Gå til innhold

Hjelp! Pruting på hvitevarer!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pleier man å gjøre det? Jeg skal kjøpe Bosch vaskemaskin og tørketrommel, iRobot robotstøvsuger og Apple AirPods hos Elkjøp i morgen. Totalsummen blir på ca. 23 000 kr. Kan jeg prute? Hva sier jeg i så tilfelle? Og hvor mye kan jeg forvente å få prutet ned prisen? Skal sies at det allerede er 3500 kr rabatt på vaskemaskinen.

Anonymkode: 8f588...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får hente inn tilbud på samme varer hos feks power og en annen forhandler.  

Om deres totalpris er billigere får du kanskje samme pris hos elkjøp. 

Anonymkode: 9a3a0...7f5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å få en god del tusen i rabatt ved kjøp av mer enn en hvitevare i samme kjøp. Spør rett ut om hvor god rabatt de kan tilby ved kjøp av så mange hvitevarer samlet.

Anonymkode: 463d8...bba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pleier ikke å være så vanskelige om man først kjøper en del hos de så pleier de å gi et par tusen i avslag om man spør pent. :P Jeg pleier å få tilbud hos elkjøp og skousen først og så kjøper jeg hos de som gir det beste tilbudet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan alltids prute, men om du ønsker et par spesifikke varer kan det bli vanskelig å få et veldig godt tilbud. Hvor mye rabatt du kan få avhenger av innkjøpsprisen på produktene. Jeg jobber i en elektronikkjede og kan med skkkerhet si at du ikke vil få noe rabatt på vaskemaskinen som er satt ned og Apple produktet, men om det er god margin på de andre produktene så er det kanskje litt å hente. 

Anonymkode: 94bd1...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Man kan alltids prute, men om du ønsker et par spesifikke varer kan det bli vanskelig å få et veldig godt tilbud. Hvor mye rabatt du kan få avhenger av innkjøpsprisen på produktene. Jeg jobber i en elektronikkjede og kan med skkkerhet si at du ikke vil få noe rabatt på vaskemaskinen som er satt ned og Apple produktet, men om det er god margin på de andre produktene så er det kanskje litt å hente. 

Anonymkode: 94bd1...b45

Fikk 1500 kr totalt i rabatt på hele pakka 😜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Fikk 1500 kr totalt i rabatt på hele pakka 😜

Tenker det er en ganske god deal! Som en over her skrev, du ville ikke fått rabatt på allerede nedsatt produkt eller Apple-produkt uansett. 

Anonymkode: fc781...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...