AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Skrevet 20. februar 2022 Jeg ønsker å redde forholdet. Vet han også vil det. Problemet er at han drikke mye og ofte. Det er stort sett bare det vi krangler om. Og jeg får ikke han med meg frivillig. Men jeg ønsker å snakke med noen alene uansett. Skal jeg si årsaken er hans alkohol «problem»? Be om individuell samtale, er det mulig? Anonymkode: 2fd01...aaf
MapleSirup Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 (endret) Jeg ville ikke utlevert han som alkoholiker med letthet… Problemer med respekt, grenser og forståelse er nok bedre ordvalg. Om roten til problemet er alkohol, så tar du det der. Endret 20. februar 2022 av MapleSirup
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #3 Skrevet 20. februar 2022 MapleSirup skrev (2 minutter siden): Problemer med respekt, grenser og forståelse er nok bedre ordvalg Det var gode råd, takk! Ts Anonymkode: 2fd01...aaf 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #4 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg ønsker å redde forholdet. Vet han også vil det. Problemet er at han drikke mye og ofte. Det er stort sett bare det vi krangler om. Og jeg får ikke han med meg frivillig. Men jeg ønsker å snakke med noen alene uansett. Skal jeg si årsaken er hans alkohol «problem»? Be om individuell samtale, er det mulig? Anonymkode: 2fd01...aaf Du sier at du trenger å snakke med noen om forholdet deres. Du føler drt blir litt for mye alkohol og andre ting. Ærlighet om du vil ha hjelp! Anonymkode: fae52...3f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå