Thyra Skrevet 21. februar 2022 #1 Skrevet 21. februar 2022 Er det flere her som har blitt smittet på nytt etter kort tid? Her gikk det nøyaktig 2 måneder fra forrige gang jeg testet positivt til jeg testet positivt på nytt. Forrige gang fikk jeg påvist delta, regner med det er omikron nå...
Sermina Skrevet 21. februar 2022 #2 Skrevet 21. februar 2022 Jeg kjenner mange som ble smittet i desember og som er smittet igjen. Sansynligvis Delta+Omikron. 3
Pingvinboogie Skrevet 21. februar 2022 #3 Skrevet 21. februar 2022 Barnet mitt ble smittet to ganger med fem ukers mellomrom. 2
Mezzosoprena Skrevet 21. februar 2022 #4 Skrevet 21. februar 2022 Det er nok ekstra mye resmitte nå, siden vi hadde delta fram til desember-ish, og nå er det omikron som dominerer. Vi har visst lenge at omikron var bedre til å omgå immunitet etter deltainfeksjoner. 1
Thyra Skrevet 21. februar 2022 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2022 Teatrica skrev (14 minutter siden): Det er nok ekstra mye resmitte nå, siden vi hadde delta fram til desember-ish, og nå er det omikron som dominerer. Vi har visst lenge at omikron var bedre til å omgå immunitet etter deltainfeksjoner. Koronapasset er ihvertfall en stor vits. 2
Mezzosoprena Skrevet 21. februar 2022 #6 Skrevet 21. februar 2022 Thyra skrev (Akkurat nå): Koronapasset er ihvertfall en stor vits. Jeg har nå ikke sagt noe som helst om koronapasset jeg - jeg snakker om resmitte jeg.
Thyra Skrevet 21. februar 2022 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2022 Teatrica skrev (8 minutter siden): Jeg har nå ikke sagt noe som helst om koronapasset jeg - jeg snakker om resmitte jeg. Ja, jeg vet det. Poenget mitt er at det er latterlig å diskriminere ut fra vaksinestatus og om du nylig har gjennomgått covid når absolutt alle kan være smittet og smittsomme. 3
Justlooking Skrevet 21. februar 2022 #8 Skrevet 21. februar 2022 Har hørt om flere, både voksne og barn som har blitt smittet flere ganger. Selv er jeg enda ikke smitter, men skjønner at jeg antagelig vil få det. Spesielt etter at hjemmekontoret er oppløst og ingen restriksjoner på jobb. Vi er som sild i tønne på alle treffpunkter men ingen er redd for å få det ser det ut til. Vi vet selvsagt ikke hvem som er vaksinert eller ikke, og vi er fra mange nasjonaliteter i alle aldre. Selv er jeg uvaksinert og finnes ikke redd. Kan godt hende jeg blir skikkelig syk noen dager, det er det jo ingen som vet, men jeg har overlevd tøffe infeksjoner tidligere med god margin. Tåler fint å være syk 😊
Mezzosoprena Skrevet 21. februar 2022 #9 Skrevet 21. februar 2022 Thyra skrev (1 time siden): Ja, jeg vet det. Poenget mitt er at det er latterlig å diskriminere ut fra vaksinestatus og om du nylig har gjennomgått covid når absolutt alle kan være smittet og smittsomme. Dette er vel ikke noe tema i Norge?
Anbefalte innlegg