Skrevet 1. august 2022 Ænema skrev (6 timer siden): jeg har disse i hvite. de er kjempe gode å gå i. litt bouncy når du går. jeg sliter med bekkenlåsninger og er veldig kresen på skoene som ikke gjør dette verre. og disse er veldig bra. vil si de er en halv str større enn normalt. ser det er et gammelt innlegg. Samme her, har de i hvite. Men lurer litt på å kjøpe et par til nå, siden det er salg. Har masse prolapser og isjas, men disse skoene er som å gå på puter. (Har Hoka også, men fortrekker Levity). Anonymkode: 635dd...bd0 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2022 #27 Skrevet 2. august 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er veldig glad i mine Levity Cloudmax S02 Har Hoka som løpesko, men kjøpte disse for å bruke til hverdags og de er supercomfy Anonymkode: 97fce...4ae Det samme gjør jeg! Anonymkode: 443d9...165
Celtic Heart Skrevet 2. august 2022 #28 Skrevet 2. august 2022 Har akkurat fått levert to nye par nå. Siden det er salg. Får ikke fullrost disse skoene. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #29 Skrevet 19. august 2022 De er på salg nå så tenker om jeg skal slå til? Jeg går mye turer på asfalt og grus, passer de til det? Og jeg bruker 38 i sko, bør jeg gå fir samme str i Levity? https://www.tights.no/butikk/cloudmax-s02-white/?utm_source=fb&utm_medium=paid_social&utm_campaign=msac&utm_content=Cloudmax2-499 Anonymkode: f3a42...79a
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #30 Skrevet 19. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): De er på salg nå så tenker om jeg skal slå til? Jeg går mye turer på asfalt og grus, passer de til det? Og jeg bruker 38 i sko, bør jeg gå fir samme str i Levity? https://www.tights.no/butikk/cloudmax-s02-white/?utm_source=fb&utm_medium=paid_social&utm_campaign=msac&utm_content=Cloudmax2-499 Anonymkode: f3a42...79a De er en halv størrelse større enn vanlig, så kommer litt an på foten din. Jeg har str 37 i sko og kjøpte dette, så jeg får plass til en spesialsåle som jeg er avhengig av. Anonymkode: 635dd...bd0
linelo Skrevet 7. mai 2023 #31 Skrevet 7. mai 2023 Du har sikkert prøvd nå? Jeg bruker størrelse 37,5-38 og kjøpte et par i str 37 siden det er mange som skriver man kan gå en størrelse ned. Er høy over risten, men disse er ikke trange siden det er lisser og man kan justere det greit. Elsker dem! Endte opp med å bestille 2 par til når de kom på tilbud igjen. Bruker dem både til løping på tredemølle, og på fritiden. Kommer til å kjøpe enda et par til trening. Anbefales virkelig. Disse koster max 1199,- men er ofte på tilbud, så du får 3 par av dem for samme prisen som Hooka, og de er like gode
Fant80 Skrevet 21. juni 2023 #32 Skrevet 21. juni 2023 (endret) Kjøpt Cloudmax S02 2 ganger nå. Får feil farge hver gang. Hva er det jeg gjør galt? Skal ha Svart / Svart men får Svart / hvit. Fått begge gangene. Første gang brydde jeg meg ikke. Skal bare bruke de til tur uansett. Men andre gang,nå sender jeg de i retur! Jeg er mann og har bred fot. De er topp når de er på. Utrolig behagelige,men før de "mørner litt" så er de ekstremt vanskelige å ta på. De er smalere en foten min. Tåplass har jeg nok av. Ang Hoka,så liker jeg de også,men pris og kvalitet harmonerer overhodet ikke. Kjøper derfor "fake" Hoka på utenlandsferier. De varer så og si like lenge. De fake lukter mer kunstig lim,ellers er de like å gå i. Dette til en brøkdel av prisen. Endret 21. juni 2023 av Fant80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå