AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Skrevet 20. februar 2022 Jeg beklager på forhånd utbroderingen i dette innlegget😅 Jeg fødte for litt over 1 uke siden og endte med kun noen pyntesting. Har ikke hatt noe svie ved vannlating, men har konstant press mot rumpesprekken og anus. Jeg har ingen lekasje og musklene fungerer som de skal. Har treg avføring nå og har kun hatt avføring 3 ganger etter fødsel. I går klarte jeg å ha en noen lunde normal avføring i normale mengder, før det har jeg ikke klart å tømme meg. Presset ble ikke bedre av avføringen. Jeg er litt bekymret over at det presset jeg kjenner er tegn på noe er galt. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: cb8ac...66f
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 Kan det være hemoroider? Anonymkode: 8c788...f81
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2022 #4 Skrevet 21. februar 2022 Har føltes helt merkelig i rumpen etter begge mine fødsler. Og ja, hemoroider.. Anonymkode: 66b6d...5e0
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2022 #5 Skrevet 22. februar 2022 Jeg presset på meg noen solide hemoroider i begge fødslene mine. Har du kjent etter med fingeren rundt anus eller rett innenfor? Bruk helst en hanske. Anonymkode: 10051...d60 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå