Gjest Khloe Skrevet 21. februar 2022 #1 Del Skrevet 21. februar 2022 (endret) Jeg har kikket litt på Levity Cloudmax på tights.no. Har noen erfaring med disse? Synes de er hakket penere enn Hoka skoene. Er disse skoene gode i det hele tatt? Skal bruke de til gåing på asfalt og ståing på jobb (betonggulv). Endret 21. februar 2022 av Khloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #2 Del Skrevet 21. februar 2022 Ikke prøvd levity. Men Hoka er de vondeste skoene jeg noen gang har kjøpt. Aldri hatt så vonde ben. Kjøpte de i en str større en jeg bruker og brukte de på jobb. Hadde utrolig store smerter i bena. Brukte de 3 ganger på jobb før jeg ga opp. Anonymkode: 5c9ae...e5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #3 Del Skrevet 21. februar 2022 Jeg kjøpte noen nå før jul. Ikke prøvd mye I terreng enda pga snø, men utrolig gode på asfalt og harde gulv! Utrolig lette og god demping, behagelig på. Har ingen klager på di enda! 😊 Anonymkode: baca2...376 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #4 Del Skrevet 21. februar 2022 Khloe skrev (10 timer siden): Jeg har kikket litt på Levity Cloudmax på tights.no. Har noen erfaring med disse? Synes de er hakket penere enn Hoka skoene. Er disse skoene gode i det hele tatt? Skal bruke de til gåing på asfalt og ståing på jobb (betonggulv). Eg har begge deler. Og sjølv om Hokaen er steindyre så liker eg best Levity-skoa. Bedre demping og litt finare i stilen. Anonymkode: 635dd...bd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 24. februar 2022 #5 Del Skrevet 24. februar 2022 Jeg har Levity CloudMax. Jeg har prøvd Hoka i butikk. Jeg syntes Hoka var bedre enn Levity, men hadde allerede kjøpt Levity og Sketchers så inviterte ikke i Hoka. Sketchersene er også bedre enn Levity. Jeg syntes Levity var ekstremt gode siden jeg gikk fra 3 år gamle brukte sko uten demping, men Levity kjennes nesten litt dårlige ut ift Sketchersene. Men de er absolutt gode nok. Jeg kjøpte de i outleten, så for bare 299 så er de jo bra. Så jeg vil si at du får gode sko for pengene om du kjøper de på rabatt eller i outlet, men de er ikke best. Sketchers og Hoka skåret høyest på comfort, hvor Sketchers gikk av med seieren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #6 Del Skrevet 24. februar 2022 Khloe skrev (På 21.2.2022 den 12.38): Jeg har kikket litt på Levity Cloudmax på tights.no. Har noen erfaring med disse? Synes de er hakket penere enn Hoka skoene. Er disse skoene gode i det hele tatt? Skal bruke de til gåing på asfalt og ståing på jobb (betonggulv). Forferdelig å gå i Anonymkode: f8079...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2022 #7 Del Skrevet 24. februar 2022 Jeg sliter med vonde ben, så jeg kjøpte levity. Var kjempefornøyd med dem helt til jeg prøvde hoka, så nå har jeg hoka Anonymkode: 0254c...997 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 24. februar 2022 #8 Del Skrevet 24. februar 2022 Khloe skrev (På 21.2.2022 den 12.38): Jeg har kikket litt på Levity Cloudmax på tights.no. Har noen erfaring med disse? Synes de er hakket penere enn Hoka skoene. Er disse skoene gode i det hele tatt? Skal bruke de til gåing på asfalt og ståing på jobb (betonggulv). Jeg kjøpte disse, fordi jeg synes hoka er horribelt dyrt. Veldig fornøyd. Går med de hver dag på jobb(butikk). Kjente lite forskjell da jeg prøvde hoka og disse om hverandre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 24. februar 2022 #9 Del Skrevet 24. februar 2022 Avstand skrev (3 timer siden): Jeg har Levity CloudMax. Jeg har prøvd Hoka i butikk. Jeg syntes Hoka var bedre enn Levity, men hadde allerede kjøpt Levity og Sketchers så inviterte ikke i Hoka. Sketchersene er også bedre enn Levity. Jeg syntes Levity var ekstremt gode siden jeg gikk fra 3 år gamle brukte sko uten demping, men Levity kjennes nesten litt dårlige ut ift Sketchersene. Men de er absolutt gode nok. Jeg kjøpte de i outleten, så for bare 299 så er de jo bra. Så jeg vil si at du får gode sko for pengene om du kjøper de på rabatt eller i outlet, men de er ikke best. Sketchers og Hoka skåret høyest på comfort, hvor Sketchers gikk av med seieren. Hvilke sketchers har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 24. februar 2022 #10 Del Skrevet 24. februar 2022 Fløff skrev (1 time siden): Hvilke sketchers har du? Ultra Go. De med pustende stoff, ikke sånn skinn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 24. februar 2022 #11 Del Skrevet 24. februar 2022 (endret) Khloe skrev (På 21.2.2022 den 12.38): Jeg har kikket litt på Levity Cloudmax på tights.no. Har noen erfaring med disse? Synes de er hakket penere enn Hoka skoene. Er disse skoene gode i det hele tatt? Skal bruke de til gåing på asfalt og ståing på jobb (betonggulv). Ser nå at du har tenkt å bruke de til ståing. Ja de vil fungere, men jeg ville heller gått for Sketchers i ditt tilfelle. Jeg syntes Levity var ekstremt gode da jeg kjøpte de etter å ha hatt de gamle skoene mine i 3 år, slike med helt flat hard såle uten demping. Men så kjøpte jeg Sketchers og etter å ha brukt de en stund og tok på meg Levity så syntes jeg Levity sine var litt dårlige i forhold. De kjentes mye flatere ut, mens Sketchers er mer som å gå på madrass. Levity er bra, og er mye billigere. Tights forandrer prisen ekstremt hele tiden, de koster noen ganger 1200 for så å gå ned til 299. Men Sketchers er absolutt best om du skal stå mye på betong! Til dere som diskuterer Hoka; Hoka er bedre for løping enn Sketchers. Begge er veldig bra, men for ståing på harde gulv er Sketchers absolutt bedre. Endret 24. februar 2022 av Avstand 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 25. februar 2022 #12 Del Skrevet 25. februar 2022 Avstand skrev (10 timer siden): Ser nå at du har tenkt å bruke de til ståing. Ja de vil fungere, men jeg ville heller gått for Sketchers i ditt tilfelle. Jeg syntes Levity var ekstremt gode da jeg kjøpte de etter å ha hatt de gamle skoene mine i 3 år, slike med helt flat hard såle uten demping. Men så kjøpte jeg Sketchers og etter å ha brukt de en stund og tok på meg Levity så syntes jeg Levity sine var litt dårlige i forhold. De kjentes mye flatere ut, mens Sketchers er mer som å gå på madrass. Levity er bra, og er mye billigere. Tights forandrer prisen ekstremt hele tiden, de koster noen ganger 1200 for så å gå ned til 299. Men Sketchers er absolutt best om du skal stå mye på betong! Til dere som diskuterer Hoka; Hoka er bedre for løping enn Sketchers. Begge er veldig bra, men for ståing på harde gulv er Sketchers absolutt bedre. Kommer ann på foten. Jeg har sketchers og synes de er grusomme. De brukes kun når jeg luker i hagen. De har altfor lite støtte i forhold til andre sko. Så disse bør man prøve gå med før man kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammamiaa Skrevet 25. februar 2022 #13 Del Skrevet 25. februar 2022 Har begge, foretrekker hooka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #14 Del Skrevet 25. februar 2022 Khloe skrev (På 21.2.2022 den 12.38): Jeg har kikket litt på Levity Cloudmax på tights.no. Har noen erfaring med disse? Synes de er hakket penere enn Hoka skoene. Er disse skoene gode i det hele tatt? Skal bruke de til gåing på asfalt og ståing på jobb (betonggulv). Jeg har levity cloudmax. Dem er sykt lette og gode! Nesten som jeg vil gå med dem inne🥰 bruker dem gjerne på lange turer og er perfekt til jogging. Anonymkode: c78bd...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celtic Heart Skrevet 25. februar 2022 #15 Del Skrevet 25. februar 2022 Har begge deler. Levity skoene mine elsker jeg og har brukt opp et par og kjøpt nye nå. Har hooka via jobb og synes de vi har er gode, men har hatt mange skotyper som er mye bedre. Vet ikke hva de heter, men er sklisikre og vanntette da jeg jobber på kjøkken. Ville aldri kjøpt hooka privat, de er for dyre og har dårligere kvalitet enn mye annet som finnes på markedet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2022 #16 Del Skrevet 25. februar 2022 Vet dere hvor brede Leviti er i tåboksen? Altså, har man plass til å bevege tærne litt? Anonymkode: 84bef...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #17 Del Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 2/25/2022 den 16.42): Vet dere hvor brede Leviti er i tåboksen? Altså, har man plass til å bevege tærne litt? Anonymkode: 84bef...654 Jeg har ganske brei fot, har ikke tenkt over det så vil tro det er god plass. Anonymkode: ea3a0...8e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Skrevet 27. februar 2022 #18 Del Skrevet 27. februar 2022 Jeg har to par Levity Cloudmax, både på jobb (sykepleier - så mye tråkking) og privat. Elsker disse og tenker jeg kjøper et nytt par i ny farge nå til våren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2022 #19 Del Skrevet 27. februar 2022 Frisk skrev (1 minutt siden): Jeg har to par Levity Cloudmax, både på jobb (sykepleier - så mye tråkking) og privat. Elsker disse og tenker jeg kjøper et nytt par i ny farge nå til våren. Det er ekstremsalg på tights nå. Ut dagen, tror jeg. Anonymkode: 635dd...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Skrevet 27. februar 2022 #20 Del Skrevet 27. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er ekstremsalg på tights nå. Ut dagen, tror jeg. Anonymkode: 635dd...bd0 Takk.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå