Frk Doodad Skrevet 26. oktober 2005 #1 Skrevet 26. oktober 2005 Hei Jeg er helt GAL etter øyenskygger, har mange trenger igrunn ikke flere men........greier jo stadig å overbesvise meg selv om at jeg trenger en farge til Har scannet markedet litt etter BRA øyenskygger, det er jo veldig mye å velge i men desverre ikke alt som er like bra..... Mange som ser bra ut når man legger dem men som striper seg eller rett og slett forsvinner i løpet av dagen. Min foreløpige favoritt er nok Guerlain (radiant touch). Fin konsistens, ikke for mye glitter og pene farger. Shiseido er også bra, men generellt synes jeg ikke fargene der er like pene Har lyst til å prøve bl.annet chanell og versage noen som har erfaring med disse? På minussiden synes jeg generellt at de billigere merkene er dårlige, men det finnes jo unntak her også, har bl.annet en kremskygge fra IsaDora som er bra.
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2005 #2 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg elsker Chanel sine skygger. Et pluss at de har monoskygger, da jeg ofte ikke bruker alle de som er i slike sett. Makeup Store har et vanvittig bra utvalg i skygger og farger, fra de helt matte til de med skikkelig skimmer. Sitter bra på og koster under hundrelappen pr. stk. Lancome er jeg sånn passe fornøyd med, men monoskyggene er bra. En av mine favoritter derfra er en nydelig vinrød skygge (den heter Red Red Wine). Høres merkelig ut med vinrød skygge, men den er veldig fin til blå øyne. Av de billige har Maybelline og L'Oreal en del bra. Den dårligste skyggen jeg har, er en kvartett fra Isadora. Flate, ekle farger, sitter dårlig og har digre glitterpartikler.
Rosenrød Skrevet 26. oktober 2005 #3 Skrevet 26. oktober 2005 Synes Makeup Store sine er best! Men de koster nok ikke under hundrelappen, alle skyggene deres koster 125 per stykk.
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2005 #4 Skrevet 26. oktober 2005 Synes Makeup Store sine er best! Men de koster nok ikke under hundrelappen, alle skyggene deres koster 125 per stykk. ← Mener at den kostet 95 kr da jeg kjøpte en i sommer, men det kan jo hende jeg tar feil. Fine er de uansett
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2005 #5 Skrevet 26. oktober 2005 Øyeskygger er noe jeg liker bedre å kjøpe enn å bruke, og jeg har en ganske stor kurv full i skapet på badet. Jeg liker også noen av skyggene fra Chanel, spesielt det skrinet som heter Spices, og en monoskygge i Irréelle Ombre-serien (Venus). Ellers liker jeg konsistensen til skyggene fra Revlon, men de har få farger. Ellers er MAC bra, når jeg får tak i det. Jeg liker IKKE skyggene fra IsaDora. Holder knapt til du er ute av døra. Heller ikke er jeg imponert over kvaliteten til skimmerskyggene fra Clinique (Color Surge). Flott farge, men så som så holdbarhet.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #6 Skrevet 26. oktober 2005 Chanel, ingen over, ingen ved siden. Men det koster da...
Frk Doodad Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2005 Etter at jeg leste svarene her om generell dårlig erfaring med IsaDora måtte jeg løpe på badet å sjekke sminkepunge, og den skyggen jeg snakket om var jo faktisk Maybelinne Har hatt den i en liten evighet og tydeligvis levd i god tro om at det var IsaDora....koko
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #8 Skrevet 26. oktober 2005 Guerlain er jeg absolutt mest fornøyd med. Chanel kommer på en god annen plass.
Tusseline Skrevet 26. oktober 2005 #9 Skrevet 26. oktober 2005 Mener at den kostet 95 kr da jeg kjøpte en i sommer, men det kan jo hende jeg tar feil. Fine er de uansett ← Prisen er 125,-
Gjest gjest1 Skrevet 26. oktober 2005 #10 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har tidligere sverget til Chanel, men impulskjøpte Gosh øyeskygge for en stund siden, og den er kjempebra Billig var den også. Loreal synes jeg er dårlig, spesielt den metaliske serien.
Gjest gjesta Skrevet 26. oktober 2005 #11 Skrevet 26. oktober 2005 eg e kjempefornøgd med Isadora eg.. den sitte heile dagen om eg tar den på om morgonen.. men kanskje variera fra person til person?
Armonia Skrevet 26. oktober 2005 #12 Skrevet 26. oktober 2005 eg e kjempefornøgd med Isadora eg.. den sitte heile dagen om eg tar den på om morgonen.. men kanskje variera fra person til person? ← Samme her
minienthe Skrevet 26. oktober 2005 #13 Skrevet 26. oktober 2005 Aco serien til apoteket, sitter kjempebra hos meg ihvertfall
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #14 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg kjøper Chanel og Estee lauder om og om igjen. De har mange farger å velge mellom og ulike skrin. Så ser de himla bra ut også....Liker spes de single øyeskyggene til Lauder,de er så søte! H&M skyggene fungerer faktisk ganske allright. De er kjempe billige! Gøy å prøve ut nye frager-noe jeg kanskje ikke hadde turt å gjøre om jeg skulle kjøpt dyre merker. Når jeg bruker Art Decos øyeskyggebase under,sitter de hele dagen. Mange fine farger!
Søtpotita Skrevet 27. oktober 2005 #15 Skrevet 27. oktober 2005 Mine favorittar er HM sine der det er fire stykker i eit avlangt gjennomsiktig skrin, Max Factor sine runde små, Chanel, Lancome sine kremaugeskyggar i tubar og Loreal. Og body shop sine shimmer cubes.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2005 #16 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har vært veldig fornøyd med Body Shops øyenskygger til nå, har hatt flere forskj jeg har byttet på. Men så kjøpte jeg meg en ny her om dagen, og den var skikkelig dårlig. Var vanskelig å legge og så ikke bra ut. Noen fler som har samme erfaring med Body Shop skyggene? Synd hvis de har endret dem til det dårligere, jeg som var så fornøyd. Og så fint å kjøpe noe som ikke er teste på dyr..
Cilla Skrevet 28. oktober 2005 #17 Skrevet 28. oktober 2005 Chanel er egentlig min favoritt, men jeg får eksem av den så de har måttet slutte meg Nå bruker jeg Elizabeth Arden sine monoskygger. Akkurat passe med shimmer og pene farger. Men har funnet ut at de fleste øyenskyggene sitter bra så lenge jeg bruker Eye Fix fra E Arden.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #18 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg er mest fornøyd med Lancome sien øyenskygger. Ser en lenger oppe spurte om øyeskyggene til Versace, jeg hadde 2 for noen år siden og de var virkelig vanskelige å legge! Men, de holdt lenge da...
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2005 #19 Skrevet 28. oktober 2005 Akkurat nå har jeg skygger fra ArtDeco og Oriflame. Oriflameskyggene satt faktisk veldig godt, kjøpte en palett med 4 stykker og de kostet ikke mye. Bruker alltid ArtDeco øyenskyggebase under da.
Melon Skrevet 28. oktober 2005 #20 Skrevet 28. oktober 2005 Jeg er fornøyd med Clinique monoskygge (Velvet - med lite glitter i). Har den i fargen 103 Bewitched HM sine monoskygger er sånn passe. Ikke noe spesielt. Men Shimmer Powder er jeg veldig glad i. Samme med Nivea (gammel serie i mørkeblå skrinn). L'oreal Color Appeal er jeg heller ikke særlig fornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå