AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Del Skrevet 20. februar 2022 Jeg sender søknad som barnehageassistent, og jeg veit at må ha en politiattest for å ha en sånn jobb. Men kan jeg søke dette allerede, siden det sikkert tar litt tid å få svar? Sånn at jeg har den klar dersom jeg får jobben? Anonymkode: 78a2c...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #2 Del Skrevet 20. februar 2022 Nei, du må ha bekreftelse fra arbeidsgiver på formålet med politiattesten, samt hvilke hjemler det gjelder. Anonymkode: 12d3f...126 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #3 Del Skrevet 20. februar 2022 Ok, det blir vel en lang prosess da 😕 Anonymkode: 78a2c...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 20. februar 2022 #4 Del Skrevet 20. februar 2022 Sjeldent du får starte på dagen uansett og en politiattest tar maks 14 dager. Stort sett går det fortere. Som AB skriver, må du ha bekreftelse på formål for å få utdelt den. Hvis ikke hadde politiet blitt rent ned av folk som skal søke på jobber som krever dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #5 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ok, det blir vel en lang prosess da 😕 Anonymkode: 78a2c...dd3 Siste året har jeg fått attesten 5 dager etter jeg har søkt. Sjeldent man starter på dagen i ny arbeid uansett. Anonymkode: 6cb58...8fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michaelhe Skrevet 20. februar 2022 #6 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg sender søknad som barnehageassistent, og jeg veit at må ha en politiattest for å ha en sånn jobb. Men kan jeg søke dette allerede, siden det sikkert tar litt tid å få svar? Sånn at jeg har den klar dersom jeg får jobben? Anonymkode: 78a2c...dd3 Alt gjøres på nett. Det kommer kjapt i posten eller til digipost. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #7 Del Skrevet 20. februar 2022 Sendes digitalt. Bare Google politiattest. Du må ha bekreftelse fra arbeidsgiver først. Kan ta opptil 14 dager før du får attesten. Anonymkode: 83352...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå