AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Skrevet 20. februar 2022 Vurderer å ta ett cruise fra vestkysten av USA til østkysten med NCL. Cruise via bla Nicaragua, Panamakanalen og Colombia. Fra LA til Miami. Panamakanalen har vært på min bucketlist en stund. Noen som har tatt ett slikt cruise, eller reist gjennom kanalen på annet vis? Anonymkode: e020f...10b
Stina234 Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 Ja var på et cruise før pandemien der vi reiste gjennom Panama kanalen. Jeg anbefaler det på det sterkeste, veldig fint, mye å se. Vi hadde dette cruiset på senhøsten, det var veldig varmt gjennom kanalen.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #3 Skrevet 21. februar 2022 Stina234 skrev (10 timer siden): Ja var på et cruise før pandemien der vi reiste gjennom Panama kanalen. Jeg anbefaler det på det sterkeste, veldig fint, mye å se. Vi hadde dette cruiset på senhøsten, det var veldig varmt gjennom kanalen. Reiste dere med NCL? Finner bare cruise med de og Princess. Tror det var flere før COVID, så mulig flere kommer senere. Bare voksne, eller reiste dere med barn? Tenker å ta det til vinteren, mellom des og mars. Bør kanskje skjekke opp i været ja. Men er jo vinter da, så sikkert ikke så varmt. Anonymkode: e020f...10b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #4 Skrevet 21. februar 2022 Hva er det å se der? kanskje det kan komme på min bucket list også? Anonymkode: 66dee...050
Kjetil E Skrevet 21. februar 2022 #5 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Reiste dere med NCL? Finner bare cruise med de og Princess. Tror det var flere før COVID, så mulig flere kommer senere. Bare voksne, eller reiste dere med barn? Tenker å ta det til vinteren, mellom des og mars. Bør kanskje skjekke opp i været ja. Men er jo vinter da, så sikkert ikke så varmt. Anonymkode: e020f...10b Det bør være ganske varmt og behagelig der på vinteren. Florida og Karibiske hav er jo badedestinasjoner året rundt. Men sannsynligvis en del kjøligere på Stillehavssiden.
Stina234 Skrevet 21. februar 2022 #6 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Reiste dere med NCL? Finner bare cruise med de og Princess. Tror det var flere før COVID, så mulig flere kommer senere. Bare voksne, eller reiste dere med barn? Tenker å ta det til vinteren, mellom des og mars. Bør kanskje skjekke opp i været ja. Men er jo vinter da, så sikkert ikke så varmt. Anonymkode: e020f...10b Vi reiste med Prinsess den gangen. Det var kun min mann og jeg. Ja vinteren er nok ikke så varm der. Har ikke vært på cruise siden, korona har på en måte satt en stopper for det. Håper verden går tilbake til normalen snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå