Gå til innhold

Idyllisk sted på reklame for Volkswagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor dette er? https://youtu.be/gWQA75ou8ig 

Syns det ser ut som et veldig idyllisk sted og kunne tenkt meg å reise dit i sommer. Det er nok på østlandet et sted, men ikke i Horten der reklamefilmen starter. 

Anonymkode: 47623...01f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som vet hvor dette er? https://youtu.be/gWQA75ou8ig 

Syns det ser ut som et veldig idyllisk sted og kunne tenkt meg å reise dit i sommer. Det er nok på østlandet et sted, men ikke i Horten der reklamefilmen starter. 

Jeg er temmelig sikker på at det er Dikamrk i Asker. Den brua hvor de løfter bilen er ikke hovedveien mot Heggedal men derimot Verksveien der den krysser utløpet til Verksvannet.

Gjest Blondie65
Skrevet

Det står "Horten" og datoen helt i begynnelsen av videoen. Jeg er ikke kjent der så jeg vet ikke om hele videoen er tatt der.

Skrevet
Kjetil E skrev (9 minutter siden):

Jeg er temmelig sikker på at det er Dikamrk i Asker. Den brua hvor de løfter bilen er ikke hovedveien mot Heggedal men derimot Verksveien der den krysser utløpet til Verksvannet.

Det har du helt rett i, ser Dikemark sykehus i bakgrunnen.

Er veldig fint og idyllisk der om sommeren, men å legge hele ferien sin der ville jeg ikke gjort Ts 😆

Anonymkode: 2671f...551

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det har du helt rett i, ser Dikemark sykehus i bakgrunnen.

Er veldig fint og idyllisk der om sommeren, men å legge hele ferien sin der ville jeg ikke gjort Ts 😆

Anonymkode: 2671f...551

Takk for svar! Haha. Ja, tanken var en dagstur/kjøretur da vi bor i Vestfold. 😊 

Skrevet
Kjetil E skrev (2 timer siden):

Takk for svar 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...