Gå til innhold

Finnes det de som ikke kommer av en blowjob?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som aldri gjør det, uansett hva? 

Anonymkode: 3450a...7a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarte ikke å komme av det før etter mange år. Det kan være vanskelig å slappe av, også endrer gjerne jenter teknikken når man nærmer seg.

• Liker 2
Skrevet

Selvsagt finnes det. Jeg er sammen med en. Han har ikke kommet ved blowjob noen gang, heller ikke med tidligere partnere. Han liker det veldig godt, men kommer ikke.

Anonymkode: 8bf39...020

• Liker 4
Skrevet

Har vært med to menn som ikke har kommet av det tidligere, men som kom med meg. Jeg tror mye handler om kommunikasjon, teknikk og ikke minst trygghet, at mannen klarer å slappe av og føler at det er ok å komme. En del menn er av den oppfatning at det å komme i munnen på en dame er en uting og at de fleste kvinner ikke liker det. Om du viser at du elsker det og ikke har noe imot det, og gjerne vil at han skal gjøre det, så blir det lettere for han å slippe tak. Som @Katten.2.0 skriver så endrer man gjerne teknikken når mannen nærmer seg. Ikke gjør det om du merker at han holder på å komme, bare fortsett å gjør det samme. Blir som når menn slikker oss; ganske frustrerende når det er rett før du bikker over, og så forandrer han på noe. 

Er så klart vanskelig om mannen ikke kommuniserer hva han liker og er tilbakeholden på kroppsspråk. Men de fleste menn har ikke kontroll over pust og bevegelser, så da merker man det gjerne slik. 

Anonymkode: c40b9...a85

• Liker 2
Skrevet

Jeg bestemmer selv når jeg kommer og ikke. En uventet fordel med å være godt voksen. Stort sett hvertfall.

Anonymkode: f3831...fd7

Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg bestemmer selv når jeg kommer og ikke. En uventet fordel med å være godt voksen. Stort sett hvertfall.

Anonymkode: f3831...fd7

Så om du er bundet på hender og føtter, kan du unngå å komme om noen suger deg uten stopp?

Skrevet

Høres merklig ut, da må isåfall jenta suge forferdelig dårlig 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Mysticgirl skrev (33 minutter siden):

Så om du er bundet på hender og føtter, kan du unngå å komme om noen suger deg uten stopp?

Hahaha challenge🤣

• Liker 1
Skrevet

Mannen min kommer ikke av suging. Han har aldri gjort det. 

Anonymkode: 9824b...794

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke klart og kommet 100% av en blowjob.. da må  jeg runke til jeg nesten kommer for og så la dem ta over.

Har noe med tidligere exer som har puttet negative ting om meg i hodet, at jeg var dårlig, at jeg ikke var stor nok etc etc..

Så sliter med alt med sex, dessverre.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Jeg klarte lett å få ekser til å komme ved blowjob, men helt umulig med mannen min. Han er amerikaner og dessverre omskåret, noe som gjør han myyye mindre følsom :(

Anonymkode: abc95...615

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg klarte lett å få ekser til å komme ved blowjob, men helt umulig med mannen min. Han er amerikaner og dessverre omskåret, noe som gjør han myyye mindre følsom :(

Omskjæring burde vært forbudt. Føler med deg ❤️ 

Anonymkode: d3fe2...9a2

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Omskjæring burde vært forbudt. Føler med deg ❤️ 

Anonymkode: d3fe2...9a2

Helt enig. Grusom praksis. Heldigvis er mannen enig. Hadde ikke innledet et forhold med han om han ville gjøre det samme mot eventuelle fremtidige barn.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Så og si aldri. Alltid vært sånn.

Anonymkode: 93da7...970

Skrevet

Jeg gjør ikke det, men mistenker at penisen min er over gjennomsnittlig sensitiv. Kan f.eks heller ikke bruke kondom uten at det faktisk gjør vondt.

Anonymkode: 92c11...6dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alle amerikanere er ikke omskjært, slik det nesten høres ut som du påstår her. Og mange omskjærte klarer komme ved blowjob. Slikt har ikke egentlig noe med om noen er omskjært eller ikke å gjøre, men generelt kroppen og det mentale i seg selv. Har vært både med omskjærte, og ikke omskjærte, og det var ikke noe problem for de som var omskjært å komme i det hele tatt. 

Så nei, alle som er omskjærte blir ikke så MYYYYYYEE mindre følsomme. Slikt er individuelt. 

Anonymkode: 209d2...b0e

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Alle amerikanere er ikke omskjært, slik det nesten høres ut som du påstår her. Og mange omskjærte klarer komme ved blowjob. Slikt har ikke egentlig noe med om noen er omskjært eller ikke å gjøre, men generelt kroppen og det mentale i seg selv. Har vært både med omskjærte, og ikke omskjærte, og det var ikke noe problem for de som var omskjært å komme i det hele tatt. 

Så nei, alle som er omskjærte blir ikke så MYYYYYYEE mindre følsomme. Slikt er individuelt. 

Anonymkode: 209d2...b0e

80% av amerikanere er omskåret. Antall barn som nå blir omskåret går ned, men da mannen min ble født så var det normen å bli omskåret.

Det sier seg selv at om man kutter bort noen av de mest følsomme delene på en penis (En forhud har enormt med nervetråder, og strengen bak penishodet blir av mange omtalt som det mest følsomme området) så blir man mindre følsom.

Veldig fint at du har vært med menn som har vært (relativt) heldige, men det er dessverre mange støttegrupper med menn som ikke lenger klarer å ha normalt samleie, som har voldsomme ettervirkninger, etc.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Noen menn er født/"skapt" med mer følsomhet i forhud/frenulum enn i penishodet. Selv er jeg definitivt en av dem. Tror ikke jeg kan komme uten stimulering av frenulum og forhud.

(Men stadig hevdes det ofte kategorisk at hodet pr definisjon er mest følsomt, og at forhudens funksjon mest bare er å holde hodet følsomt. Det er helt misforstått og IKKE tilfelle. (Dette ble t.o.m. hevdet i et NRK Newton program for ungdommer.)  Penishodet er anslått å ha rundt maksimalt 4000 nerveendinger, forhuden mellom ca 2000 og 10000. Så forhuden kan være mindre følsom enn hodet - ELLER MER følsom! Og dette er individuelt!!!)

Man finner ikke enkelt ut om en nyfødt baby har mer eller mindre følsomhet i forhuden, derfor blir dette et tragisk sjansespill og mange vil miste følsomhet ved omskjæring, noen uheldige vil miste svært mye, det er anslått at opp til 75% tap av følsomhet er mulig.  Så, ja, man kan være "heldig" eller "uheldig" med omskjæring.  Jeg oppfatter den amerikanske tradisjonen spesielt derfor som en uhyrlig praksis hinsides fatteevne, basert på skremmende mye uvitenhet/fornektelse av forhudens seksuelle funksjon. Legg til at amputerte babyforhuder omsettes som råstoff til kosmetikk der borte. Det handler om penger også. Det velter seg i meg!!! Men nok om det, kanskje.

Å komme av blowjob...det skjer ikke veldig ofte for vår del, men mest fordi vi pleier å bruke oralsex som del av forspillet for å gjøre hverandre supertent. Så hun stopper i tide...  Jeg nyter hvert sekund av det noe helt ekstremt i alle fall, og er (litt for?) godt trent på å holde igjen orgasmen i den situasjonen...for å hale ut den intense nytelsen lengst mulig.  

Hvis hun skal få meg til å komme når hun slikker/suger må jeg helst vite at det er det hun vil og det som er planen, og enda mer hvis hun vil la meg komme i munnen hennes. Jeg må VITE det og liksom innstille meg på det. Opplever akkurat dette som veldig/helt psykisk. Tok meg/oss en del tid og forsøk før det gikk bra. Og da...heeeelt fantastisk!!!

.

Anonymkode: 793d4...fa5

• Liker 1
Skrevet

Menn er forskjellige. Mannen min kommer enklere ved blowjob hvis det er variasjon, og det er enkelte teknikker han kommer raskere av enn andre.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Godgutten skrev (10 timer siden):

Hahaha challenge🤣

😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...