Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til frisøren. Har hår ned til korsryggen omtrent, men det er slitt nederst. Regner med å klippe ca 15 cm, men det er jo fortsatt langt hår. Stort sett har jeg håret i hestehale eller en bun. Jeg hater fletter, og driver med hest som yrke, så jeg er helt avhengig av hestehale. 

Så lurer jeg på hva i all verden jeg skal finne på. Har hatt lugg med varierende hell, men har det ikke nå. Jeg har «alltid» hatt foliestriper, men de siste årene har jeg ikke vært hos frisør. Dermed er stripene utvokst, og jeg har min naturlige farge. Mørk blond (jeg kaller det kommunefarget). Jeg har noen grå hår, men det vises ikke veldig godt. Jeg er 38. 

Hva skal jeg finne på for noe med håret mitt? Tips tas imot med stoooooor takk!! 

Anonymkode: 952ce...003

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo an på deg. Hvor mye tid har du til å fikse hår i hverdagen feks?

Anonymkode: 317a8...811

Skrevet

Klipp det kortere. Feks til skuldrene. Kan fortsatt ha hestehale og liker du det ikke vokser det jo ut igjen. 

Anonymkode: 438b1...539

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker mye pinterest til inspirasjon. Kanskje du finner tips der?

Anonymkode: 54a5e...dff

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skal til frisøren. Har hår ned til korsryggen omtrent, men det er slitt nederst. Regner med å klippe ca 15 cm, men det er jo fortsatt langt hår. Stort sett har jeg håret i hestehale eller en bun. Jeg hater fletter, og driver med hest som yrke, så jeg er helt avhengig av hestehale. 

Så lurer jeg på hva i all verden jeg skal finne på. Har hatt lugg med varierende hell, men har det ikke nå. Jeg har «alltid» hatt foliestriper, men de siste årene har jeg ikke vært hos frisør. Dermed er stripene utvokst, og jeg har min naturlige farge. Mørk blond (jeg kaller det kommunefarget). Jeg har noen grå hår, men det vises ikke veldig godt. Jeg er 38. 

Hva skal jeg finne på for noe med håret mitt? Tips tas imot med stoooooor takk!! 

jeg lot frisøren få frie tøyler en gang, du kan jo prøve det om du stoler på frisøren å tør :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det kommer jo an på deg. Hvor mye tid har du til å fikse hår i hverdagen feks?

Anonymkode: 317a8...811

Svært liten. Jeg har små barn. Jeg er flink til å kure det, og jeg bruker frisørsjampo/balsam. Ellers ingen produkter. 

I dag sto jeg opp 0630, dusjet og stappet håret i en bun. Der er det fortsatt. Når jeg nå løsner knuten, er håret fortsatt vått. Det er et under at håret mitt fortsatt ser ganske så bra ut, for jeg er ikke no snill med det. 😵

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...