AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Skrevet 20. februar 2022 Noen som vet hvor dette er? https://youtu.be/gWQA75ou8ig Syns det ser ut som et veldig idyllisk sted og kunne tenkt meg å reise dit i sommer. Det er nok på østlandet et sted, men ikke i Horten der reklamefilmen starter. Anonymkode: 47623...01f
Kjetil E Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som vet hvor dette er? https://youtu.be/gWQA75ou8ig Syns det ser ut som et veldig idyllisk sted og kunne tenkt meg å reise dit i sommer. Det er nok på østlandet et sted, men ikke i Horten der reklamefilmen starter. Anonymkode: 47623...01f Jeg er temmelig sikker på at det er Dikamrk i Asker. Den brua hvor de løfter bilen er ikke hovedveien mot Heggedal men derimot Verksveien der den krysser utløpet til Verksvannet.
Gjest Blondie65 Skrevet 20. februar 2022 #3 Skrevet 20. februar 2022 Det står "Horten" og datoen helt i begynnelsen av videoen. Jeg er ikke kjent der så jeg vet ikke om hele videoen er tatt der.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #4 Skrevet 20. februar 2022 Kjetil E skrev (9 minutter siden): Jeg er temmelig sikker på at det er Dikamrk i Asker. Den brua hvor de løfter bilen er ikke hovedveien mot Heggedal men derimot Verksveien der den krysser utløpet til Verksvannet. Det har du helt rett i, ser Dikemark sykehus i bakgrunnen. Er veldig fint og idyllisk der om sommeren, men å legge hele ferien sin der ville jeg ikke gjort Ts 😆 Anonymkode: 2671f...551 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #5 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det har du helt rett i, ser Dikemark sykehus i bakgrunnen. Er veldig fint og idyllisk der om sommeren, men å legge hele ferien sin der ville jeg ikke gjort Ts 😆 Anonymkode: 2671f...551 Takk for svar! Haha. Ja, tanken var en dagstur/kjøretur da vi bor i Vestfold. 😊 Anonymkode: 47623...01f
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #6 Skrevet 20. februar 2022 Kjetil E skrev (2 timer siden): Jeg er temmelig sikker på at det er Dikamrk i Asker. Den brua hvor de løfter bilen er ikke hovedveien mot Heggedal men derimot Verksveien der den krysser utløpet til Verksvannet. Takk for svar 😊 Anonymkode: 47623...01f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå