Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 16. april 2003 #41 Del Skrevet 16. april 2003 X'en min og jeg har et veldig dårlig forhold. Han dumpet meg for nesten tre mnd siden til fordel for bestevenninnen min. Dere skjønner vel at jeg ikke svever på en rosa lykkesky akkurat? :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 16. april 2003 #42 Del Skrevet 16. april 2003 Uffda fairytale :-? var trist å høre. men sier jo mye om han da, og ikke minst henne.. ikke mye til bestevenninne vel.. og han exen fortjener jo ikke deg.. maken til drittsekk. :evil: ' Akkurat blitt singel selv, valgte det selv fosåvidt. men er såpass ferskt og sårt at så veldig gode venner er vi ikke. men det kommer seg. Han er bedre som venn enn som kjæreste for å si det sånn.. mange grunner til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 17. april 2003 #43 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg tror min eks (separert for nesten ett år siden) har flyttet sammen med ei jente, men det interesserer meg faktisk lite Han sa flere ganger at han håpet vi kunne være venner. Jeg svarte at jeg trodde jeg ville ha problemer med å være venner med noen jeg ikke kunne stole på og som har behandlet meg så stygt og respektløst. Nå treffes vi av og til hvis det er noe nødvendig som må ordnes, prater om vær og vind for høflighets skyld - jeg vil ikke at han skal vite noe særlig om meg og mitt. Veldig synd at det skulle ende slik, men jeg klarer ikke ha venner jeg ikke kan stole på - sånn er det bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. april 2003 #44 Del Skrevet 18. april 2003 Har tre x-er x-1 er jeg på hils med. Koselig fyr men har på følelsen at han ikke vil ha noe mer med meg å gjøre(det var jeg som gjorde det slutt) så jeg har ikke tenkt å "plage" han. x-2 Bor langt unna. Var min bestevenn i nesten to år. Glemmer han ikke så lett. Ingen vonde følelser men ingen kjærlighet i lufta.. Min mann liker ikke at jeg har kontakt med han men vi skriver litt mails og dethender jeg får en melding i ny og ne.. x-3 har jeg null kontakt med. Var å en fest sammen der han var på haolloween.. (med kostymer og sånt da) men kjente han ikke igjen før det hadde gått vell en time.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tamara Skrevet 19. april 2003 #45 Del Skrevet 19. april 2003 Jeg har 1 ex som jeg vil karakterisere som en "seriøs" tidligere partner. Han har jeg kjent i 13 år der 3 av dem var som kjærester/samboer. Han er min beste venn, den ene personen som kjenner mine innerste tanker. Vi regner hverandre for å være den nærmeste familien vi har. I tillegg er han far til sønnen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 23. april 2003 #46 Del Skrevet 23. april 2003 Ikke bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 23. april 2003 #47 Del Skrevet 23. april 2003 Klart der er/har vært uoverstemmelser mellom meg og mine x'r. Men jeg må likevel si at jeg regner dem som mine mest betrodde og de menneskene jeg stoler mest på av alle jeg kjenner. Har også et fint forhold til dem selv om jeg ikke har jevnlig kontakt med dem lenger. Unntatt en som jeg faktisk anser som min beste venn. Men jeg har vel vært heldig jeg da kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå