Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er nesten 30 år og fortsatt singel, truffet mange menn har hatt ONS og fredagers par ganger med troen at jeg kan komme lenger fram enn de andre, men nei her er jeg alene fortsatt tenker på en som var interessert i meg i flere år men som jeg aviste stygt, det er bare nå i det siste hvor han er i tankene mine, føles nesten som anger kanskje, noen forklaring på det? er det kjærlighet?

Anonymkode: 34378...7c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

jeg er nesten 30 år og fortsatt singel, truffet mange menn har hatt ONS og fredagers par ganger med troen at jeg kan komme lenger fram enn de andre, men nei her er jeg alene fortsatt tenker på en som var interessert i meg i flere år men som jeg aviste stygt, det er bare nå i det siste hvor han er i tankene mine, føles nesten som anger kanskje, noen forklaring på det? er det kjærlighet?

Jævlig mange dumme spørsmål her inne som burde få trofè for dumskap. Hva med å tenke litt selv?!?

Anonymkode: 206a5...02c

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det tror jeg ingen kan svare på. Kansje du ser han i ett annet lys med årene eller så har du ett bilde av han som ikke eksisterer etter så lang tid. Men hva du føler vet desverre bare du.

Skrevet

Fordi du nå enten innser at du ikke var så grei mot ham, har innsett at han hadde kvaliteter du ser etter nå, eller fordi du begynner å bli desperat pga alder og redd for å forbli alene? 🤷‍♀️

Anonymkode: 0d81d...87a

Skrevet

Trollolol. 

Anonymkode: c80e6...841

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Kanskje det var en du likte innerst inne og følelsene kom fram nå? Kan skje det at man avviser noen og senere angrer for det var noen følelser der som man ikke klarer å glemme. Du får sjekke om han er singel og hvis ikke så er det ikke så mye du kan gjøre med det. Da må du bare gå videre selv om det ikke er enkelt hvis følelsene for en person er sterke nok. Du sier du avviste han stygt. Kanskje det er det også som gjør at du angrer? På måten du avviste han på.

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jævlig mange dumme spørsmål her inne som burde få trofè for dumskap. Hva med å tenke litt selv?!?

Anonymkode: 206a5...02c

Hva er poenget med sånne svar? Folk må da få spør om det de vil og lufte tankene sine. Uten å kalle det dumskap. Det er ikke noe dumt spørsmål. 

Endret av Warrior

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...