Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I utlandet. Vi hadde store forventninger om dette på forhånd og pratet mye om møtet. Jeg har sterke følelser for denne mannen. Og han for meg. 

Det som var så rart er at når dagen endelig kom for og dra så følte jeg så lite. Eller nesten ingenting. Ingen sommerfugler i magen. Jeg følte meg rett og slett bare veldig trøtt og sliten. 

Når jeg sto på flyplassen i hans land og vi møttes så ga vi hverandre en lang og god klem. Helt topp det. Var veldig glad for og se han endelig, men jeg følte meg så nummen. Alt var liksom bare helt greit. Og jeg ville egentlig bare til hotell rommet og legge meg for jeg var så trøtt som jeg aldri i mitt liv har vært tidligere. 

Jeg er en person som er full av følelser til vanlig så denne reaksjonen var så uventet. Jeg hadde trodd jeg skulle begynne og gråte eller et eller annet når jeg fikk se han i virkelighet.

Jeg har jo lengtet etter han hver dag. Hjemme har jeg grått fordi jeg så gjerne ville være med han. 

Så hva i all verden var dette for en kald reaksjon? 

Men noen dager senere når det bare var et par dager til jeg skulle reise hjem igjen så skjedde det merkeligste. Jeg gråt og fikk latterkrampe om hverandre. Jeg hadde ingen kontroll. Sånn holdt jeg på en stund. Jeg klarte bare ikke stoppe. Jeg har aldri opplevd det før i noen sammenheng. 

Stakkars mann visste ikke hva han skulle gjøre. Så det endte med at han holdt godt rundt meg. Dette er noe vi har ledd av i ettertid. 

Hva tror dere. Kan det ha vært at jeg fikk sånn sterk reaksjon senere på hotellrommet siden jeg ikke følte noen ting på flyplassen?

Jeg reiser tilbake på sensommer og er litt spent på om jeg reagerer likedan da. 

Anonymkode: 6841f...e52

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mens samboeren min var i militæret kunne jeg fantasere om hvordan det skulle bli når vi møttes igjen. Det ble aldri sånn, det var egentlig bare kleint før det løsnet litt og vi ble som før igjen.

Når man snakker sammen over nettet i ett år før man møtes, så skaper man seg en slags illusjon tror jeg, som ikke har helt rot i virkeligheten. Og så blir man kanskje litt forvirret når man ikke føler det helt sånn som man hadde sett for seg. 

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, og vil egentlig bare tro det var et forventningskræsj mellom «fantasi» og virkelighet, og så kom det en del følelser i forkant av hjemreise, som du kanskje ikke fikk utløp for da dere møttes på flyplassen. Jeg som person kan noen ganger føle så mye at jeg ikke vet hvordan jeg skal uttrykke meg, eller prosessere det. Så da ender jeg opp med et tomt uttrykk istedenfor😅

Det kan hende du reagerer helt likt neste gang, uten at det nødvendigvis betyr så mye. Det er mange følelser i sving, og i konflikt med hverandre - forelskelse, men også fortvilelse over at du skal hjem igjen. Jeg syns ikke reaksjonen din hørtes så unormal ut☺️

Endret av Anzii
  • Liker 1
Skrevet
Anzii skrev (25 minutter siden):

Mens samboeren min var i militæret kunne jeg fantasere om hvordan det skulle bli når vi møttes igjen. Det ble aldri sånn, det var egentlig bare kleint før det løsnet litt og vi ble som før igjen.

Når man snakker sammen over nettet i ett år før man møtes, så skaper man seg en slags illusjon tror jeg, som ikke har helt rot i virkeligheten. Og så blir man kanskje litt forvirret når man ikke føler det helt sånn som man hadde sett for seg. 

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, og vil egentlig bare tro det var et forventningskræsj mellom «fantasi» og virkelighet, og så kom det en del følelser i forkant av hjemreise, som du kanskje ikke fikk utløp for da dere møttes på flyplassen. Jeg som person kan noen ganger føle så mye at jeg ikke vet hvordan jeg skal uttrykke meg, eller prosessere det. Så da ender jeg opp med et tomt uttrykk istedenfor😅

Det kan hende du reagerer helt likt neste gang, uten at det nødvendigvis betyr så mye. Det er mange følelser i sving, og i konflikt med hverandre - forelskelse, men også fortvilelse over at du skal hjem igjen. Jeg syns ikke reaksjonen din hørtes så unormal ut☺️

Takk for godt svar. Det hjalp meg og forstå litt mer rundt alt dette😊

Anonymkode: 6841f...e52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...