Jahallo Skrevet 21. februar 2022 #1 Skrevet 21. februar 2022 (endret) Hvordan ville dere reagert .. hvis dokk gitt blomster, sjokolade og kort på valentinsdagen. Å så finner du blomstene døde fortsatt i innpakkinga fra butikken, på et bord 1 uke etterpå, når du er på besøk til kjæresten. Endret 21. februar 2022 av Jahallo
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #2 Skrevet 21. februar 2022 Hadde nok blitt litt lei meg. Anonymkode: fafda...44b 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #3 Skrevet 21. februar 2022 Hadde spurt hva som er greia. Anonymkode: ba148...3f9 1
Pillarguri Skrevet 21. februar 2022 #4 Skrevet 21. februar 2022 Hadde vurdert seriøst om vedkommende var en jeg ville være kjæreste med. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #5 Skrevet 21. februar 2022 Jeg hadde latt være å kjøpe blomster en annen gang. Og så ville jeg blitt veldig skeptisk til hele fyrens evne til å gjøre normal innsats i hjemmet/hverdagen. Anonymkode: da17f...df1 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #6 Skrevet 21. februar 2022 Ville tenkt at blomster kanskje ikke stod så høyt i kurs hos personen og latt være å kjøpe det en annen gang. Anonymkode: f75b2...13d 5
Ullvott Skrevet 21. februar 2022 #7 Skrevet 21. februar 2022 Helt ærlig: jeg ville blitt lei meg og han ville ikke fått blomster av meg igjen. Du har gjort en innsats, du har gjort stas på ham, du har lagt omtanke i en gave. At han ikke engang har tatt dem ut av emballasjen (eller satt dem i vann?) sier mest om ham. PS: Det kan godt hende du kommer til å få overdrevent tolerante svar her av typen: "Dette er jo din feil, for du sjekket ikke om han faktisk liker blomster og heller ikke om han hadde blomstervase". Drit i dem, for de er bare her inne for å rakke ned på folk. 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #8 Skrevet 21. februar 2022 Jeg liker ikke blomster og eier ikke en blomstervase. De få gangene jeg får blomster i en eller annen anledning så går de i søpla. Det kjæresten gjorde som var feil var å la de bli liggende igjen. Blomster dør fort i løpet av en uke selv om de står i en vase, så kjæresten kunne bare sagt at de døde og han ryddet dem bort og du hadde ikke visst bedre. Anonymkode: 09896...953 2
Jahallo Skrevet 21. februar 2022 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2022 Han har vase.. å har fått blomster før .
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #10 Skrevet 21. februar 2022 Har du spurt han da hvorfor han ikke har pakket dem ut? Kanskje han bare glemte seg ut og ikke fikk satt dem i vasen. Anonymkode: 09896...953
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #11 Skrevet 21. februar 2022 Da vet du til neste gang at kjæresten din ikke liker blomster. Ikke ta deg nær av det, bare la være å kjøpe blomster neste gang. Selv så blir jeg ikke glad for å få blomster, jeg setter dem i vase og takker bare for å være høflig. Det var synd at kjæresten hadde glemt å kaste dem før du kom, men nå vet du litt mer om hva som gleder vedkommende. Anonymkode: f1418...84e 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #12 Skrevet 21. februar 2022 Viser hn generelt interesse for blomster? Jeg synes blomster er litt pes å få, blir mer glad for en grønn plante. Alle mine avskårne blomster dør så fort, så klarer likesom ikke helt glede meg over det😅 Anonymkode: 666b5...b6b 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #13 Skrevet 21. februar 2022 Jeg ville ventet med å reagere til jeg hadde hørt forklaringen. Men jeg er en som liker kommunisere med kjæreste også, og ikke bruke masse tid på å fundere på årsaker uten å gi partner en sjanse til å forklare seg. Anonymkode: 325f9...c6d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #14 Skrevet 21. februar 2022 Om det var vase det sto på, så har han vel glass? Tomflasker? Eller andre ting som en kan sette blomster i. Skjønner godt du er lei deg og skuffet, for det går an å legge to pinner i kryss for å finne en løsning. Anonymkode: 2f5d2...709 1
Tvist Skrevet 21. februar 2022 #15 Skrevet 21. februar 2022 Han burde satt dem i en vase. Men generelt sett setter mannfolk flest ikke pris på blomster. Så da har du lært det. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #16 Skrevet 21. februar 2022 Jeg hadde blitt sur. Er det liksom så lite viktig å få gave av meg, at vedkommende ikke gidder å pakke opp en gang? Hadde ikke gitt en lignende gave igjen. Hadde generelt vurdert hele forholdet, faktisk, for det sier jo sitt at personen ikke gidder å pakke opp en gang. Uviktig giver? hadde jeg tenkt da. Anonymkode: 144b2...174 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #17 Skrevet 21. februar 2022 Ville tenkt at jeg hadde kjøpt en gave basert på hva jeg selv ønsket meg. Uten å tenke over hva som betyr noe for kjæresten. Har du aldri sett en levende plante, eller vase, der. Sitter han aldri og koser seg med konfekt en fredags kveld. Vel, da bør man tenke seg om før man gir dette i gave. Jeg har verdens mest omtenksomme man, som alltid har fikset overraskelser, og gitt omtanke. Men vet da utmerket godt at blomster+kort+sjokolade er fullstendig skivebom, da ingenting av dette forteller at jeg ser han og forstår han. Anonymkode: ba0dd...604
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå