AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #1 Skrevet 21. februar 2022 Jeg jobber som lærer og har til nå funnet ut at jeg skal søke på stillinger som HR Rådgiver (jeg har i tillegg noen ekstra emner innen helsefag). Er det noen som har fått en slik stilling uten å ha tatt en spisset utdanning innenfor feltet? Hvordan er arbeidsdagen/oppgaver og ikke minst lønnen? Til det jeg har lest nå kan en pedagogisk rettet utdanning kvalifisere for en slik stilling, men rett meg gjerne om jeg tar helt feil! Anonymkode: ba903...d44
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #2 Skrevet 21. februar 2022 Det kommer nok an på hvilken sektor du sikter deg inn på, men hos oss (kommune) er det alt fra folk som har tatt noen få stp innenfor arbeidsrett, tatt akan-kurs eller studert gestaltterapi(!). Anonymkode: 8c803...1d2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #3 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det kommer nok an på hvilken sektor du sikter deg inn på, men hos oss (kommune) er det alt fra folk som har tatt noen få stp innenfor arbeidsrett, tatt akan-kurs eller studert gestaltterapi(!). Anonymkode: 8c803...1d2 Takk for raskt svar! Såpass 😃 Ja de stillingene jeg ser på nå er i kommunen. Men vil det si at lønnen er lavere enn fks læreryrket? 🤔 -TS Anonymkode: ba903...d44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå