AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Skrevet 20. februar 2022 Hvordan visste dere at dere hadde funnet «den rette»? Anonymkode: 5cddf...b34
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 Han fikk meg til å føle meg fin og sett, bra nok og trygg i alle situasjoner. Jeg kan se og forstå ham. Vi kam snakke om alt mulig og det blir aldri kjedelig. Og jeg er helt på knærne etter ham fysisk. Anonymkode: 2ca3b...a7a 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #3 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han fikk meg til å føle meg fin og sett, bra nok og trygg i alle situasjoner. Jeg kan se og forstå ham. Vi kam snakke om alt mulig og det blir aldri kjedelig. Og jeg er helt på knærne etter ham fysisk. Anonymkode: 2ca3b...a7a Det er akkurat slik jeg føler det. Og jeg har i en alder av 44 aldri opplevd det slik før, og synes det er både fantastisk herlig og veldig skummelt på samme tid. Heldigvis føler han det på akkurat samme måte. Anonymkode: 5cddf...b34 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #4 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er akkurat slik jeg føler det. Og jeg har i en alder av 44 aldri opplevd det slik før, og synes det er både fantastisk herlig og veldig skummelt på samme tid. Heldigvis føler han det på akkurat samme måte. Anonymkode: 5cddf...b34 Du er heldig, ikke la ham gå! Anonymkode: 2ca3b...a7a
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #5 Skrevet 20. februar 2022 Jeg visste det omtrent fra første sekund, fordi det var aldri usikkerhet i starten, det var kun trygghet hele veien. Han er snill og god. God sans for humor. Godt likt av alle rundt seg. Han er alltid ærlig, uansett hva det måtte gjelde. Han skaper trygghet. Det har aldri vært et snev av sjalusi, fordi jeg vet jeg kan stole 100% på han. Vi har vært sammen i fire år nå, samboere i tre av de. Kan fremdeles bare telle på en hånd hvor mange oppehetede diskusjoner det har vært på den tiden. Han er så vanvittig enkel å kommunisere med, omså det bare er det dagligdagse, men også de mer alvorlige tingene. Elsker han fra bunnen av mitt hjerte. Anonymkode: 0abf9...c90 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #6 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han fikk meg til å føle meg fin og sett, bra nok og trygg i alle situasjoner. Jeg kan se og forstå ham. Vi kam snakke om alt mulig og det blir aldri kjedelig. Og jeg er helt på knærne etter ham fysisk. Anonymkode: 2ca3b...a7a Dette! Vi møttes i voksen alder, begge i 30-årene, skilt og med barn fra før. Jeg føler at han er min bedre halvdel. Han føler det samme for meg. Vi passer bare ekstremt godt sammen. Vi ser hverandre, er helt på bølgelengde og har også en ufattelig sterk fysisk og seksuell kjemi. Selv om det bare har gått ett år, vet vi at vi skal bli gamle sammen. Anonymkode: 8ff2f...319 1
Queen94 Skrevet 20. februar 2022 #7 Skrevet 20. februar 2022 To barn, straks 10 år senere har jeg lært at livet ikke alltid er som i filmer. Det er alltid oppturer og nedturer. Man må rett og slett både gråte, skrike, smile og le ellers ender man opp alene!
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #8 Skrevet 20. februar 2022 Dere er heldige! Her føler jeg at jeg må jobbe så ekstremt mye hver dag for å få dagene til å gå uten for mange gnisninger. Jeg kan ikke være meg selv i han er aldri opptatt av hvordan jeg har det. Anonymkode: e6c0f...3da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå