AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Skrevet 20. februar 2022 Jeg er ganske ny på datinggamet. Har snakket med en i flere måneder, vi kjente hverandre godt fra før som venner/bekjente. Vi har møttes på date flere ganger, og det har vært god stemning. Vi har pratet daglig, men jeg har hele tiden følt at jeg har tatt mest kontakt. Slik har det imidlertid vært hele tiden. Han virker alltid mer interessert når vi møtes i virkeligheten, enn på melding. Interessen på melding har gått litt opp og ned. For en uke siden møttes vi ute på byen i anledning gjenåpning. Det ble veldig god stemning mellom oss, og et par av kompisene hans vitset om at jeg skulle bli med han hjem. Etter jeg hadde dratt sendte han melding og spurte om jeg ville sove over hos han. Jeg tenkte at det var en dum idé å dra hjem til han på fylla første gang på den måten, men gjorde det likevel. Da jeg kom til han la vi oss, og begynte selvfølgelig å kline. Stemningen utviklet seg fort, men han prøvde ikke å initiere sex. Det var mitt initiativ. Vi hadde sex, spoonet og sov sammen, og alt virket kjempebra! De neste dagene virket først alt fint, han sendte noen meldinger som vanlig, men jeg følte at han sendte LITT mindre enn normalt. Paranoid... Men så sluttet han å ta kontakt, og svarene ble kaldere. Jeg trakk meg litt unna, og sender bare av og til. Nå får jeg normale svar, men han tar absolutt null initiativ! Jeg forstår ikke hva som foregår.... Jeg har forsøkt å ikke sende han noe som helst hele helgen, og da hører jeg heller ingenting. Nå lurer jeg på hva som foregår... Noen som kan hjelpe? Er han usikker? For sikker på at han har meg? Innså han at han ikke hadde følelser for meg likevel da vi hadde sex? Anonymkode: b96c1...0bd
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 Han er ute etter sex og ikke noe mer. Anonymkode: 36340...aab 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #3 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er han usikker? For sikker på at han har meg? Gud hjelpes. Han ville knulle deg og nå er det gjort. Du er enda et hakk i sengestolpen og han jager det neste. Anonymkode: a65a0...497 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #4 Skrevet 20. februar 2022 Vi har altså vært på flere dater, han har introdusert meg for en del venner, samt moren sin og søsteren sin.. Anonymkode: b96c1...0bd
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #5 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har altså vært på flere dater, han har introdusert meg for en del venner, samt moren sin og søsteren sin.. Anonymkode: b96c1...0bd Betyr ingenting Anonymkode: b4bec...dc9 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #6 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har altså vært på flere dater, han har introdusert meg for en del venner, samt moren sin og søsteren sin.. Anonymkode: b96c1...0bd Så søtt. Ble du hakk nummer 39 eller 45? Føler du deg heldig? Anonymkode: a65a0...497
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #7 Skrevet 20. februar 2022 Tror nok det dessverre er mest sannsynlig at han bare var ute etter sex… Anonymkode: 35f32...b17 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #8 Skrevet 20. februar 2022 Er. Dette virkelig så vanskelig å fatte? Han fikk pult. Fornøyd kar. Livet går videre. Anonymkode: b767f...efc
norw Skrevet 20. februar 2022 #9 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Betyr ingenting Anonymkode: b4bec...dc9 Bør bety en hel del, men mulig at han bare har tabbet seg ut.
anonymbruker2312 Skrevet 20. februar 2022 #10 Skrevet 20. februar 2022 Han er ute etter sex, ingenting mer. Det at han introduserer deg for venner og familie spiller ingen rolle når han deretter oppfører seg slik. En gutt som vil ha sex kan gjøre mye for å manipulere deg. De er flinke på det, dessverre. Har utallige historier om hvordan gutter har gått frem for å kun få en ting, men da hadde dette blitt et laaaaangt svar. Når en gutt spør deg om å bli med hjem på natten, så er det en ting han er ute etter. Her skulle du ha avvist han, og ventet lenger. Men denne erfaringen får du ta med deg videre. Han bør du bare glemme og fokusere på deg selv. 1
Pingvinen Skrevet 21. februar 2022 #11 Skrevet 21. februar 2022 Han fikk det han var ute etter. Mye sånt i datingverden dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå