AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Skrevet 20. februar 2022 Dere datet litt men av ulike grunner mistet kontakten,men så fant dere tilbake til hverandre og ble et par? Anonymkode: 1f08d...eed
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dere datet litt men av ulike grunner mistet kontakten,men så fant dere tilbake til hverandre og ble et par? Anonymkode: 1f08d...eed Nei, når det ble riktig så fikk vi det til selv om timingen kunne vært bedre. Anonymkode: d173b...75f 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #3 Skrevet 20. februar 2022 Noen noen har skyldt på timing, blir jeg egentlig bare sur. Ser utelukkende på det som en feig måte å avvise på og tenker at alle finner tid om noe er viktig nok. Anonymkode: dcf3e...f66 6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #4 Skrevet 20. februar 2022 hva er feil timing? - du satt på telefonen mens den <"rette" satt ved deg, hadde ikke muligheten å la instagram være? - du var med gruppe venner og han var ikke den rette da siden alle vennene dine så på en annen? - du drev med hiphop dans mens han prøvde å snakke med deg? ærlig talt. kommer det en fyr og du er på jakt etter forhold og ser noe kvaliteter i han som passer dine så er det med høy dumskap å la det glippe Anonymkode: 09c4e...efe 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #5 Skrevet 20. februar 2022 Tja. Det eneste som kan være feil timing for min del er enten om det er geografisk utilgjengelighet eller at man ikke er single samtidig. Jeg angrer litt på at jeg ikke fikk datet en mann jeg var interessert i fordi jeg var i et forhold. Jeg tror ikke nødvendigvis det hadde blitt oss, men det er fortsatt noe der og jeg skulle på en måte hatt det "avkreftet". Anonymkode: b1cfb...0f2 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #6 Skrevet 20. februar 2022 For min egen del, tror jeg ikke på dette med timing. Jeg er ikke avhengig av at alt stemmer for å falle for noen eller date noen. Kjæresten møtte jeg i en vanskelig periode med jobb, studier og praksis, men tenkte aldri at det var feil tid for oss. Anonymkode: e4347...725 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #7 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tja. Det eneste som kan være feil timing for min del er enten om det er geografisk utilgjengelighet eller at man ikke er single samtidig. Jeg angrer litt på at jeg ikke fikk datet en mann jeg var interessert i fordi jeg var i et forhold. Jeg tror ikke nødvendigvis det hadde blitt oss, men det er fortsatt noe der og jeg skulle på en måte hatt det "avkreftet". Anonymkode: b1cfb...0f2 Samme her, for meg er feil timing at en eller begge ikke er single. Det vil nødvendigvis ikke ende opp med at det løser seg senere. Anonymkode: 4cbd4...da3 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #8 Skrevet 20. februar 2022 Ts her. Dere misforstår veldig. La meg ta et eksempel med en venninne. Det var nylig slutt med han hun var sammen med et år for mange "herrens" år siden. Så var det en fyr som var interessert i henne og de flørtet litt lett men det ble ikke mer enn det. De dro hver til sitt, hun studerte i en by og han var et år i Afghanistan. Så gikk det et par år så møttes de igjen, datet eller hang sammen som vi kalte det den gangen. Så ble de sammen, nå har de vært gift i mange år og har barn sammen. Rett person, feil tid. Ang min situasjon, vil ikke dele for mye pga fare for gjenkjennelse. Men vi datet litt, så mistet vi kontakten litt, hadde kontakt igjen og mistet den igjen. Begge er single men var i litt vanskelige livssituasjoner. Anonymkode: 1f08d...eed
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #9 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): hva er feil timing? - du satt på telefonen mens den <"rette" satt ved deg, hadde ikke muligheten å la instagram være? - du var med gruppe venner og han var ikke den rette da siden alle vennene dine så på en annen? - du drev med hiphop dans mens han prøvde å snakke med deg? ærlig talt. kommer det en fyr og du er på jakt etter forhold og ser noe kvaliteter i han som passer dine så er det med høy dumskap å la det glippe Anonymkode: 09c4e...efe At det av ulike grunner ikke passer der og da, det betyr ikke at det ikke kan passe senere. At man kanskje trenger å "heale" hver for seg først og så finner tilbake til hverandre. Anonymkode: 1f08d...eed 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #10 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts her. Dere misforstår veldig. La meg ta et eksempel med en venninne. Det var nylig slutt med han hun var sammen med et år for mange "herrens" år siden. Så var det en fyr som var interessert i henne og de flørtet litt lett men det ble ikke mer enn det. De dro hver til sitt, hun studerte i en by og han var et år i Afghanistan. Så