AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Skrevet 20. februar 2022 Jeg tipper at Penny egentlig var en CIA-agent. Leonard var på ett tidspunkt sammen med en agent fra Nord-Korea. Derfor ble Penny sendt av CIA (eventuelt FBI) for å holde øye med Leonard og gjengens aktiviteter i tilfelle noen av dem finner på noe mistenksomt flere ganger. Dette var også grunnen til at Penny faktisk klarer å bo i en så svindyr leilighet, og gå med dyre klær hele tiden. Å stå på lønningslista til for eksempel CIA (eller what ever) burde jo selvfølgelig holde mye lenger enn å bare være en servitør på minstelønn. Anonymkode: 38c54...0fe
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 Hysj. Hilsen CIA. Anonymkode: aa38e...577
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #3 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg tipper at Penny egentlig var en CIA-agent. Leonard var på ett tidspunkt sammen med en agent fra Nord-Korea. Derfor ble Penny sendt av CIA (eventuelt FBI) for å holde øye med Leonard og gjengens aktiviteter i tilfelle noen av dem finner på noe mistenksomt flere ganger. Dette var også grunnen til at Penny faktisk klarer å bo i en så svindyr leilighet, og gå med dyre klær hele tiden. Å stå på lønningslista til for eksempel CIA (eller what ever) burde jo selvfølgelig holde mye lenger enn å bare være en servitør på minstelønn. Anonymkode: 38c54...0fe He, he, artig teori. Nå ble det vel antydet at etter at Penny begynte som legemiddelkonsulent eller liknende, var hun den som omtrent tjente mest av alle i den gjengen. Anonymkode: d4c7c...115
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #4 Skrevet 21. februar 2022 Så du har også sett akkurat denne teorien fra en eller annen amerikansk sladreblekke på snapchat? Anonymkode: eb086...399
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #5 Skrevet 21. februar 2022 BBT begynt å gå nedover når Sheldon begynt å bli mer normale og Penny gikk fra en dumb blonde til en "smarting" med en soccer mom hårsveis. Anonymkode: cdecd...8f6
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #6 Skrevet 21. februar 2022 https://www.looper.com/385432/the-penny-theory-that-changes-everything-on-the-big-bang-theory/ Anonymkode: eb086...399
Gjest padawan Skrevet 21. februar 2022 #7 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Derfor ble Penny sendt av CIA (eventuelt FBI) FBI har vel noe av de samme arbeidsoppgavene som PST har mens CIA tilsvarer E-tjenesten i Norge.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #8 Skrevet 21. februar 2022 Du dikter videre om oppdiktede karakterer? Og hvem har sagt at Pennys leilighet var "svindyr"? Den var veldig liten. De bodde heller ikke i en særlig fasjonabel eller fint strøk av byen, så vidt jeg fikk med meg. Anonymkode: ee37e...c40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå