Gå til innhold

Hvilken film er dette? Pretty woman/My fair lady- aktig film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var liten leide foreldrene mine en film, jeg vil tro filme er fra 80- tallet eller begynnelsen på 90- tallet. Plottet var en mann som veddet med en annen mann at han kunne ta en dame og forbedre henne/ gjøre henne til en dame. Jeg tror damen som ble valgt ut var prostiruert eller fattig. En gang åpnet hun bildøren og spydde. Jeg husker slutten var med et fly i bakgrunnen.  Hun skulle vel dra, også kom han etter henne. Jeg vil tro sjangeren var drama/ roamatisk komedie.  Noen som vet hvilken film det kan ha vært?

Anonymkode: 5715b...239

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Da jeg var liten leide foreldrene mine en film, jeg vil tro filme er fra 80- tallet eller begynnelsen på 90- tallet. Plottet var en mann som veddet med en annen mann at han kunne ta en dame og forbedre henne/ gjøre henne til en dame. Jeg tror damen som ble valgt ut var prostiruert eller fattig. En gang åpnet hun bildøren og spydde. Jeg husker slutten var med et fly i bakgrunnen.  Hun skulle vel dra, også kom han etter henne. Jeg vil tro sjangeren var drama/ roamatisk komedie.  Noen som vet hvilken film det kan ha vært?

I 'She's all that' var det et veddemål om det, men det handlet om en skolejente og ikke en prostituert...

Skrevet
Lawyam skrev (22 timer siden):

I 'She's all that' var det et veddemål om det, men det handlet om en skolejente og ikke en prostituert...

Takk for tipset, det er nok ikke den filmen, jeg husker når den kom. Denne filmen er eldre. Jeg mener jeg husker en scene der mannen i hovedrollen stod i dusjen, mulig det var der han kom på ideen, eller at han snakket med vennen som han hadde veddemålet med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...