AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #1 Skrevet 20. februar 2022 Jeg ville aldri i verden bedt om råd her. Er ikke noe rart stedet blir fullt av troll når man mottar så mye hets hvis man ber om råd. Føler de som åpenriktig ber om hjelp her er for naive og burde beskyttes mot seg selv. Du burde ikke la anonyme mennesker/troll ha meninger om livet ditt. Spør en god venn i stedet tenker jeg. Bruk KG til å diskutere, observere hersketeknikker og til å opplyse om viktig informasjon. Hva tenker du? Anonymkode: a8e72...6b8
Daria Skrevet 20. februar 2022 #2 Skrevet 20. februar 2022 Jeg har spurt om helt konkrete, praktiske ting her, av typen reisetips, oppskrifter og den slags. Råd om personlige og private ting vil jeg ha fra folk som kjenner meg og situasjonen og som jeg kjenner, hvor jeg kan stole på deres intensjoner og utgangspunkt, ikke fra hvilkensomshelst anonym nettbruker. Jeg blir stadig overrasket over hvor mange personlige detaljer folk bretter ut her og hvor sårbare og gjenkjennelige de gjør seg - og at de bare forventer seriøse svar som stryker dem medhårs, og at alle her inne vil dem vel. KG er ikke vennegjengen din. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #3 Skrevet 20. februar 2022 Kan spørre om råd for underholdningens skyld. Jeg har tykk hud og klarer å tenke selv. Så de svarene som bare er vås siler jeg ut. Spør sjelden om personlige ting. Folk flest vil ha enkle svar, og liker ikke å måtte forholde seg til komplekse problemer som ikke har to streker under svaret. Anonymkode: 6f6b2...36b 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #4 Skrevet 20. februar 2022 Jeg ville sagt ja, men ikke når det kommer til spørsmål om noe privat, fordi man blir bombadert av folk som hevder de veit svaret eller som forteller deg hva du burde føle. Mye latterliggjøring osv. Det må jo gjøre noe med deg om du har et normalt følelsesliv! Altså spørsmål om mote, oppussing eller sånne ting ville jeg helt klart gått for. Har spurt her inne om den typen råd og jeg fikk god hjelp forresten Anonymkode: 58dd5...d3a 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #5 Skrevet 20. februar 2022 Om generelle ting som anbefal en restaurant i Bergen eller hvilket flyselskap er best ja. Om private ting hell no. Anonymkode: 2b72d...bf4 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2022 #6 Skrevet 20. februar 2022 Typisk KG; stiller et spørsmål. Svar: Google it! eller et svar som er totalt irrelevant. Anonymkode: 1a831...47b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå