AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Del Skrevet 20. februar 2022 Et spørsmål til dere som er homofile, og dere som ikke er homofile. Blir dere overrasket over at noen viser seg å være homofil/lesbisk når dere ikke har lagt merke til noen kjennetegn? Hvilke tegn ser dere homofile etter for å se om vedkommende spiller på "ditt lag" eller motspillerens? Hender dere at dere tar helt feil også? Eller at vedkommende kanskje bare tester det ut og innerst ikke ikke er homofil/bifil? Anonymkode: 7d4b8...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #2 Del Skrevet 20. februar 2022 Er ikke skeiv, men fungerer 100%. Kjempelett å se på folk om de er skreive, ta f.eks. på treningssenter. Menn som bruker sånne fingerløse hansker, og/eller treningsthights når de trener er garanter homo. Ellers ser en det veldig lett hvis de tydeligvis bruker mye tid på klær og hår. Anonymkode: 1ee04...c7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #3 Del Skrevet 20. februar 2022 Hetero. Har kun tatt feil en gang, så vidt jeg veit.. Anonymkode: e3705...801 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 20. februar 2022 #4 Del Skrevet 20. februar 2022 Jeg hadde problemer før og ble overrasket da noen av mine beste venner kom ut, men generelt fungerer den ekstremt godt på lesbiske. Det skyldes at de aldri viser interesse for meg😅 Det sies at en algoritme kan lese legning, men den fungerer ikke fullgodt. Jeg bruker den samme teknikken for å se om noen er homofile. Jeg har blikkontakt og smiler til folk. Når andre menn tør å gjøre det tilbake tenker jeg at de ofte er homofile. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #5 Del Skrevet 20. februar 2022 Jeg har bodd/oppholdt meg i store byer hvor det å være skeiv er ganske vanlig, og selv med god trening og som bifil selv -så blir jeg fortsatt overrasket. Det er stereotypisk at homofile menn enten er ultra-maskuline eller ultra-feminine, det gjelder veldig mange men mange er også hverken eller. Og det gjelder lesbiske også, -og enda mer for bifile. Anonymkode: e2498...ddc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 20. februar 2022 #6 Del Skrevet 20. februar 2022 Min er ikke eksisterende 😅🤷♀️ Men rent praktisk så spiller det jo ingen rolle tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #7 Del Skrevet 20. februar 2022 Jeg greier ikke å gjennkjenne homofile menn, men ser det ofte på kvinner. Kanskje fordi jeg er bifil kvinne. Anonymkode: 2f186...300 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #8 Del Skrevet 20. februar 2022 Det er ekstremt mange ikke-homofile som tror de har en 100% fungerende gaydar. Problemet er ofte at det ikke kan bevises; de kan se en mann på restaurant, på gata etc, pg tenke/påstå at han er homofil, noen andre kan være uenige, men hvordan skal det egentlig bevises dersom man ikke spør rett ut. Dette er med andre ord håpløst å diskutere, for alle de som mener at de kan «lukte» at noen er homofile kan aldri bevise det. Å være homofil mann er mer enn velstelte negler og å være fin på håret. Jeg kjenner flere homofile som er maskuline manne-menn, uhygieniske surrehuer som brur seg nada om interiør, mote og stil, promper, raper og ser ustelt ut. De som påstår de har en gaydar kunne aldri gjettet at disse er lykkelig gift med en mann. når det er sagt; folk tror jeg er lesbisk. Jeg er ikke det. Anonymkode: b749e...536 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #9 Del Skrevet 20. februar 2022 Majer skrev (4 timer siden): Jeg hadde problemer før og ble overrasket da noen av mine beste venner kom ut, men generelt fungerer den ekstremt godt på lesbiske. Det skyldes at de aldri viser interesse for meg😅 Det sies at en algoritme kan lese legning, men den fungerer ikke fullgodt. Jeg bruker den samme teknikken for å se om noen er homofile. Jeg har blikkontakt og smiler til folk. Når andre menn tør å gjøre det tilbake tenker jeg at de ofte er homofile. Eksen min er veldig imøtekommende. Han får lett kontakt med andre; både kvinner og menn. Er smilende med begge kjønn, får lett folk til å åpne seg om følelser (selv forholdsvis nye bekjente), bruker tid på å være velstelt med parfyme, klær, sko og klokker. Men han er ikke bifil en gang. Det vet jeg for vi har snakket om det og han er åpen om alt til meg. Anonymkode: 35ed5...25f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 21. februar 2022 #10 Del Skrevet 21. februar 2022 Jeg er skeiv og min gaydar er 2/10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #11 Del Skrevet 21. februar 2022 Hele «Gay-dar» begrepet er utrolig diskriminerende og nedsettende. Hvorfor bruker dere det enda? Vi er i 2022 nå Anonymkode: 6252e...d13 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #12 Del Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er ikke skeiv, men fungerer 100%. Kjempelett å se på folk om de er skreive, ta f.eks. på treningssenter. Menn som bruker sånne fingerløse hansker, og/eller treningsthights når de trener er garanter homo. Ellers ser en det veldig lett hvis de tydeligvis bruker mye tid på klær og hår. Anonymkode: 1ee04...c7e Kjenner mange straighte som bruker både tights og hansker. 🙄Du har fordommer, ikke radar. Anonymkode: bf8e8...f50 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen of the North Skrevet 21. februar 2022 #13 Del Skrevet 21. februar 2022 Tror den ble avglemt i installasjonsprosessen. Med mindre det er helt opplagte tilfeller så krysser det sjelden tankene mine hvilken legning folk har. I mitt hode så følges normen inntill noen forteller meg noe annet. Er helthelthelt blind for slike detaljer. Og min mann fatter ikke att det går an å være så blind. Den gode nyheten er att jeg forskjellsbehandler ihvertfall ikke pga legning fordi jeg ser ikke at det er "forskjell". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #14 Del Skrevet 21. februar 2022 Queen of the North skrev (1 time siden): Tror den ble avglemt i installasjonsprosessen. Med mindre det er helt opplagte tilfeller så krysser det sjelden tankene mine hvilken legning folk har. I mitt hode så følges normen inntill noen forteller meg noe annet. Er helthelthelt blind for slike detaljer. Og min mann fatter ikke att det går an å være så blind. Den gode nyheten er att jeg forskjellsbehandler ihvertfall ikke pga legning fordi jeg ser ikke at det er "forskjell". Skjønner ikke hvorfor man skulle forskjellsbehandle uansett. Jeg har heller ingen gaydar. Anonymkode: 21f2b...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #15 Del Skrevet 21. februar 2022 Som oftest ser man hvem som er gay fra 1 km avstand. Anonymkode: ee9f0...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 21. februar 2022 #16 Del Skrevet 21. februar 2022 Nei, det kan jeg ikke se eller oppfatte. Det paret jeg kjenner har ingen særtrekk etter min oppfatning. Jeg vet om dem fordi de sier det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #17 Del Skrevet 22. februar 2022 Det tar gjerne måneder før jeg merker om noen kan være skeive, men har hatt rett flere ganger. Stoler likevel ikke helt på den, for det finnes alle type folk i alle type innpakninger. Anonymkode: f3580...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skriblerinna Skrevet 22. februar 2022 #18 Del Skrevet 22. februar 2022 Det kan selvsagt aldri bevises. Man møter sikkert masse mennesker man aldri snakker om legning med og som man ikke oppfatter som skeive, og omvendt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #19 Del Skrevet 22. februar 2022 Nei jeg har ingen evne til å se hvilke sexuelle preferanser ulike personer har, og det er jo litt synd - for det hadde jo hvert gull om man kunne sett på folk om de f.eks tente på barn. Anonymkode: b10b5...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #20 Del Skrevet 22. februar 2022 Ser det lett på bevegelser og takter, homofile menn er mer feminine enn en kvinne. Men det gjelder ikke alle homofil menn altså, men de som er sånn lyser lett opp Anonymkode: 25f5d...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå