AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Del Skrevet 20. februar 2022 Noen som har erfaring med betaling av spillegjeld? Ser det står en del på nettet om dette. Jeg har driti meg ut og har over en periode på 1 år dratt på meg en spillgjeld på ca. 80.000kr. Jeg har dog begynt å betale ned på noe av dette, men så oppdaget jeg at om selskapet er klar over at du bruker pengene til gambling så kan det hende at kravene kan slettes. Dette er da noe som står i norsk lov. Noen her inne som har vært bort i lignende? Anonymkode: e30fc...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #2 Del Skrevet 20. februar 2022 https://osloadvokatene.no/inkasso/tilbakebetale-spillegjeld/ Anonymkode: 3192d...643 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #3 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): https://osloadvokatene.no/inkasso/tilbakebetale-spillegjeld/ Anonymkode: 3192d...643 Wow... Broren min har spilt bort millioner.. og kona hans har gjort alle kreditorer og banker oppmerksom på dette i mange år. Enda har han fått utdelt kredittkort etter kredittkort, lån etter lån.. Denne linken skal jeg sende til han. Anonymkode: a903a...41b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #4 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Wow... Broren min har spilt bort millioner.. og kona hans har gjort alle kreditorer og banker oppmerksom på dette i mange år. Enda har han fått utdelt kredittkort etter kredittkort, lån etter lån.. Denne linken skal jeg sende til han. Anonymkode: a903a...41b Hei! Trådstarter her...Ja, jeg visste heller ikke om dette her, men leste på nettet at flere har fått slettet spillegjelden sin fordi den har blitt opparbeidet via kreditt. Hvor enkelt det er i praksis å få det fjernet vet jeg ikke, men tenker at det uansett er verdt et forsøk. Jeg sliter med de 80.000 jeg skylder og hvordan har andre som virkelig har satt seg fast i dritten det da tenker jeg. Anonymkode: e30fc...522 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #5 Del Skrevet 20. februar 2022 Uff.. Det er altfor lett å bli spillavhengig! Jeg spiller en gang i blant, men veldig kontrollert. Kan finne på å sette inn 2k en lørdagskveld (ikke hver lørdag), og KUN hvis jeg har råd til å tape pengene. Spiller aldri med for store beløp. Satt inn 1k forrige helg, vant 16k og tok ut 15. Spilte bort den resterende 1lappen. Satt inn 3k igjen denne helga for å prøve pånytt, tapte alt. Tenker fortsatt at jeg ikke har tapt penger enda, og det frister jo å sette inn en 1lapp til, men jeg tenker at da er det lett for at det baller på seg. Jeg har derfor lagd meg en plan. Jeg overfører fast 200kr i uka på en annen konto. Dette blir min lille guilty pleasure konto, så jeg har begrenset meg til å spille for 800-1000kr i mnd fast fremover. Tenker som så at det er en kveld ute på byen, men jeg skal forholde meg til denne "regelen" jeg har satt meg. Så har jeg noe å glede meg til, uten at jeg blir ruinert. Lettere sagt enn gjort kanskje, men for meg er det viktig for å unngå å havne i spillefella. Ønsker deg masse lykke til, håper det ordner seg for deg. Vær glad du ikke er skyldig millionbeløp, som flere spillere gjør. Anonymkode: 8c669...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #6 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Uff.. Det er altfor lett å bli spillavhengig! Jeg spiller en gang i blant, men veldig kontrollert. Kan finne på å sette inn 2k en lørdagskveld (ikke hver lørdag), og KUN hvis jeg har råd til å tape pengene. Spiller aldri med for store beløp. Satt inn 1k forrige helg, vant 16k og tok ut 15. Spilte bort den resterende 1lappen. Satt inn 3k igjen denne helga for å prøve pånytt, tapte alt. Tenker fortsatt at jeg ikke har tapt penger enda, og det frister jo å sette inn en 1lapp til, men jeg tenker at da er det lett for at det baller på seg. Jeg har derfor lagd meg en plan. Jeg overfører fast 200kr i uka på en annen konto. Dette blir min lille guilty pleasure konto, så jeg har begrenset meg til å spille for 800-1000kr i mnd fast fremover. Tenker som så at det er en kveld ute på byen, men jeg skal forholde meg til denne "regelen" jeg har satt meg. Så har jeg noe å glede meg til, uten at jeg blir ruinert. Lettere sagt enn gjort kanskje, men for meg er det viktig for å unngå å havne i spillefella. Ønsker deg masse lykke til, håper det ordner seg for deg. Vær glad du ikke er skyldig millionbeløp, som flere spillere gjør. Anonymkode: 8c669...415 Jeg må ærlig innrømme at jeg gleder meg over dette svaret. Jeg har hatt en tung dag og foreldrene min er ikke akkurat stolte over meg, og jeg har vørt utrolig lei meg i dag. Det er vondt! Men jeg forsker i det minste å stå til ansvar for mine feil. Anonymkode: e30fc...522 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #7 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg må ærlig innrømme at jeg gleder meg over dette svaret. Jeg har hatt en tung dag og foreldrene min er ikke akkurat stolte over meg, og jeg har vørt utrolig lei meg i dag. Det er vondt! Men jeg forsker i det minste å stå til ansvar for mine feil. Anonymkode: e30fc...522 Du har iallfall tatt tak i problemet og er i gang med oppryddinga. Det er tungt når realiteten slår en og særlig når de en er glade i uttrykker skuffelse. Foreldrene dine er kanskje ikke glad for at du har havnet i den knipa du befinner deg i akkurat nå, men det er bare fordi de vil ditt beste og ikke fordi de er mindre stolte av deg. Om noen måneder har dette rettet seg opp skal du se, bare du er innstillt på at spillingen stopper nå. Finn deg noe alternativt å holde på med som kan gi deg samme gleden som du fikk fra å spille. Du skal se det vil kjennes godt når gjelda minsker. Klem til deg Anonymkode: 8c669...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #8 Del Skrevet 20. februar 2022 På luksusfellen var det om akkurat dette for noen år tilbake. De aller fleste spillselskaper bruker mellom-selskaper som tar imot betalingen, og på den måten går det gjennom, og du har ikke mulighet til å få slettet noe. 80.000kr er ikke så ille sum å bli kvitt! Si opp alle kredittkort, ikke bare klipp kortene, men fysisk si de opp. Jeg har hatt samme problem, og jeg kunne kortnumrene utenatt. Jeg refinansierte mine kredittkort i et forbrukslån med lavere rente og sa opp kortene. Er du usikker på hvor mye du skylder, eller om du har kreditter du ikke vet om, kan du sjekke horde.no Anonymkode: 08dec...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyChick90 Skrevet 20. februar 2022 #9 Del Skrevet 20. februar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): På luksusfellen var det om akkurat dette for noen år tilbake. De aller fleste spillselskaper bruker mellom-selskaper som tar imot betalingen, og på den måten går det gjennom, og du har ikke mulighet til å få slettet noe. 80.000kr er ikke så ille sum å bli kvitt! Si opp alle kredittkort, ikke bare klipp kortene, men fysisk si de opp. Jeg har hatt samme problem, og jeg kunne kortnumrene utenatt. Jeg refinansierte mine kredittkort i et forbrukslån med lavere rente og sa opp kortene. Er du usikker på hvor mye du skylder, eller om du har kreditter du ikke vet om, kan du sjekke horde.no Anonymkode: 08dec...be3 Ja, jeg har sperret dem, kjedelig om det kommer nye i posten, men heldigvis gjør det ikke det av seg selv som regel. Da er det et sånt lite et fra banken eller noe. Jeg hadde håpet på å få refinansiert, men vet ikke om det er så lett. Skal høre med noen banker om de kan hjelpe meg. Kanskje norwegian kan bidra siden det er der jeg skylder mest. Jeg er trådstarter forresten. Orker bare ikke å huke av for anonym lenger. Har ingen betydning uansett.. Endret 20. februar 2022 av CrazyChick90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå