AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Skrevet 20. februar 2022 Hei. Tok 3.dose tirsdag ettermiddag, og ser at den enda ikke har blitt registrert i HelseNorge på koronasertifikat eller under mine vaksiner/SYSVAK. Ser egentlig når jeg googler at denne skal registreres umiddelbart, de andre gangene har jeg kunne se vaksinene samme dag eller dagen etterpå. Så nå begynner jeg å lure på om det kan ha skjedd en feil. Når jeg møtte opp for vaksine registrerte hun meg, men det var bra trøkk og hun gikk igjennom lister, sa navnet mitt og klokkeslett og hun krysset meg av på listen og repiterte fornavnet mitt. Noen som har opplevd at det tar lang tid før det ble registrert eller at det faktisk har skjedd en feil? Jeg tenker kanskje jeg bør vente til det har gått en uke før jeg tar kontakt for å se om det bare er litt seint ute med å fikse dette. Men synest det er rart at det plutselig skal ta opp til en uke... Anonymkode: c9ff2...f68
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 Det kan ta tid ja. Se om deb ligger under "mine vaksiner" og ikke ubder "koronasertifikat". Anonymkode: efd74...40d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #3 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan ta tid ja. Se om deb ligger under "mine vaksiner" og ikke ubder "koronasertifikat". Anonymkode: efd74...40d Det skrev jeg vel egentlig i HI at det ikke gjør. Har selvfølgelig sjekket flere plasser. Siste dato som står der er 2.dose fra september. Anonymkode: c9ff2...f68
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #4 Skrevet 20. februar 2022 Hvorfor i alle dager gjorde du det?? Anonymkode: ce9d5...cb9 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #5 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor i alle dager gjorde du det?? Anonymkode: ce9d5...cb9 Hæh? Anonymkode: c9ff2...f68
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #6 Skrevet 20. februar 2022 Samme skjedde med meg, etter en uke var den fortatt ikke registrert. Jeg tol kontakt med vaksinesenteret Og spurte og da sa de bare at det var skjedd en feil og så Vipps var den registrert🤪 Anonymkode: d93a0...460
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #7 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme skjedde med meg, etter en uke var den fortatt ikke registrert. Jeg tol kontakt med vaksinesenteret Og spurte og da sa de bare at det var skjedd en feil og så Vipps var den registrert🤪 Anonymkode: d93a0...460 Takk for info. Mistenker at noe sånt kan ha skjedd med meg. Gir det til tirsdag og visst det ikke er kommet noe innen onsdag morgen tar jeg kontakt. Ser det er en egen mail til vaksinesenteret, sendte du bare mail eller ringte du? Burde jo være ganske enkelt å sjekke opp i det om jeg bare skriver navnet mitt, da det ikke er flere som heter det. Anonymkode: c9ff2...f68
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #8 Skrevet 20. februar 2022 Mannen min sin dose to ble aldri registrert. Han oppdaget ikke det før etter flere måneder, da han plutselig fikk behov for koronapasset ved utenlandsreise. Det var ganske vanskelig, faktisk, det å få etterregistrert denne vaksinen. Problemet dukket opp igjen ved oppmøte til vaksinedose 3. Da hadde plutselig dose 1 falt ut, slik at dose 2 nå var registret som dose 1. Det skal ikke være enkelt... Han ringte for øvrig til kommunens vaksinesenter, som først ikke ville ha noe med dette og gjøre, henviste til HelseNorge (?), i alle fall et mer sentralt organ enn vår kommune. Greia var jo at selv om han hadde alle innkallingene tilgjengelige, var det ikke noen måte for ham å bevise at han faktisk hadde møtt opp - påsto de, selv om det da må finnes lister over "ikke møtt" ett eller annet sted... Anonymkode: 019d1...148
missmcbeal Skrevet 4. mars 2022 #9 Skrevet 4. mars 2022 Hei. En oppdatering. Jeg tok kontakt på mail etter en uke og etterlyste. Fikk da til svar at dette skulle de så klart fikse, og vaksinen ble endelig registrert på mandag, 3 uker etterpå.
Anbefalte innlegg