AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #1 Skrevet 21. februar 2022 Er litt lat og utsetter det stadig vekk. Skal ha gjester til helgen og har fri idag---så burde absolutt være motivasjon nok skal prøve med musikk...har du noe tips? Hjelper det å kjøpe noe? Har tusen kr til disp....noe som lukter godt kanskje? blir glad for ideer Anonymkode: 293b7...a40
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #2 Skrevet 21. februar 2022 Ikke kjøp noe. Blir jo bare mer å rydde/tørke støv av. jeg motiveres av -følelsen av ryddig/rent hus -at det kommer besøk -musikk/spennende podkast -Et godt måltid etterpå (feks takeout) Anonymkode: 89ff3...087 8
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #3 Skrevet 21. februar 2022 Jeg liker å være «flink». Og så liker jeg at ting er sortert, og det er rent og ryddig. Jeg hører gjerne podcast/lydbok. Er jeg umotivert setter jeg på en alarm på f.eks 1 time, og skynder meg for å rekke å bli ferdig innen den tid. Anonymkode: ccce4...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #4 Skrevet 21. februar 2022 En god podcast. Jeg må enten gå tur, eller gjøre noe praktisk, når jeg hører på. Så etter at jeg oppdaget podcast har alltid huset vært helt strøkent, også innhold i skap og skuffer 😅 Anonymkode: e9435...801 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #5 Skrevet 21. februar 2022 Jeg blir stresset og sur av rot og drit, så jeg blir i bedre humør når det er rent. Kan anbefale robotstøvsuger med moppefunksjon Den redder mye hos oss. Den hjelper ikke med rydding og støvtørking oppå ting, da, men det hjelper veldig at den tar gulvene. Og, siden det er så lett å sette den på, settes den på ofte, noe som fører til mindre støv andre steder også (mindre støv som virvles opp fra gulvet og legger seg på hyller og bord). Jeg hører på lydbok (gode støykansellerende hodetelefoner er gull). Anonymkode: f9821...155 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #6 Skrevet 21. februar 2022 Besøk motiverer meg. Eller en ny blomst! Anonymkode: 086a5...c6d 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #7 Skrevet 21. februar 2022 takker for svar alle sammen....jeg håper jeg kommer igang, for jeg blir også glad av å ha det reint og fint. Skal sette på podcast, bruker høre på det når jeg legger meg. så skal jeg kjøpe noen blomster rett før besøket til helgen tips til hvordan få det til å lukte friskt og reint? ts Anonymkode: 293b7...a40 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #8 Skrevet 21. februar 2022 Å vite at jeg skal ha besøk motiverer meg til å rydde og vaske. 🙈 Særlig dersom besøket er av noen som ikke er hjemme hos meg særlig ofte. De som dropper innom jevnlig har jo sett rotet vårt før, så der har jeg sluttet å bry meg. Anonymkode: 00466...4db 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #9 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): takker for svar alle sammen....jeg håper jeg kommer igang, for jeg blir også glad av å ha det reint og fint. Skal sette på podcast, bruker høre på det når jeg legger meg. så skal jeg kjøpe noen blomster rett før besøket til helgen tips til hvordan få det til å lukte friskt og reint? ts Anonymkode: 293b7...a40 Jeg synes det er deilig med duftpinner på bad/toalett. Liker godt Rituals sine. Prikken over i'en på et rent bad😊 Anonymkode: 18fcf...cf2 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #10 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er litt lat og utsetter det stadig vekk. Skal ha gjester til helgen og har fri idag---så burde absolutt være motivasjon nok skal prøve med musikk...har du noe tips? Hjelper det å kjøpe noe? Har tusen kr til disp....noe som lukter godt kanskje? blir glad for ideer Anonymkode: 293b7...a40 kjører på med musikk og fokuserer på resultat, tar før og etter bilde som jeg ser på selv ;) føles veldig kjekt å se reslultat. Anonymkode: f3a64...675
Gjest loveli Skrevet 21. februar 2022 #11 Skrevet 21. februar 2022 Jeg elsker å ha det ryddig fordi ryddig hjem = ryddig hode. Så trenger egentlig ikke motivasjon. Men! Jeg hadde fått veldig motivasjon av å skulle ha besøk, at de skal få et godt inntrykk.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #12 Skrevet 21. februar 2022 Hvis jeg får damebesøk. Anonymkode: 6ae7e...ca6 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #14 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes det er deilig med duftpinner på bad/toalett. Liker godt Rituals sine. Prikken over i'en på et rent bad😊 Anonymkode: 18fcf...cf2 Men veldig uheldig om man får besøk av allergikere eller astmatikere! Anonymkode: 450db...e3f 6
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #15 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er litt lat og utsetter det stadig vekk. Skal ha gjester til helgen og har fri idag---så burde absolutt være motivasjon nok skal prøve med musikk...har du noe tips? Hjelper det å kjøpe noe? Har tusen kr til disp....noe som lukter godt kanskje? blir glad for ideer Anonymkode: 293b7...a40 Tar det som cardio/forbrenning av ekstra kalorier🙊 Anonymkode: 31170...28f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #16 Skrevet 21. februar 2022 Hver gang jeg har vasket og ryddet skikkelig så roser mannen meg til himmels med hvor godt det lukter og hvor flink jeg er, så det er god motivasjon for meg 😂 Ellers så pleier jeg å belønne meg selv med at når jeg har gjort alt jeg skal så skal jeg kose meg med en film på Netflix og en liten skål med noe godt foreksempel. Har jeg fri fra jobb og har hele dagen så pleier jeg iblant å bruke samme «arbeidstid» som om jeg skulle vært på jobb. Altså fra klokka ___ - ___ og en halvtime pause imellom, da har jeg liksom en annen innstilling og bare jobber på hele tiden istedenfor å bli distrahert hele tiden. Besøk her er også motiverende men det er mer kaotisk og stressende vasking hahah Jeg må faktisk manipulere hjernen min iblant for å få ræva i gang men disse her funker bra 😂 Anonymkode: 667ae...09a 1 1
Carrot Skrevet 21. februar 2022 #17 Skrevet 21. februar 2022 motivasjon? - følelsen av at det er gjort 😄 1
Polyester Skrevet 21. februar 2022 #18 Skrevet 21. februar 2022 (endret) Å få besøk hjelper alltid på å få ræva i gir. Spør en venn om å komme på en kaffe eller ett glass i kveld? Podcast på øret gjør at jeg kan holde på lenge. Ting som gjør det gøy å gjøre rent som for eksempel støvsugeren min som gjør det enkelt å støvsuge, gulvvask med digg lukt, fersk mopp, ny tøymykner eller tenne duftlys etterpå. Gjerne blomster på bordet etterpå også. Endret 21. februar 2022 av Polyester
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #19 Skrevet 21. februar 2022 Liker å ha det rent og ryddig. Setter alltid på musikk og har noe god mat klar som kan spises etterpå. Synger gjerne høyt mens jeg vasker. Anonymkode: 0659b...bae
Amossa Skrevet 21. februar 2022 #20 Skrevet 21. februar 2022 Jeg motiveres aller mest av at jeg venter overnattingsbesøk av noen som sjelden er her. Da holder det ikke at at oppholdsrommene er greie. Tror jeg har det rimelig rent og ryddig i det daglige, men selvfølgelig er det alltid "noe" som burde vært vasket. Det bekymrer meg ikke, for slik er det bare i et hus. Men vårsola motiverer meg Ett er at alle flekker og støv vises, men jeg får arbeidslyst av sollyset. Så om du kan, vask huset når sola skinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå