Gå til innhold

Vanilje

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere er innenfor vanilje? Og hva er ikke det?

Anonymkode: c29e9...cd7

Skrevet

Iskrem er godt. 

Anonymkode: 0dc8f...732

• Liker 2
Skrevet

Saus er også godt 😁

Anonymkode: 4ee60...245

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Saus er også godt 😁

Anonymkode: 4ee60...245

Kan bli saus av vanilje sex også ja 😁

Anonymkode: c29e9...cd7

Skrevet

Er det så nøye? De fleste toucher innom hele spekteret uten behov for navngivning.

Skrevet

Anal og trekant er ikke innenfor vanilje selv om mange menn tror det.

Anonymkode: 89552...d2a

• Liker 1
Skrevet

Varm, deilig sex med kyssing, kjærtegn og støting. 💜

For oss er oralsex også innenfor vanilje, men det trenger ikke være det for alle. Analsex er absolutt ikke vanilje. Heller ikke dominanslek.

• Liker 2
Skrevet

Tenker på alt som er vanlig. Kyssing, klining, runking, fingring, samleie i alle stillinger og oralsex som suging og slikking. Leketøy som vibrator, dildo og lignende er også vanilje. Etter min mening er analsex ikke vanilje og heller ikke fisting. Jeg synes heller ikke at trekant eller swinging er vanilje. I tillegg er alt som inneholder binding, fastsetting, slag med hånd eller gjenstand. Da er det jo også leker eller gjenstander som brukes til denne typen aktiviteter. 

Anonymkode: fe63b...4a5

• Liker 2
Skrevet

Vanilje er alt som kommer innunder det tradisjonelle uttrykket "å ligge sammen". Mykt, godt og deilig. Det kan helt sikkert variere litt fra person til person, jeg kan bare svare for meg selv.

Hvis vi ligger  "skje" og han trenger inn i meg bakfra, er det vanilje for meg. Står jeg på alle fire og han tar meg bakfra, er ikke det vanilje. Det er min definisjon av å være litt rå, litt "kinky". Misjonærstillingen eller at jeg er øverst er vanilje. Oralsex er vanilje, men tar han hodet mitt eller støter dypt, er det ikke vanilje lenger. Det er helt naturlig å ha ham i munnen når han kommer og jeg synes det er helt naturlig å svelge. Det er vanilje. Jeg har alltid gjort det, med alle.

Jeg vet at jeg er "veldig vanilje". Jeg liker myk og old school sex. Men jeg liker mye av det, og jeg tror jeg er god å være sammen med i sengen. Og så kommer jeg lett, av helt alminnelig vaginal sex. 

Anonymkode: ab235...0d3

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Vanilje er alt som kommer innunder det tradisjonelle uttrykket "å ligge sammen". Mykt, godt og deilig. Det kan helt sikkert variere litt fra person til person, jeg kan bare svare for meg selv.

Hvis vi ligger  "skje" og han trenger inn i meg bakfra, er det vanilje for meg. Står jeg på alle fire og han tar meg bakfra, er ikke det vanilje. Det er min definisjon av å være litt rå, litt "kinky". Misjonærstillingen eller at jeg er øverst er vanilje. Oralsex er vanilje, men tar han hodet mitt eller støter dypt, er det ikke vanilje lenger. Det er helt naturlig å ha ham i munnen når han kommer og jeg synes det er helt naturlig å svelge. Det er vanilje. Jeg har alltid gjort det, med alle.

Jeg vet at jeg er "veldig vanilje". Jeg liker myk og old school sex. Men jeg liker mye av det, og jeg tror jeg er god å være sammen med i sengen. Og så kommer jeg lett, av helt alminnelig vaginal sex. 

Anonymkode: ab235...0d3

Er med på det meste av dette som definisjon og det er omtrent som min kjære og jeg ser det (og liker det). Men vet ikke om jeg kan tenke at enkelte stillinger for vaginal sex er "utenfor vanilje", selv om "doggy" kanskje er bittelitt "frekkere". Vi liker det begge to som en variasjon.

Anonymkode: 3b4a6...152

• Liker 1
Skrevet

Tenker at all vanlig sex i vanlige stillinger er vanilje, samme om det er doggy, misjonær, oralsex eller 69.

Analsex, pegging, bondage, deepthroating, munnknulling, involvere flere personer osv er ikke vanilje. 

• Liker 4
Skrevet

Forskjellige variasjoner av en kuk i en fitte + vanlig oralsex

Alt som har med rompe, bæsj, tiss og dominering, flere folk er ikke vanilje

Anonymkode: 5b677...f48

• Liker 1
Skrevet

kosesex🙈

Anonymkode: 71efa...813

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...