gikk det et par år så møttes de igjen, datet eller hang sammen som vi kalte det den gangen. Så ble de sammen, nå har de vært gift i mange år og har barn sammen. Rett person, feil tid. Ang min situasjon, vil ikke dele for mye pga fare for gjenkjennelse. Men vi datet litt, så mistet vi kontakten litt, hadde kontakt igjen og mistet den igjen. Begge er single men var i litt vanskelige livssituasjoner. Anonymkode: 1f08d...eed Ser ikke at timingen i utgangspunktet var feil i eksemplet om venninnen din. Hadde de følt at det var rett ved første møte så hadde de satset den gangen. Kan ikke se for meg andre livssituasjoner en ikke singel som gjør timingen feil. Vi ble sammen en måned før jeg flyttet 6 år utenlands, fortsatt sammen etter 15 år. Anonymkode: 4cbd4...da3 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #11 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser ikke at timingen i utgangspunktet var feil i eksemplet om venninnen din. Hadde de følt at det var rett ved første møte så hadde de satset den gangen. Kan ikke se for meg andre livssituasjoner en ikke singel som gjør timingen feil. Vi ble sammen en måned før jeg flyttet 6 år utenlands, fortsatt sammen etter 15 år. Anonymkode: 4cbd4...da3 Feil tid, men rett person?! Da det ble de til slutt. Selvsagt fins det mange grunner som gjør man ikke kan satse der og da, betyr ikke at folk er i forhold. Ulike livssituasjoner. Vil ikke gå i dybden her da jeg ikke vil gjøre meg til kjenne. Anonymkode: 1f08d...eed
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #12 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Feil tid, men rett person?! Da det ble de til slutt. Selvsagt fins det mange grunner som gjør man ikke kan satse der og da, betyr ikke at folk er i forhold. Ulike livssituasjoner. Vil ikke gå i dybden her da jeg ikke vil gjøre meg til kjenne. Anonymkode: 1f08d...eed Feil tid og feil personer, med tiden endret de seg og ble de rett for hverandre…. Anonymkode: 4cbd4...da3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #13 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Feil tid og feil personer, med tiden endret de seg og ble de rett for hverandre…. Anonymkode: 4cbd4...da3 Vi får være enige om å være uenige. Anonymkode: 1f08d...eed
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #14 Skrevet 20. februar 2022 Right person wrong time er et idiotisk new age uttrykk som folk som bruker uttrykk som twin flame ( fy faen jeg hater det dritt uttrykket, snakk om å holde folk i voldelige forhold) soulmates og 5D... Anonymkode: 04ccd...dd1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #15 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Right person wrong time er et idiotisk new age uttrykk som folk som bruker uttrykk som twin flame ( fy faen jeg hater det dritt uttrykket, snakk om å holde folk i voldelige forhold) soulmates og 5D... Anonymkode: 04ccd...dd1 Twin flames er noe dritt, men det betyr ikke at det er voldelige forhold. Ærlig oppriktig talt. Vet da om mange eks. der folk dreiv litt på,på videregående, ble ikke noe seriøst den gangen. Studerte og jobbet andre steder, fant tilbake til hverandre flere år senere og giftet seg og stiftet familie. Anonymkode: 1f08d...eed
Snedig Skrevet 20. februar 2022 #16 Skrevet 20. februar 2022 Tja, har vel på en måte opplevd det. Om jeg hadde møtt min første kjæreste ti år senere, tror jeg vi fortsatt hadde vært sammen nå. Vi var så unge, uerfarne og hadde veldig forskjellig syn på familielivet på det tidspunktet. Men det er ikke noe jeg går og tenker på nå. Jeg tror det er mange som kan være rett person, og jeg endte tilslutt opp med en annen bra mann.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #17 Skrevet 20. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): At det av ulike grunner ikke passer der og da, det betyr ikke at det ikke kan passe senere. At man kanskje trenger å "heale" hver for seg først og så finner tilbake til hverandre. Anonymkode: 1f08d...eed Ville heller kalt dette et spørsmål om modenhet, enn timing. Anonymkode: e4347...725 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #18 Skrevet 20. februar 2022 Jeg mener han var perfekt for meg. Men han var eldre og hadde erfaring om forhold. Jeg var ung og umoden, hadde null erfaring. Så jeg ødela det fine vi hadde. Han kunne ha hjulpet meg, tror jeg, men lot det skure til det ikke var mulig å rette opp. Så timingen hadde kanskje vært bedre om vi møttes noen år senere. Anonymkode: edbdb...cf2
Elaine Marley Skrevet 21. februar 2022 #19 Skrevet 21. februar 2022 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #20 Skrevet 21. februar 2022 Ja,to ganger i starten av tyveårene,var tungt men gikk seg til.lykkelig med den rette idag❤️ Anonymkode: 58c8a...e97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå