AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Skrevet 20. februar 2022 Hvor kjøper dere ammebh? Og hvilken anbefales? er 4 uker til termin, og brystene er ikke større enn før- bør jeg da vente m å kjøpe? Anonymkode: 60645...381
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 Jeg føler jeg ventet for lenge med amme-bh. Elsker de bra Boobs som kjøpes på Babyshop. Veldig god støtte og praktiske! Anonymkode: 06c65...2fd
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #3 Skrevet 20. februar 2022 Jeg lever i Elomi Molly! Anonymkode: ca181...381
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #4 Skrevet 21. februar 2022 KJøp en eller to så du har på barsel. De første dagene etter fødsel setter brystspreng inn, og puppene blir gigantiske (og vonde!), så blir de litt mindre igjen. Det er greit å ha en til de første dagene. Du kan ikke bruke spile-bh når du har melk i puppene, og de bh'ene du har blir nok uansett alt for små. Jeg har bare brukt amme-bh'er fra hm begge gangene. Der er de ganske billige, så anbefaler å køjpe en topakning. Jeg liker best de som ser ut som treningsbh'er. De holder ammeinnlegg (i ull) godt på plass. Anonymkode: 7c165...010
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #5 Skrevet 21. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): KJøp en eller to så du har på barsel. De første dagene etter fødsel setter brystspreng inn, og puppene blir gigantiske (og vonde!), så blir de litt mindre igjen. Det er greit å ha en til de første dagene. Du kan ikke bruke spile-bh når du har melk i puppene, og de bh'ene du har blir nok uansett alt for små. Jeg har bare brukt amme-bh'er fra hm begge gangene. Der er de ganske billige, så anbefaler å køjpe en topakning. Jeg liker best de som ser ut som treningsbh'er. De holder ammeinnlegg (i ull) godt på plass. Anonymkode: 7c165...010 Dette er en vanlig misforståelse. Det er ikke noe problem med spiler, så lenge bhen sitter riktig. Hilsen hun som fikk brystbetennelse av spileløse, i tillegg til at de for meg er klamme og ubehagelige. Det som reddet meg var ammebh med spiler (Elomi Molly som jeg svarte over), eller bare mine vanlige i større størrelser. Anonymkode: ca181...381
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå