Gå til innhold

the big bang theory - teori

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tipper at Penny egentlig var en CIA-agent. Leonard var på ett tidspunkt sammen med en agent fra Nord-Korea. Derfor ble Penny sendt av CIA (eventuelt FBI) for å holde øye med Leonard og gjengens aktiviteter i tilfelle noen av dem finner på noe mistenksomt flere ganger.

Dette var også grunnen til at Penny faktisk klarer å bo i en så svindyr leilighet, og gå med dyre klær hele tiden. Å stå på lønningslista til for eksempel CIA (eller what ever) burde jo selvfølgelig holde mye lenger enn å bare være en servitør på minstelønn. 

Anonymkode: 38c54...0fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hysj.

Hilsen CIA.

Anonymkode: aa38e...577

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg tipper at Penny egentlig var en CIA-agent. Leonard var på ett tidspunkt sammen med en agent fra Nord-Korea. Derfor ble Penny sendt av CIA (eventuelt FBI) for å holde øye med Leonard og gjengens aktiviteter i tilfelle noen av dem finner på noe mistenksomt flere ganger.

Dette var også grunnen til at Penny faktisk klarer å bo i en så svindyr leilighet, og gå med dyre klær hele tiden. Å stå på lønningslista til for eksempel CIA (eller what ever) burde jo selvfølgelig holde mye lenger enn å bare være en servitør på minstelønn. 

Anonymkode: 38c54...0fe

He, he, artig teori.

Nå ble det vel antydet at etter at Penny begynte som legemiddelkonsulent eller liknende, var hun den som omtrent tjente mest av alle i den gjengen.

Anonymkode: d4c7c...115

Skrevet

Så du har også sett akkurat denne teorien fra en eller annen amerikansk sladreblekke på snapchat?

Anonymkode: eb086...399

Skrevet

BBT begynt å gå nedover når Sheldon begynt å bli mer normale og Penny gikk fra en dumb blonde til en "smarting" med en soccer mom hårsveis. 

Anonymkode: cdecd...8f6

Gjest padawan
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Derfor ble Penny sendt av CIA (eventuelt FBI) 

FBI har vel noe av de samme arbeidsoppgavene som PST har mens CIA tilsvarer E-tjenesten i Norge.

Skrevet

Du dikter videre om oppdiktede karakterer? 

Og hvem har sagt at Pennys leilighet var "svindyr"? Den var veldig liten. De bodde heller ikke i en særlig fasjonabel eller fint strøk av byen, så vidt jeg fikk med meg.

Anonymkode: ee37e...c40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...