Gå til innhold

Super-likes på Tinder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan oppfatter du det dersom du får super-likes fra noen? Oppfatter du det som hyggelig og positivt? Eller tenker du at vedkommende som sender det er litt vel "på" eller litt for needy?

Har ikke benyttet meg av den funksjonen siden jeg er usikker på hvordan andre oppfatter det. 

Anonymkode: f01a0...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunktet fint det, men har bare fått superlikes fra folk jeg ikke er interessert i.

Anonymkode: 3d380...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolker det som at vedkommende mener jeg skiller meg ut typ, at jeg er noen de er veldig interesserte i, akkurat deres type (utseende-messig, forsåvidt kanskje interesser også om dette er beskrevet i informasjons-delen). 

Har aldri sett på dette som noe negativt, ikke for påtrengende heller. Synes det er veldig koselig og søtt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Jeg har ikke opplevd at de er noe mer interessert enn andre, men noen kan selvfølgelig ha trykket feil. Bare litt rart at det ofte skal være grunnen. Sender man superlike så skulle en tro at en sendte det til noen en ønsket kontakt med, men sånn er det ikke alltid.

Men ofte har jeg fått superlike fra menn jeg absolutt ikke er interessert i. Da likte ikke jeg dem tilbake.

Uansett, så opplevde ikke jeg at supelikes hadde noen særlig verdi for meg. Kun i begynnelsen da jeg var naiv og trodde at folk sendte det fordi man skilte seg ut i mengden og at de faktisk var interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg har sendt superlike feilaktig. 

Jeg har bare villet hatt menn vekk, og i vannvarelse trykket oppover i «forsvinningsmodus», trodde jeg. Men da superliket jeg dem i stedet. 🤣🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort gjort å trykke på den knappen ved en feil ja, feks når man åpner en profil for å lese hele bio...😅

Har matchet med et par stk som har gitt meg superlike, og da har de gitt meg det fordi de var oppriktig interessert. begge disse datet jeg i en periode. men har fått en del superlike fra folk som overhodet ikke var interessante også, og da matcher jeg bare ikke med de. Selv har jeg vel sendt superlike en gang eller to bevisst (har hatt mange uhell), men da ikke fått respons. Det er en del som har matchet med meg av de jeg har superliket ved uhell da.🙈 Da fjerner jeg helst matchen med det samme. Evt beklager feilen først hvis de rekker å sende melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 hours ago, Nåleputa said:

Hahaha, jeg har sendt superlike feilaktig. 

Jeg har bare villet hatt menn vekk, og i vannvarelse trykket oppover i «forsvinningsmodus», trodde jeg. Men da superliket jeg dem i stedet. 🤣🤣

Samme her. Aldri sendt en med vilje, men har bomma et par ganger. Heldigvis har det ikke blitt matches av det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å få det siden menn sveiper alle til høyre. Er det superlike vet jeg han faktisk syns jeg var fin. De er som oftest mer på og legger litt innsats i å få en date også. Når jeg tenker meg om har jeg nesten bare møtt menn som har superliket 

Anonymkode: dc85b...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt det selv, men for de fleste menn er det nok eneste sjanse til å bli sett bortsett fra å registrere seg på nytt. Kvinner må like meg først, ellers blir det ingen match. Kun en eneste gang for tre år siden fikk jeg en match der jeg hadde likt kvinnen først, det er altså meningsløst å sveipe vanlig på tilfeldige kvinner.

Anonymkode: 8c0d0...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...