Gå til innhold

Er sjansen stor for å bli gravid ved å hoppe ut rett før han kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja/nei? 

Anonymkode: 2e105...2c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, been there - done that! Ble abort jeg gjerne skulle vært foruten.

Anonymkode: 9bf86...22b

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, been there - done that! Ble abort jeg gjerne skulle vært foruten.

Anonymkode: 9bf86...22b

Er det sånn rett før? Her var det kanskhe snakk om at gan hoppet ut 5 sek før det gikk for han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det sånn rett før? Her var det kanskhe snakk om at gan hoppet ut 5 sek før det gikk for han. 

Herregud da, JA, du kan bli gravid av å ha ubeskyttet sex. Vil du krangle på det?

Anonymkode: af04f...8d1

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Det kan komme litt sæd før de kommer, precum heter det vel på engelsk. 

• Nyttig 1
Skrevet

Er det virkelig så fryktelig vanskelig å bruke prevensjon?

• Liker 2
Skrevet

Sjansen er større hvis han kommer inni deg, men første gang jeg ble gravid, var etter han hoppet av i svingen. (Nå skal hun snart på utveksling i et annet land)

Anonymkode: 3348d...127

• Liker 2
Skrevet
Fufu skrev (7 timer siden):

Er det virkelig så fryktelig vanskelig å bruke prevensjon?

Tar mennene en risk selv da? De vet vel også at det er mulig å bli gravid. 

Skrevet

Jeg ble gravid når jeg var 18 år, og han hoppa av i svingen. Jeg anbefaler det ikke hvis man ikke vil bli gravid :sprettoy:

Anonymkode: bcedc...9ac

Skrevet

Spørs hvor langt du hopper 😌

Anonymkode: 41c59...cdd

Skrevet

Nei sjangsen for det er ikke stor, men det kan skje. 

Anonymkode: cd4ed...ad0

• Liker 1
Skrevet

er det virkelig SÅ forbanna "vanskelig" å bruke kondomer, liksom??   

Anonymkode: 7e7e2...b75

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja/nei? 

ja

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja/nei? 

Sjansen er mindre enn om han kommer inne i deg. Men likevel er det en viss risiko for at du blir gravid. Ville ikke satset på det dersom det ikke passer å få barn nå. 

Anonymkode: f3ea1...91d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sjansen er mindre enn om han kommer inne i deg. Men likevel er det en viss risiko for at du blir gravid. Ville ikke satset på det dersom det ikke passer å få barn nå. 

Anonymkode: f3ea1...91d

enig. Sjsnsen er alt for stor

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tar mennene en risk selv da? De vet vel også at det er mulig å bli gravid. 

Eh, ja, alle tar en risk. Men hvem må gå gravid i ni måneder og ta vare på barnet dersom han fortsetter å "hoppe av i svingen" på flere områder i livet? Du vet risken, han vet risken, hvem får risken størst konsekvenser for? 

Anonymkode: a786c...14b

• Liker 2
Skrevet

Vel jeg ble gravid uten at han kom i det hele tatt, så ja hoppe av i svingen er ingen prevensjon å satse på hvis man ikke ønsker å bli gravid.

Anonymkode: b97f8...490

Skrevet

Det er risky! Min samboer gjorde eksen gravid på den måten. Han var 21 år og ikke klar for å bli far. Hun var klar for å bli mor. Han er glad i barnet sitt, men det endte med et havarert forhold og konflikter som gikk utover barnet. Jeg vil si barnet enda er preget av det. Så vær forsiktig. Et barn krever MYE, det er ikke noe man bare burde få helt tilfeldig. Det resulterer ofte i foreldre som gjør en dårlig jobb fordi de ikke var klar for det. Når barnet kommer forsvinner din egen tid mer eller mindre. Mange tar altfor lett på det, synes det høres så romantisk og idyllisk ut å få barn. Nei, det er beintøft!!! Først og fremst er det beintøft, så kan man snakke om hvor magisk og fint det er alt man vil. Men det er ei pakke og du kommer til å savne deg selv de første årene, for der er ingen tid til deg lenger utenom en time her og der når barnet sover. Eller er i barnehagen. 

Så bruk prevensjon hvis du ikke er klar for barn! Ditt barn fortjener det beste og da må du være klar for det! Å være en god mor eller far krever sitt menneske. 

Anonymkode: 6335e...8c9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eh, ja, alle tar en risk. Men hvem må gå gravid i ni måneder og ta vare på barnet dersom han fortsetter å "hoppe av i svingen" på flere områder i livet? Du vet risken, han vet risken, hvem får risken størst konsekvenser for? 

Anonymkode: a786c...14b

Eh... Nå er det vel en 18 års tid etter det som far også får konsekvenser han burde tenke på, kanskje. 

Anonymkode: 5bfa8...7b4

• Liker 1
Skrevet

Har funket i 7 år hos oss... jeg ønsker meg barn - så for oss har denne prevensjonen vært litt ødeleggende.. føler liksom et snev av forakt i det han trekker seg ut/ skyver meg bort.. og ting må aldri bli « for godt» for han må ha kontroll.. resultat: jeg får aldri orgasme med han inni meg - og vi kommer aldri samtidig.. 

han har blitt lurt i et annet forhold.. så å gå på piller ville ikke endret saken- og han liker ikke kondom.. 

Anonymkode: d8d33...3eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...