AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Skrevet 20. februar 2022 Jeg har langt, tjukt og ganske tørt hår og er derfor avhengig av gode hårkurer - men har jo så mye hår at halve boksen ryker på en dusj! En boks med et godt produkt koster jo fort noen hundrelapper, brått koster det meg 200 kr hver gang jeg skal kure håret.. Hvilken kur bruker dere andre med langt tjukt hår?💇🏼♀️ Anonymkode: 29269...2e3
Lafamiglia Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 Jeg har ikke langt, tjukt hår, men er kjempefornøyd med denne. https://www.vita.no/har/behandling/harkur/jan-thomas-haircare-hair-repair-harkur 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #3 Skrevet 20. februar 2022 Prøv kokosolje 😊 Anonymkode: 19e71...bf0 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #4 Skrevet 20. februar 2022 Lafamiglia skrev (28 minutter siden): Jeg har ikke langt, tjukt hår, men er kjempefornøyd med denne. https://www.vita.no/har/behandling/harkur/jan-thomas-haircare-hair-repair-harkur Tusen takk 😍 Akkurat noe sånt jeg ser etter; rimelig og gode omtaler 🙌🏻 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Prøv kokosolje 😊 Anonymkode: 19e71...bf0 Takk!😍 Hvor lenge lar du det virke før du skyller det ut? ☺️ Anonymkode: 29269...2e3 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #5 Skrevet 20. februar 2022 Lucky u! Selv om det er dyrt med kur for deg, så kan jeg love deg at du er heldig. Å miste hår og ikke kunne gjøre noe med det er mye verre. Anonymkode: cb83f...493 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #6 Skrevet 20. februar 2022 Denne! https://www.kicks.no/aussie/har/harpleie/harinpakning-harkur/3-minute-miracle-moisture-deep-treatment-250-ml Billigere og bedre enn alt fra frisøren. Har tykt og langt hår. Anonymkode: c408c...1d5 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #7 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lucky u! Selv om det er dyrt med kur for deg, så kan jeg love deg at du er heldig. Å miste hår og ikke kunne gjøre noe med det er mye verre. Anonymkode: cb83f...493 Ja, det sa min frisør da jeg var litt oppgitt over å bruke dobbel tid hos frisør, betale dobbel pris hos frisør, bruke dobbelt så mye sjampo og kur, osv... Siden har jeg aldri vært oppgitt Anonymkode: c408c...1d5 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #8 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tusen takk 😍 Akkurat noe sånt jeg ser etter; rimelig og gode omtaler 🙌🏻 Takk!😍 Hvor lenge lar du det virke før du skyller det ut? ☺️ Anonymkode: 29269...2e3 Skyller det ikke ut. Anonymkode: cfb4e...067
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #9 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Denne! https://www.kicks.no/aussie/har/harpleie/harinpakning-harkur/3-minute-miracle-moisture-deep-treatment-250-ml Billigere og bedre enn alt fra frisøren. Har tykt og langt hår. Anonymkode: c408c...1d5 Den der ødela håret mitt totalt. Anonymkode: cfb4e...067 4 1
Gjest rampenissen72 Skrevet 20. februar 2022 #10 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Denne! https://www.kicks.no/aussie/har/harpleie/harinpakning-harkur/3-minute-miracle-moisture-deep-treatment-250-ml Billigere og bedre enn alt fra frisøren. Har tykt og langt hår. Anonymkode: c408c...1d5 Den der er ikke å anbefale til langt bleika hår hvertfall. Tørka inn mitt hår ekstremt. Men den lukter sykt digg da.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #11 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den der ødela håret mitt totalt. Anonymkode: cfb4e...067 Hvordan da ødela? Jeg har forsøkt MANGE kurer, ingenting funker så bra som denne på mitt hår i alle fall. Anonymkode: c408c...1d5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #12 Skrevet 20. februar 2022 rampenissen72 skrev (3 minutter siden): Den der er ikke å anbefale til langt bleika hår hvertfall. Tørka inn mitt hår ekstremt. Men den lukter sykt digg da. Men nå er det jo langt tykt hår som er greia her. Og bleking tar jo på håret i seg selv. Det kan jo ha vært det som er problemet? Hvilken anbefaler du som er bedre? Anonymkode: c408c...1d5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #13 Skrevet 20. februar 2022 Må du kure håret så mye da? Jeg tar kur hos frisør ett par ganger i året. Holder masse. Anonymkode: b5dfd...ebd 2
flusa Skrevet 20. februar 2022 #14 Skrevet 20. februar 2022 Man skal vel i hovedsak ta kur mest i tuppene,da det er der håret slites mest. Du trenger ikke et tykt lag med kur i håret heller, fordel det ut i håret med børsten. 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #15 Skrevet 20. februar 2022 Garnier har rimelige og billige kurer, flere av dem er siliconfrie åså om du liker det IKKE bruk kokkosolje, da ville jeg heller brukt oliven olje og skylt det ut etter å hatt det i over natten (med et håndkle på puta selvfølgelig) Anonymkode: c96a1...a82 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #16 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Må du kure håret så mye da? Jeg tar kur hos frisør ett par ganger i året. Holder masse. Anonymkode: b5dfd...ebd Folk har forskjellig går,noen fett som smører seg selv, krøllete feks er tørt fra naturens side og trenger ekstra og regelmessig pleie. Anonymkode: 55084...85e 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #17 Skrevet 20. februar 2022 Jeg bruker en hårkur fra Jan Thomas, synes den er veldig god, og drøy i bruk. Men jeg har ikke så langt hår. Anonymkode: 0b685...c60
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2022 #18 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Må du kure håret så mye da? Jeg tar kur hos frisør ett par ganger i året. Holder masse. Anonymkode: b5dfd...ebd Hva er vitsen med å ta kur hos frisør? Det koster jo like mye som å kjøpe selve kuren.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #19 Skrevet 20. februar 2022 Djungelvrål skrev (1 time siden): Hva er vitsen med å ta kur hos frisør? Det koster jo like mye som å kjøpe selve kuren. Hodebunnsmassasje 😍 Anonymkode: c408c...1d5 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #20 Skrevet 20. februar 2022 TS, jeg har to tips til deg som jeg håper du forsøker, for de har forandret mitt hår fra langt, tørt og trist, til glansfullt og sunt! Er nå seks måneder siden jeg begynte med dette og det er stor forandring. Det ene jeg gjør, er at jeg tar olje i lengden på håret før jeg dusjer, når håret er tørt. Shamponerer kun hodebunnen. Hvis du bruker en haug av produkter i håret til vanlig, kan du bruke shampoo hver 2 eller 3 gang i hele håret, men generelt sett behøver du ikke shampoo i lengdene og det tørker ut håret noe enormt. Dette etterlater håret supermykt og skinnende. For hårkur lager jeg ukentlig en miks av følgende: 1 banan, 2 ss olivenolje eller annen naturlig olje, 1 eggeplomme, 2 ss honning. Hvis jeg har avokadorester fra dagen før, tar jeg dette også oppi. Jeg mikser det raskt i en blender, det blir en veldig kremet konsistens (anbefaler å bruke en liten flaske med smal tut for påføring, ála hårfargeflasker). Påfør i hele håret, dekk til med en plastpose eller kjøkkenplast, og la det sitte i minst en times tid eller enda lengre om mulig, mens du ser på Netflix eller gjør husarbeid eller hva som helst. Jeg gjør dette altså én gang i uken. Dette har forandre håret mitt noe enormt, jeg pleide å få floker hele tiden og nå skjer det aldri lenger! Det er alltid mykt og deilig, og jeg kan dra fingrene gjennom det på slutten av dagen etter 12 timer uten å børste det. Det kunne jeg aldri tidligere 😅 Anonymkode: 1d912...22e 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå