AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Del Skrevet 20. februar 2022 Hadde eggløsning i tre dager! Siste positive test var torsdag 17/2 (hadde dog positiv på formiddagen, og negativ på kvelden). Fra hvilken dag teller jeg da for å finne ut dpo? Anonymkode: 59d49...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #2 Del Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde eggløsning i tre dager! Siste positive test var torsdag 17/2 (hadde dog positiv på formiddagen, og negativ på kvelden). Fra hvilken dag teller jeg da for å finne ut dpo? Anonymkode: 59d49...715 Mest sannsynlig skjedde eggløning endten på ettermiddagen da testen ble negativ igjen eller enda mer sannsynlig natt til eller dagen etter den va positiv 😊 jeg å tenke at selve eggløsningsdagen skjedde den dagen den er negativ, altså en hel dag med negativ test. Så hos deg blir 1 dpo 19/2😊 Anonymkode: 99fda...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 20. februar 2022 #3 Del Skrevet 20. februar 2022 Eggløsning skjedde nok på torsdag og du er da i dag 3 dpo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå