Gå til innhold

ikke møte opp på konteksamen, som er i morgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har fått tilbud om å ta konteksamen for å forbedre karakter, selv om jeg fikk ok karakter. Ser nå at eksamen blir helt annen type enn jeg så for meg. Studieveielder sa, for 3 uker siden da jeg meldte meg på, at jeg ikke taper på å ta eksamen. Høyeste karakter vil stå, men om jeg ikke møter opp vil det da tells som et forsøk uansett.

Lurer på hva dere tenker? Jeg har så mye annet jeg skal gjøre, og har så krevene fag som jeg heller bør jobbe med. Eksamen er i morgen, og har lest en del til den, men meldte meg bare på fordi jeg ikke taper noe på det.. Nå vil jeg ikke ta eksamen fordi eksamen blir mer krevende og energitappende for meg enn jeg først så for meg, men er usikker på om det er det rette å gjøre.. Det er ikke hjemmeeksamen, men skoleeksamen jeg skal ha.

Anonymkode: 0fd65...b14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I verste fall kaster du bort 4 timer? Møt opp og se på oppgåvene. Om det er tydelig at du ikke kan slå karakteren din, så drar du.. 

Anonymkode: ba720...cea

• Liker 3
Skrevet (endret)

hvorfor vil du ikke møte opp?

Endret av -smash-
Skrevet

Ts her. Jeg har vært så lei meg foriden, og ekstremt sliten. Er redd for at jeg skal få kjipt dag ved å gjøre det dårlig på eksamen i morgen og..

• Hjerte 1
Skrevet
-smash- skrev (56 minutter siden):

hvorfor vil du ikke møte opp?

Sikkert fordi ts hadde sett for seg en hjemmeeksamen.

Anonymkode: f5583...39a

Skrevet

Jeg hadde lyst til å konte en eller to eksamener, men jeg valgte å ikke gjøre det for å heller fokusere på det som er nå, hovedsakelig i forhold til energinivået mitt for tiden, osv. Det har vært mye som har foregått og sånt, så jeg kjenner meg igjen ♥️

Anonymkode: e36b0...c16

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ts her. Jeg har vært så lei meg foriden, og ekstremt sliten. Er redd for at jeg skal få kjipt dag ved å gjøre det dårlig på eksamen i morgen og..

Hva studerer du? 

Anonymkode: bda8c...58a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...