Gå til innhold

Ferie med 3åring, hvor er det bra å reise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å dra på ferie i september 2022. Jeg ønsker hotell med barnebasseng/sklier etc, gjerne all inklusive. Det bør være strand i nærhet og også en liten by/sted med butikker og restauranter. Mange reiseoperatører tilbyr bamseklubb fra 4 år, jeg ønsker gjerne dette, men da altså fra 3 år. Helst Spania eller Hellas. Noen som har reisetips ? 😎

Anonymkode: 4f6d5...712

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hellas. 

Anonymkode: 83b35...8cf

Skrevet

Hvor som helst er bra med 3-åring. Nå er barnet så stort det skjønner hva som skal skje osv. Ville reist lenger enn Spania eller Hellas. Nå er barnet så stort det er på tide å krysse større hav! Mexico, Brasil, USA, Bali.. 

Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor som helst er bra med 3-åring. Nå er barnet så stort det skjønner hva som skal skje osv. Ville reist lenger enn Spania eller Hellas. Nå er barnet så stort det er på tide å krysse større hav! Mexico, Brasil, USA, Bali.. 

I Mexico elsker de barn! I Asia også. 

Ts; Av alternativene dine ville jeg tatt Hellas, pga maten. Hellas har mye bedre mat enn Spania. 

Skrevet

TS her,  takk for råd så langt  :) Har kun en uke til rådighet, så å reise langt utgår (har reist masse før til Karibien- Mexico, Cuba, men også innen Europa. Håper noen har spesifikke steder/hotell å anbefale, selv om en selvfølgelig kan finne informasjon på nett. 

Anonymkode: 4f6d5...712

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...