AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #1 Skrevet 21. februar 2022 Han dumpet meg og ville ikke ha noe som helst med meg å gjøre etter bruddet. Jeg tryglet og ba men ga til slutt opp. Jeg har aldri kontaktet min ex men han har innimellom kommentert på mine Instagram historier. Dette gjorde han også i forrige uke og vi kom i snakk. Jeg spurte hvordan det gikk og vi kom etterhvert inn på hvordan det gikk med kjærlighetslivet. Jeg sa jeg dater mens han sa at han ikke hadde interesse av å date nå. Og så ble han frekk og latterliggjorde meg og mine tidligere exer og påpekte at det var alltid exene mine som dumpet meg. Hva faen??? Jeg hadde ikke sagt noe frekt til han. Hvorfor kontakter han meg for så å bare være frekk og sårende. Var det ikke nok å dumpe meg?? Anonymkode: f0587...1df
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #2 Skrevet 21. februar 2022 Jeg vet ikke hvorfor han ikke er hyggelig, men kanskje det er best for deg å bare blokkere ham? Gi mer plass til dem som gjør deg godt. Anonymkode: a9d57...a33 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #3 Skrevet 21. februar 2022 Blokker,hilsen ei med vanskelig eks.go klem ❤️ se fremover ❤️ Anonymkode: 2328c...738 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #4 Skrevet 21. februar 2022 Han er sur fordi du gikk videre før ham. Anonymkode: 58ee1...62b
anonymbruker2312 Skrevet 21. februar 2022 #5 Skrevet 21. februar 2022 Narsissistisk oppførsel. Bitter over at du klarte å finne noen andre før han. Det at han kontakter deg innimellom betyr dog ikke at han fortsatt ser på deg som noe seriøst, muligens. Han føler sikkert han fortsatt har en sjangs, enten for bare trygghet eller sex. Du bør blokkere han, uansett om du fortsatt liker han eller ikke. Denne oppførselen viser hvor umoden han er, ikke minst så er han ufattelig frekk. Dette er dårlige tegn. Ingen som snakker slikt til noen man verdsetter, da har man respekt. Han har mye å fikse med seg selv. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå