AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Skrevet 20. februar 2022 Jeg fikk på ist korona i dag. i går begynte jeg å kjenne på litt feber og hoste. sår i lungene av hosting. mJeg har ikke vært redd for korona, men nå sitter jeg her elendig form og katastrofetenker om jeg er en av de som kommer til å få lungekolaps og dø trenger råd og støtte Anonymkode: d5c3d...aaa
Hero1 Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 Du trenger ikke råd og støtte, men en ordbok! 3
Antonetta Skrevet 20. februar 2022 #3 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk på ist korona i dag. i går begynte jeg å kjenne på litt feber og hoste. sår i lungene av hosting. mJeg har ikke vært redd for korona, men nå sitter jeg her elendig form og katastrofetenker om jeg er en av de som kommer til å få lungekolaps og dø trenger råd og støtte Anonymkode: d5c3d...aaa Hei 😊 jeg har covid nå, har hatt det noen dager . Har ikke feber, men kjenner meg ikke i noe form. Tyngre å puste, konstant hoste og så slapp som jeg er nå har jeg aldri opplevd å vere. Jeg er begynt å bli bedre, å det kommer nok du og til å bli💐 om noen dager er du nok begynt å føle deg bedre 💐
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #4 Skrevet 20. februar 2022 Hero1 skrev (7 minutter siden): Du trenger ikke råd og støtte, men en ordbok! Gå å legg deg Anonymkode: d5c3d...aaa 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #5 Skrevet 20. februar 2022 Antonetta skrev (3 minutter siden): Hei 😊 jeg har covid nå, har hatt det noen dager . Har ikke feber, men kjenner meg ikke i noe form. Tyngre å puste, konstant hoste og så slapp som jeg er nå har jeg aldri opplevd å vere. Jeg er begynt å bli bedre, å det kommer nok du og til å bli💐 om noen dager er du nok begynt å føle deg bedre 💐 Håper det. Alt hysteriet som har surret i 2 år nå.. plutselig får en pos. test selv. Anonymkode: d5c3d...aaa 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #6 Skrevet 20. februar 2022 Jeg fikk påvist på mandag, på onsdag trodde jeg nesten jeg skulle gå av, men plutselig ble jeg bedre. Nå har jeg litt restsymptomer igjen bare. det blir bedre, må bare bli litt ille først. Anonymkode: a9d28...e89
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #7 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gå å og legg deg Anonymkode: d5c3d...aaa Anonymkode: 7bca0...dfa 2
Antonetta Skrevet 20. februar 2022 #8 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anonymkode: 7bca0...dfa Kanskje du kunne slå opp folkeskikk i ordboken? Tror du trenger det 🤷♀️ 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #9 Skrevet 20. februar 2022 Det går nok helt sikkert fint. Det er bare ei myte at du ikke blir veldig dårlig, men de fleste blir ikke så syk at de må legges inn lengre. Så du kommer sannsynligvis greit gjennom det. Anonymkode: c363f...392 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #10 Skrevet 21. februar 2022 Nå har jeg hatt korona to ganger, og jeg lever fortsatt! Første gangen hadde jeg Delta og jeg merket knapt jeg var syk, hadde ikke trodd det var korona hadde det ikke vært for positiv test. Var som en forkjølelse: tett nese og litt slapp noen dager. Andre gangen var nå nylig så antageligvis omikron. Vondt i halsen, diaré, tett nese/snørrete og slim i halsen. Lav feber, nesten umerkelig. Dette går bra! God bedring Anonymkode: 594b3...9b0 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #11 Skrevet 21. februar 2022 Øhh... Har du ikke registrert at det er skrevet en del rundt omkring her om vitaminer og mineraler og at kroppen har godt av å forsterkes med sånt når du blir syk? Jeg synes det er bedre å gjøre noe enn bare å sitte og bekymre seg. Å forsterke kroppen med vitaminer og mineraler er "noe", det koster lite og kan garantert ikke skade. Anonymkode: 92b5a...eab
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #12 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 20.2.2022 den 18.12): Jeg fikk på ist korona i dag. i går begynte jeg å kjenne på litt feber og hoste. sår i lungene av hosting. mJeg har ikke vært redd for korona, men nå sitter jeg her elendig form og katastrofetenker om jeg er en av de som kommer til å få lungekolaps og dø trenger råd og støtte Anonymkode: d5c3d...aaa går helt bra hi. jeg har selv hatt det 2 ganger og er i den høyeste risikogruppen, var litt slapp en dag med litt feber og hodepine den første gangen, fin de andre 9 dagene i karantene og 2 gangen var det ingenting. nå har min sønn det, bror med fam og min mor, ingen er veldig syke, bare litt forskjølet de voksne, barna ingenting Anonymkode: c25d6...a96
Anbefalte innlegg