Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trives lite i jobben min!!!! Jeg er sykepleier på et sykehjem. Det er dårlig bemanning!!. Jeg må stelle, mate, ta skyllerommet, lage mat og ta kjøkkenet, gi medisiner på lik linje med helsefagarbeider og assistenter. I tillegg har jeg legevisitt 1 dag i uken, sette i gang tiltak om beboerne blir syke samtidig skal jeg alle disse oppgavene nevnt ovenfor. Hvis jeg ikke gjør det, blir hjelpepleiere og helsefagarbeidere sure og tar ikke disse oppgavene selv, men skyver de på meg. Jeg synes lønnen min er for lav til å trives med alle disse oppgavene.

Hvor mye tjener du som spl på sykehjem? Hvor mye ansiennitet?

Anonymkode: 466b5...dd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her tener en sykepleier på sykehjem 523000 uten tillegg 16 års annsinitet.  Om du ikke liker stell høres det ut som du jobber på feil sted. Ikke for å sprekke boblen din, men sykepleiere tar en del i stellet de fleste plasser. Kanskje du skulle prøvd psykiatrien i stede, der pleier det ikke å vere noe særlig stell? Eller velge et annet yrke 🙈 helsevesenet generelt er dårlig bemannet er ikke bare der. Selvsagt har sykepleiere  mer ansvar, men mange steder har helsefagarbeidere også ansvar for medisiner.  Synes også synet ditt på de med utdanninger under deg ikke er helt heldig desverre. Vi trenger både sykepleiere, helsefagarbeider og assistenter. 

• Liker 1
Skrevet

454 000kr uten tillegg med 8års ansiennitet. Jobben min har de samme oppgavene som din. Jeg trives kjempe godt og trivsel teller mer enn lønn for meg. 

Anonymkode: ae1c5...4cf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...