Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann som har funnet kjærlighet til en utrolig flott kvinne ❤️ (hun er normalt pen, men har det jeg liker og “adorer”) i voksen alder (vi er begge godt opp i 50 årene).  Vi har vært sammen en stund og opplevd; gode samtaler, mixed inn med venner, hatt mye felles i idrett, reist på turer, lagd mye god mat og hyggelige stunder i den sensuelle verden. Vi har snakket om å skaffe oss felles bolig, planlegge ferier mm

Hun fortalte meg at jeg kun var hennes på lånt tid (siden jeg i hennes øyne er mye yngre 3 år 🙄) og ville sikkert ha en yngre kvinne. Skilte menn vil ofte ha yngre kvinner.

Vi er begge oppegående sosiale, har venner, gode jobber, spreke osv - skulle vært perfekte for hverandre.

Problemet er kjærligheten tok slutt uten forvarsel og mulighet til jobbe oss/meg inn i forholdet. Som Lyn fra klar himmel blir jeg konfrontert med at følelsene ikke er der lengre, de slukket over natten. Jeg ønsker å gi dette litt kamp og gjenerobre henne, verdt å gjøre et forsøk. 

Og hun er ikke kvinnen som hopper fra tre til tre som det kan sies 😉

Så til spørsmålet, i krig og kjærlighet er det meste lov.

Hun skal i sosial setting med noen venner i byen, kan jeg da bestille en flaske musserende og be kelneren lese henne noen ord jeg har skrevet til henne ? 

Jeg har sendt blomster på jobb og hjem med noen ord som forteller hvor glad jeg er i henne.

Fortvilet og superforelsket mann💔

Anonymkode: b7412...3ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å vite hva som er rett for henne, så kan bare svare basert på det jeg ville tenkt selv.

Dersom hun er redd for at du skal forsvinne med en yngre modell så kan det være mulig å overbevise henne. Men dersom følelsene er borte, så er det verre.

Jeg hadde følt meg kvalt av blomster på jobb og vin på byen, det hadde gitt meg panikkfølelse om jeg hadde vært usikker. Ville heller forsøkt å holde på vennskapet og jobbet meg inn i igjen gjennom dette. 

Anonymkode: 72f14...0d3

• Liker 5
Skrevet (endret)

Ville ikke sendt vin til henne når hun er ute ned venner, det kan fort bli veldig kleint og de ler av deg. Prøv da heller å be henne med på aktiviteter, kanskje den felles idretten. Og gi henne tid til å puste, bare vær sammen med henne uten å proklamere din kjærlighet. 

Endret av Tvist
  • Liker 1
Skrevet

La henne være i fred! Creepy er aldri sjarnerende 

Anonymkode: d881d...2bc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei - det er stalking! 

Anonymkode: 98903...8cd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Da ville jeg heller sendt blomster hjem til henne med et personlig kort fra deg. Men vanskelig å si, siden hun har sagt at følelsene hennes er over.

Tror det beste er å la henne være. Kanskje skrive liten hilsen en sjelden gang innimellom med at du håper at hun har det fint. Der du viser at du husker noe hun skulle gjøre, og at du støtter henne i det eller noe lignende.

Ikke overøs henne med oppmerksomhet, og ikke si at du er så lei deg  på grunn av henne. Det skaper avstand og er ikke tiltrekkende.

• Liker 3
Skrevet

Hvordan skal hun vite at han fremdeles er interessert, om han ikke skal si det til henne?

Syns han skal la henne vite det, men ikke på en påtrengende måte.

Kvinner liker romantikk.

Anonymkode: 1393b...909

• Liker 1
Skrevet

Problemet er nok at du ikke har blikket på ballen. 

Hun har tydeligvis følt seg utrygg i forholdet, da må du gjøre henne trygg for å vinne henne tilbake. Det høres ut som du allerede er både sosial og god på romantiske gester, så her trengs det nok noe nytt. Noe som overbeviser henne om at du ikke kommer til å dumpe henne for ei yngre dame. Kanskje noe som krever noe av deg. Hva det er, kommer an på dynamikken dere imellom. Men noe hun har savnet, eller savnet mer av. Noe som ikke faller deg lett å gjøre. 

Anonymkode: 704ca...7b5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis du vet at hun liker denne type grandiose handlinger er det greit. Hvis du ikke er helt sikker så IKKE gjør det! 
Personlig så synes jeg dette er utrolig kleint og ikke noe jeg ville satt pris på å forholde meg til. 

Anonymkode: 33d92...ed2

• Liker 4
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger og innspill, jeg er ikke redd for å gå utenfor boksen for å få henne tilbake.
Kjærlighetssorg er jævlig, det er sikkert og visst 😢

Og dere har nok rett, det kan bli for "grandiost" - gjør det litt enklere og personlig 😘

Så langt jeg kan skjønne (blunkesmilefjes) så må vi være perfekte for hverandre.

Det må jobbes målbevisst en periode for å se om det kan reddes.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan skal hun vite at han fremdeles er interessert, om han ikke skal si det til henne?

Syns han skal la henne vite det, men ikke på en påtrengende måte.

Kvinner liker romantikk.

Anonymkode: 1393b...909

Har ikke lest alle svarene, men de svarene før du skrev, var det ingen som sa at Ts ikke skulle si at han likte henne. Det synes jeg han skal, men ikke på en påtrengende måte, som du sier.

Synes det er viktig med et personlig språk

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er en mann som har funnet kjærlighet til en utrolig flott kvinne ❤️ (hun er normalt pen, men har det jeg liker og “adorer”) i voksen alder (vi er begge godt opp i 50 årene).  Vi har vært sammen en stund og opplevd; gode samtaler, mixed inn med venner, hatt mye felles i idrett, reist på turer, lagd mye god mat og hyggelige stunder i den sensuelle verden. Vi har snakket om å skaffe oss felles bolig, planlegge ferier mm

Hun fortalte meg at jeg kun var hennes på lånt tid (siden jeg i hennes øyne er mye yngre 3 år 🙄) og ville sikkert ha en yngre kvinne. Skilte menn vil ofte ha yngre kvinner.

Vi er begge oppegående sosiale, har venner, gode jobber, spreke osv - skulle vært perfekte for hverandre.

Problemet er kjærligheten tok slutt uten forvarsel og mulighet til jobbe oss/meg inn i forholdet. Som Lyn fra klar himmel blir jeg konfrontert med at følelsene ikke er der lengre, de slukket over natten. Jeg ønsker å gi dette litt kamp og gjenerobre henne, verdt å gjøre et forsøk. 

Og hun er ikke kvinnen som hopper fra tre til tre som det kan sies 😉

Så til spørsmålet, i krig og kjærlighet er det meste lov.

Hun skal i sosial setting med noen venner i byen, kan jeg da bestille en flaske musserende og be kelneren lese henne noen ord jeg har skrevet til henne ? 

Jeg har sendt blomster på jobb og hjem med noen ord som forteller hvor glad jeg er i henne.

Fortvilet og superforelsket mann💔

Hør her og det gjelder alltid! Det finnes ikke noe du kan gjøre når hun sier "jeg har mistet" følelsene for å vinne henne tilbake. Jo flere fremstøt du tar ovenfor henne? Jo lenger skyver du henne bort. Les deg opp på "ingen kontakt". Dette er noe du må gjøre for din egen del først og fremst. Da trekker du deg unna, blokkerer henne på alle SOME! Hun har tatt sitt valg ovenfor deg, og det må du bare ta inn over deg. Da mener jeg null kontakt, finn andre ting å fylle livet ditt med! Om hun ombestemmer seg er det hun som må ta kontakt med deg, og da med en meget god forklaring. Da holder det ikke med "jeg savner" deg meldinger eller "kan vi være venner". Bare en ting som gjelder da, og det er å si "jeg angrer kan vi forsøke på nytt". Så må hun vise dette i praksis. Men ikke sitte og vente på at dette skjer, noen ganger kan det skje og da har du vunnet henne tilbake, og du setter premissene. Ofte er det over for all fremtid, og du må finne deg en annen som faktisk elsker deg. Sørge litt, komme deg videre. Som sagt uansett hva fremstøt du gjør nå  ? Du vil drive henne lenger fra deg, om du klarer å "mase" deg inn igjen ? Det er bare midlertidig og det kommer aldri til å gå bra.

Gi henne fred og følg mitt råd!

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Problemet er nok at du ikke har blikket på ballen. 

Hun har tydeligvis følt seg utrygg i forholdet, da må du gjøre henne trygg for å vinne henne tilbake. Det høres ut som du allerede er både sosial og god på romantiske gester, så her trengs det nok noe nytt. Noe som overbeviser henne om at du ikke kommer til å dumpe henne for ei yngre dame. Kanskje noe som krever noe av deg. Hva det er, kommer an på dynamikken dere imellom. Men noe hun har savnet, eller savnet mer av. Noe som ikke faller deg lett å gjøre. 

Anonymkode: 704ca...7b5

Dette er bare tull :) Hun har mistet følelsene og det hun sier angående yngre damer er bare en forferdelig dårlig bortforklaring som er noe av det dårligste jeg har hørt :) Hun har mistet "følelsene" og noen forklaring på hvorfor får man aldri et ærlig svar på. Ofte var de aldri der fra starten av, bare begjær når alt var nytt. Hun kan ha funnet en annen som hun mener er bedre, eller hun vil ikke være i noe forhold, åkke som dette får man aldri et ærlig svar på.

Problemet er at når slike ord faller "jeg har mistet følelsene" da er det kjørt helt garantert. Hun vil har armslag og være i fred, og alle fremstøt da betyr at hun føler seg "kvelt" og presset. La henne være og null kontakt er eneste løsning som fungerer. Da får hun den luften hun faktisk etterspør, hun vil føle seg lettet, hun kan reflektere i fred, og over tid kanskje innse at det var en tabbe. Da er det henne som må ta det initiativet til ny kontakt og nytt forsøk. Ville ikke holdt pusten for å vente på et slikt resultat, så gå videre i livet et alltid løsningen. Finne en som faktisk elsker en, og ikke havne i et desperat hekt som aldri vil lykkes. TS skriver at han her "desperat forelsket" og det er oppskriften på at det går galt når han skal "vinne" henne tilbake.

• Liker 1
Skrevet

Om hun ikke responderer på blomster og kort hjemme og på jobb, så ta hintet.

Hadde jeg brutt ut av ett forhold, og vært tydelig på at jeg ikke har følelser mer, og den andre hadde sendt meg blomster og kort hjemme og på jobb, for å så i tillegg begynne sende drikke og sånt når jeg er ute med venner, så hadde jeg syntes det ble svært ubehagelig. Jeg ville ikke blitt sjarmert, jeg ville blitt skremt.

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, Antiviruset said:

Hør her og det gjelder alltid! Det finnes ikke noe du kan gjøre når hun sier "jeg har mistet" følelsene for å vinne henne tilbake. Jo flere fremstøt du tar ovenfor henne? Jo lenger skyver du henne bort. Les deg opp på "ingen kontakt". Dette er noe du må gjøre for din egen del først og fremst. Da trekker du deg unna, blokkerer henne på alle SOME! Hun har tatt sitt valg ovenfor deg, og det må du bare ta inn over deg. Da mener jeg null kontakt, finn andre ting å fylle livet ditt med! Om hun ombestemmer seg er det hun som må ta kontakt med deg, og da med en meget god forklaring. Da holder det ikke med "jeg savner" deg meldinger eller "kan vi være venner". Bare en ting som gjelder da, og det er å si "jeg angrer kan vi forsøke på nytt". Så må hun vise dette i praksis. Men ikke sitte og vente på at dette skjer, noen ganger kan det skje og da har du vunnet henne tilbake, og du setter premissene. Ofte er det over for all fremtid, og du må finne deg en annen som faktisk elsker deg. Sørge litt, komme deg videre. Som sagt uansett hva fremstøt du gjør nå  ? Du vil drive henne lenger fra deg, om du klarer å "mase" deg inn igjen ? Det er bare midlertidig og det kommer aldri til å gå bra.

Gi henne fred og følg mitt råd!

Enig i dette. 
Men, for egen del synes jeg du kan gjøre et siste forsøk før du bryter kontakt. Ikke fordi jeg tror det vil virke, men for å ha prøvd det og så du ikke behøver å lure på om du gjorde en feil ved å ikke forsøke. Dersom du får en ny avvisning ville jeg fulgt rådet sitert. 

Anonymkode: 33d92...ed2

• Hjerte 1
Skrevet

Du stalker henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...