AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Del Skrevet 20. februar 2022 Stacey Dooley overnatter og Helene sjekker inn. Andre land har sikkert sine versjoner. Noen som vet hvem som kom opp med konseptet først? Anonymkode: a0305...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #2 Del Skrevet 20. februar 2022 Helene sjekker inn kom før Stacey Dooley overnatter Anonymkode: efb1a...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mheihei Skrevet 20. februar 2022 #3 Del Skrevet 20. februar 2022 Nei. Stacey Dooley investigate kom før Helene sjekker inn. (2009 kontra 2016) Stacey Dooley overnatter er bare en oppfølger. Jeg merker at Helene (eller nrk) har hentet inspirasjon fra Stacey, men klarer dessverre ikke helt å leve opptil hennes nivå! Selv om jeg er fan av Helene sjekker inn. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #4 Del Skrevet 21. februar 2022 Selvfølgwlig var UK først ute. Er det i det hele tatt noe konsept vi på berget var først ut med? Selv Jakten på kjærligheten aka Bonderomantikk er ikke vårt eget. Anonymkode: bc6d0...ef4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norja Skrevet 21. februar 2022 #5 Del Skrevet 21. februar 2022 Jeg digger Stacey, og synes hun er mye flinkere til å møte mennesker. Synes også konseptene er ganske forskjellige. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #6 Del Skrevet 21. februar 2022 Elsker programmene til Stacey! Utrolig flink journalist🥰 Og ikke minst tøff!! Helene når ikke opp i det hele tatt Anonymkode: dedb9...56f 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #7 Del Skrevet 21. februar 2022 Har sett programmene til stacey gjennom flere år. Veldig bra! Veldig dyktig, anbefaler å se tidligere program om de ligger enda på NRK. Anonymkode: 407b0...a07 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 21. februar 2022 #8 Del Skrevet 21. februar 2022 Ja, Stacey er kjempeflink! Har ikke sett mer enn et program av Helene Sjekker Inn, men jeg anbefaler særlig det programmet der Stacey tar opp klesbransjen og hvor mye midler etc som trengs for å lage ulike klesplagg. Siden det er litt i vinden i nyhetene her for tiden. Vet ikke hvor den ligger tilgjengelig dessverre, men hun er dritgod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 21. februar 2022 #9 Del Skrevet 21. februar 2022 Ligger episoder både på NRK og tv2play Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 23. september 2022 #10 Del Skrevet 23. september 2022 Nå har jeg sett Stacey sine episoder på nrk. Det var interessant. Jeg liker både henne og Helene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #11 Del Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (På 21.2.2022 den 7.21): Selvfølgwlig var UK først ute. Er det i det hele tatt noe konsept vi på berget var først ut med? Selv Jakten på kjærligheten aka Bonderomantikk er ikke vårt eget. Anonymkode: bc6d0...ef4 Hurtigruten minutt for minutt. Anonymkode: dd21d...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå