AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Skrevet 20. februar 2022 Er det noen som kan si noe om hvor stor forskjell det er på de ulike fasthetene til Tempurmadrassene? Det er de løse madrassene jeg tenker på. Ønsker å kjøpe en Tempurmadrass til moren min som er syk og sengeliggende, men hun er for syk til å dra i butikken og prøve. Hun hadde en Tempurmadrass for mange år siden som hun elsket, men som hun kvittet seg med da hun ble samboer med stefaren min. Nå er det forholdet over så nå kan hun ha "rar" madrass igjen. Hun sier at hun foretrekker myke madrasser, men jeg er litt redd for at den mykeste Tempuren kanskje blir for myk for henne. Hun er litt overvektig. Hun sitter mye oppreist i sengen (har elektrisk sengebunn), så hun trenger litt support i baken når hun sitter, hun kan ikke ha en madrass som er så myk at hun omtrent sitter nede på sengebunnen. Hun husker ikke hva den Tempuren hun hadde i gamle dager het. Er det noen som har erfaring med å bruke Tempur sammen med elektrisk sengebunn? Sitter man behagelig, eller blir madrassen paddeflat sånn at man sitter helt nede på sengebunnen? Er jo mye vekt på ett punkt, så jeg ser for meg at man kanskje slår ut luften i madrassen? Jeg har ikke så mye erfaring med Tempur selv, husker bare at mammas gamle madrass ble tynn når man stod på den for da ble det for mye vekt på ett sted. Tar i mot alle tips og råd. Synes det er litt skummelt å skulle kjøpe en såpass dyr ting uprøvd. Jeg forsøkte å ringe Bohus for å få noen råd, men selgeren jeg fikk på tråden hadde liten peiling på Tempur og sa at vi bare måtte komme og prøve, men det er mamma for syk til og jeg kan ikke prøve madrasser for henne. Anonymkode: b054e...da8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå