Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dere leser litt mellom linjene her og ikke går ut ifra hva en prototype elsker alltid gjør. 

Det handler om en jeg har kjent i åresvis. En jeg var forelsket i på barneskolen. En herlig utenlandsk fyr, brune øyne, mørk i håret - bodd i norge hele livet. Ikke sett han på mange herrens år, men dukket plutselig opp i verden min igjen ifjor sommer. Han hadde da gått ifra sin samboer gjennom flere år. Begynte å skrive til meg, og vise stor interesse. Hans samboer hadde det ikke helt greit med seg selv,og måtte ha kontroll på han hele tiden. Det psyket han ut.. Det finnes slike damer også. 

Nå ca hver helg har han besøkt meg. Han viste i beg ikke noe særlig og vi rotet ikke.. for bare noen uker siden klinte vi og hadde sex. Det har fortsatte, så hver gang hun skal bo hos foreldrene sine i noen dager- kommer han her og er her i flere timer. Det bor så mye godt i denne mannen, han snakker så åpent om alt. Han sier dette ikke må bli en vane fordi han egentlig ikke helt har bestemt seg. Han vil ikke jeg skal få følelser for han nå, fordi han er redd for å såre meg. Igrunnen så er det jo riktig å tenke sånn, selvom det ikke er riktig av han å gå til meg når han ikke har gjort seg helt ferdig med hun andre. Jeg vet jeg gjør mye feil her, men det føles så riktig å han han her også. Han kan ligge i sofaen å prate med meg i 2-3 timer, prate om hvis han blir helt singel, så vil han leve singellivet der og da - sa også at han kom til å rote med andre, men ikke binde seg til de. Da var det større sjans for at han ville binde seg til meg. Han ville jo finne ei dame etterhvert, etter ei god stund som singel. Da sa han at det kunne bli meg, siden vi også kjente hverandre og hadde så god kjemi. Han syntes det var litt farlig å være hos meg, fordi han følte seg hjemme allerede sa han.

Han vil se meg oftere og oftere. Det føles som at han vil teste ut om det kam være noe fremtidig kjæreste potensiale, kan det være at det er det han tenker? 

Han er jo ærlig her... Vanskelig å vite hva han vil med akt. Jeg holder følelsene mine veldig tilbake. Men det er en sterk tiltrekning til han. Det kjenner jeg. Og i og med at han var min barnedomsforelskelse, forsterkes bare dette. 

Kvinne 33

Anonymkode: 09b49...24b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud nå må du slutte å lage innlegg om dette. Han vil ikke være sammen med deg.

Anonymkode: da33c...c0b

• Liker 5
Skrevet

Dette må være tull. Så dørmatte går det ikke an å være.

Anonymkode: 2554f...3df

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Håper dere leser litt mellom linjene her og ikke går ut ifra hva en prototype elsker alltid gjør. 

Det handler om en jeg har kjent i åresvis. En jeg var forelsket i på barneskolen. En herlig utenlandsk fyr, brune øyne, mørk i håret - bodd i norge hele livet. Ikke sett han på mange herrens år, men dukket plutselig opp i verden min igjen ifjor sommer. Han hadde da gått ifra sin samboer gjennom flere år. Begynte å skrive til meg, og vise stor interesse. Hans samboer hadde det ikke helt greit med seg selv,og måtte ha kontroll på han hele tiden. Det psyket han ut.. Det finnes slike damer også. 

Nå ca hver helg har han besøkt meg. Han viste i beg ikke noe særlig og vi rotet ikke.. for bare noen uker siden klinte vi og hadde sex. Det har fortsatte, så hver gang hun skal bo hos foreldrene sine i noen dager- kommer han her og er her i flere timer. Det bor så mye godt i denne mannen, han snakker så åpent om alt. Han sier dette ikke må bli en vane fordi han egentlig ikke helt har bestemt seg. Han vil ikke jeg skal få følelser for han nå, fordi han er redd for å såre meg. Igrunnen så er det jo riktig å tenke sånn, selvom det ikke er riktig av han å gå til meg når han ikke har gjort seg helt ferdig med hun andre. Jeg vet jeg gjør mye feil her, men det føles så riktig å han han her også. Han kan ligge i sofaen å prate med meg i 2-3 timer, prate om hvis han blir helt singel, så vil han leve singellivet der og da - sa også at han kom til å rote med andre, men ikke binde seg til de. Da var det større sjans for at han ville binde seg til meg. Han ville jo finne ei dame etterhvert, etter ei god stund som singel. Da sa han at det kunne bli meg, siden vi også kjente hverandre og hadde så god kjemi. Han syntes det var litt farlig å være hos meg, fordi han følte seg hjemme allerede sa han.

Han vil se meg oftere og oftere. Det føles som at han vil teste ut om det kam være noe fremtidig kjæreste potensiale, kan det være at det er det han tenker? 

Han er jo ærlig her... Vanskelig å vite hva han vil med akt. Jeg holder følelsene mine veldig tilbake. Men det er en sterk tiltrekning til han. Det kjenner jeg. Og i og med at han var min barnedomsforelskelse, forsterkes bare dette. 

Kvinne 33

høres ut som han vil ha deg på gress dpør du meg. Og om han hadde øsket å bli singel så hadde han gjort noe med det og faktisk gjort det slutt med sin samboer allerede. Han høres ut som en tosk

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det han gjør nå er å være ærlig med deg om at han ønsker å være singel og "bruke" damer. Så når du faller for han og blir såret så har han jo lagt ansvaret på deg fordi du visste hva du gikk til. Ikke vær dum.

• Liker 8
Skrevet

Du må høre på hva han sier og ikke det du skulle ønske han sa. Dette er ikke en mann som er i ferd med å satse på deg, og han sier det til og med rett ut. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kvinne 33

Har hatt det på samme måte med en. Det som hjalp meg var når vedkomne sa at han ønsker kun å vær venner. Då forsvant den intense forelskelsen på en måte. Tror nok at vedkomne har likt meg, men ønsker ikke å si noe siden jeg er gift. 

k34

Anonymkode: 2d3c8...01f

Skrevet
Hippogriff skrev (14 minutter siden):

Du må høre på hva han sier og ikke det du skulle ønske han sa. Dette er ikke en mann som er i ferd med å satse på deg, og han sier det til og med rett ut. 

Samtidig sier han at det kan bli oss. 

Fatter bare ikke hvorfor han vil bruke så tid på meg. Komme ut til meg å være her så lenge. Han håper ikke jeg får meg kjæreste heller, han er ærlig med det. Tenker han kanskhe tester ut om det er noe kjærestemateriale her...

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fatter bare ikke hvorfor han vil bruke så tid på meg. Komme ut til meg å være her så lenge. Han håper ikke jeg får meg kjæreste heller, han er ærlig med det. Tenker han kanskhe tester ut om det er noe kjærestemateriale her...

han vil ha deg på gress. Kom igjen ts. Du blir ikke yngre. Skal du seriøst gå rundt å vente på han vinglepetteren her?

Endret av Maleficenta
  • Liker 2
Skrevet
Sitat

Han hadde da gått ifra sin samboer gjennom flere år.

Sitat

noen uker siden klinte vi og hadde sex.

Sitat

Det har fortsatte, så hver gang hun skal bo hos foreldrene sine i noen dager- kommer han her og er her i flere timer.

Sitat

Det bor så mye godt i denne mannen, han snakker så åpent om alt.

Sitat

Han sier dette ikke må bli en vane fordi han egentlig ikke helt har bestemt seg.

Sitat

hvis han blir helt singel, så vil han leve singellivet der og da - sa også at han kom til å rote med andre, men ikke binde seg til de.

Sitat

Han ville jo finne ei dame etterhvert, etter ei god stund som singel.

Jeg skjønner ikke helt hvor du leser at dette er en åpen, ærlig og snill mann? Nr 1 så må du se på det faktumet at han er utro. Nr du så må du se på det faktumet at han sier at HVIS (ikke når!) han blir singel, så vil han leve singellivet lenge, og han vil rote med andre. 

Også slenger han på en setning eller to om at "men det kan jo hende at det muligens kanskje blir deg da, det får tiden vise..." Dette sier han for å få sex av deg så, fordi han vet at du biter på.

Hadde han vært oppriktig interessert i deg, så hadde han ikke gitt deg 40 advarsler om at 'hvis jeg blir singel, så skal jeg pule rundt'. 'jeg vil ikke binde meg til noen'. 'jeg skal være singel lenge'. Men han er jo ikke dum, han skjønner at han må gi deg en 'kanskje hvis om atte dersom atte, muligens, hvem vet?, Om deg. 

Jeg skal garantere deg at dersom du avbryter nå, så kommer ikke han til å gå fra sin samboer. Jeg skal garantere deg at dersom han var oppriktig interessert i deg, så hadde han gjort noe med det. Hvorfor ikke liksom, hvis man vil ha noe, og har muligheten til det, så gjør man det jo bare, da? 

Og jeg kan også garantere deg at dersom du hadde vært så 'heldig' å få denne mannen, så hadde DU vært dama som han om noen år frem i tid omtalte som 'hu sliter så, og vi har på en måte sånn ca gått fra hverandre' til andre damer han pulte bak din rygg. 

Gjør deg selv en tjeneste å avslutt dette her og nå. Du vil jo ikke ha en utro mann som ikke en gang klarer å lyve om at han er forelsket i deg? Skal jeg først være sammen med noen, så er jo minstekravet at de i det minste er sikker på at de vil være med meg, mener jeg.. 

Anonymkode: 33206...9b8

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Fatter bare ikke hvorfor han vil bruke så tid på meg. Komme ut til meg å være her så lenge. 

Fordi han får pult deg gratis vel, og det uten at du stiller noen krav til han. Du lar deg bruke.

Men nå har du oppretta hva da 8 tråder om denne fyren her og alle har sagt at han bruker deg, men det nekter du å ta innover deg. Hvorfor oppretter du i det hele tatt tråder her når du nekter å innse fakta?

Han kaller deg en sædsøpplebøtte, man kan vel ikke få det mer i klartekst om hva han tenker om deg, kan man vel?

Anonymkode: ecabb...539

• Liker 4
Skrevet

Tragisk at vi kvinner synker så lavt at vi blir i noen tilfeller en billig sæd bøtte når vi langt nede og desperate etter forhold, vi mister rett og slett alt fra selvrespekt b.l.a. tipper han utlendingen du sier var "forelsket" ble også ignorert flere ganger enn han fikk oppmerksomhet, derfor han ble helt borte fra livet ditt. vi bruker hele tjuve årene som er vår glans alder på å avise menn som er verdige og løper etter de som bare bruker oss, bruker meste tiden på å date mange kortvarig for moro og feste årene tørre. så sitter vi her håpløse , tapere og strekker oss langt for "kjærlighet" vi mister rett og slett æren vår. ber om nåde, sympati og sjans når vi aldri ga til andre

her var jeg heldig, passerte 30-årene singel og nesten brukt av kåte menn i online dating, men så traff jeg en nabo som nettop hadde flyttet inn, han er kanskje ikke helt min type men kan vel ikke være kravstor nå. ble kjent med han, fikk vite at han også var singel, etter dag 1 inviterte jeg han på øl hjemme hos meg, stemmingen ble god og og brukte dagene fremover til å gi hint at jeg er interessert , noe han skjønte og ba meg ut, vi hadde sex etter den 10 date og vi ble sammen og det er jeg meget takknemlig for.

Anonymkode: f0f68...fee

Skrevet

Uhm... jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor noen ønsker å være vel vitende side piece i håp om at det utvikler seg til noe seriøst. For han kommer vel aldri til å være utro mot deg?

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Fatter bare ikke hvorfor han vil bruke så tid på meg.

Sex.

Komme ut til meg å være her så lenge.

En ny runde sex etter han har hatt en pause og blitt klar igjen.

Han håper ikke jeg får meg kjæreste heller, han er ærlig med det.

Selvsagt. Kan jo hende du vil være trofast mot kjæresten din. Hvilke konsekvenser ville det fått for ham?

Tenker han kanskhe tester ut om det er noe kjærestemateriale her...

Jeg tenker han kanskje er kåt.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvor gammel er denne  mannen? 

Anonymkode: d01b0...f2d

Skrevet
TinaChristina skrev (12 timer siden):

Det han gjør nå er å være ærlig med deg om at han ønsker å være singel og "bruke" damer. Så når du faller for han og blir såret så har han jo lagt ansvaret på deg fordi du visste hva du gikk til. Ikke vær dum.

Dette! 

Ikke driv og tolk det han sier og gjør til din «fordel». Han sier jo rett ut at han ikke vil gå inn i et forhold med deg HVIS han går fra hun har nå er sammen med. Eller jo kanskje, men da etter å ha vært singel og pult rundt noen år…

Ta han på ordet. Han vil ikke være i et forhold med deg. 

• Liker 2
Skrevet

Tragisk at vi kvinner synker så lavt at vi blir i noen tilfeller en billig sæd bøtte når vi langt nede og desperate etter forhold, vi mister rett og slett alt fra selvrespekt b.l.a. tipper han utlendingen du sier var "forelsket" ble også ignorert flere ganger enn han fikk oppmerksomhet, derfor han ble helt borte fra livet ditt. vi bruker hele tjuve årene som er vår glans alder på å avise menn som er verdige og løper etter de som bare bruker oss, bruker meste tiden på å date mange kortvarig for moro og feste årene tørre. så sitter vi her håpløse , tapere og strekker oss langt for "kjærlighet" vi mister rett og slett æren vår. ber om nåde, sympati og sjans når vi aldri ga til andre

her var jeg heldig, passerte 30-årene singel og nesten brukt av kåte menn i online dating, men så traff jeg en nabo som nettop hadde flyttet inn, han er kanskje ikke helt min type men kan vel ikke være kravstor nå. ble kjent med han, fikk vite at han også var singel, etter dag 1 inviterte jeg han på øl hjemme hos meg, stemmingen ble god og og brukte dagene fremover til å gi hint at jeg er interessert , noe han skjønte og ba meg ut, vi hadde sex etter den 10 date og vi ble sammen og det er jeg meget takknemlig for.

Anonymkode: f0f68...fee

Seriøst - dette må jo være skrevet av en mannlig incel. For det er jo totalt virkelighetsfjernt.

• Liker 1
Skrevet

Ehm…han der bør du fjerne fra livet ditt, du kaster bort tiden rett og slett. Beklager men jeg må le litt.. 

Han kunne faktisk ikke sagt det bedre selv, han sier det rett ut til deg også. Han kommer tilbake etter så mange år, nettopp fordi han vet han kan = du er lett å lure. Beklager for at jeg virker så «frekk» nå, men prøver å poengtere dette frem, slik at du skal forstå for ditt eget beste. Slutt å kaste bort tiden på han, han vil ikke noe annet enn å «ha det gøy en gang i blandt». 

Han babler mye med ord, ingen handlinger. Det er det første du må se på hos en gutt. Aldri hør på ordene, se på handlingene. Fyren har allerede samboerskap, sier han ikke vil såre deg, nettopp fordi han VET han kommer til å gjøre det. Holdte selv på med en fyr som sa akkurat det til meg, og han endte opp med å såre meg. Han gir selv red flags plassert på et sølvfat til deg. Hadde en fyr sagt dette til meg den dag i dag hadde jeg flirt og aldri prata med han igjen. Han prøver seg nettopp fordi han ser hvor manipulert du kan bli. 

Fjern han og fokuser på deg selv, du må fikse på din egen selvrespekt. Lær deg å ha selvverdi og selvrespekt, og å aldri akseptere slik oppførsel fra gutter. De er ekstremt flinke til å finne på hva som helst kun for å få det de vil ha, man må bare innhente seg mye kunnskap og læring til å ta de på fersken med en gang. Det får du gjennom erfaring, som for eksempel av dette tilfellet. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Kvinne 33

Du er så naiv. Du er bra for sex og kos, men ikke noe mer. Men typisk menn som manipulerer deg til å tro noe annet. Har selv vært borti det. 

Viss du ønsker være psykologen hans, og for sex...da er han perfekt...men ikke håp på noe annet, for det skjer aldri. 

Har du prøvd prate med han, om dine problemer og tanker, elelr er det kun du som lytter til han når han utbroderer om alt mulig.

Anonymkode: c8218...0e9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Han vil bruke tid på deg fordi du er bra å ha sex med, derfor kommer han ut til deg når det passer han best . 

Så klart han ikke vil du skal ha kjæreste, det sier jo seg selv. Om du ikke er singel lenger, mister han fitta di han kan bruke når han er kåt. 

Bruk hodet TS

Anonymkode: c8218...0e9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...