Drizzt Skrevet 21. februar 2022 #21 Skrevet 21. februar 2022 Mytomann skrev (21 timer siden): Jeg tør ikke ta kontakt med fastlegen da jeg bruker anabole steroider. Jeg har brukt det på og av i 16 år uten å ha opplevd bivirkninger. Hvis fastlegen tar blodprøve er jeg redd for at han kan sjekke for steroider. Fastlegen har tidligere sagt til meg at han mistenker at jeg bruker steroider, men jeg nektet å ta blodprøve. Samboer vil at vi skal dra sammen til fastlegen, men jeg er redd for at fastlegen skal spørre samboer om jeg er hissig. Jeg har latt sinne og frustrasjon gå utover samboer i en lenger periode. Men i all verden. Slutt med steroidene, så dra med samboer til fastlegen og få hjelp. Hva hjelper det å være hissig? Steroidene gjør bare ting verre. 4
Drizzt Skrevet 21. februar 2022 #22 Skrevet 21. februar 2022 Mytomann skrev (20 timer siden): Da ville muskelmassen min blitt kraftig redusert. Jeg var en pingle når jeg var 16. Du kan bygge muskler også uten steroider. For et argument. Hissig er mest sannsynlig på grunn av steroidene. Å være hissig er ikke noe relatert korona. 4
Betasuppe Skrevet 21. februar 2022 #23 Skrevet 21. februar 2022 (endret) Sladrer leger seriøst på politiet hvis de mistenker anabole steroider? 5 hours ago, Drizzt said: Du kan bygge muskler også uten steroider. For et argument. Hissig er mest sannsynlig på grunn av steroidene. Å være hissig er ikke noe relatert korona. Typisk spirrevipp-svar. Tipper det nærmeste styrketrening du har kommet er pilates :D Endret 21. februar 2022 av Betasuppe 1
Justlooking Skrevet 21. februar 2022 #24 Skrevet 21. februar 2022 Kjenner flere som har hatt corona i det siste. Ingen mistet smakssansen og ingen har fått long covid. Noen er litt småslitne som er helt vanlig etter en infeksjon. De mest slitne er vaksinert, de uvaksinerte kom lettere fra det. 2
Robert Koch Skrevet 21. februar 2022 #25 Skrevet 21. februar 2022 58 minutter siden, Betasuppe said: Sladrer leger seriøst på politiet hvis de mistenker anabole steroider? Nei, det har man ikke lov til. Du kan trygt søke hjelp uten noen juridiske konsekvenser. Kompetansen på komplikasjoner til bruk av AAS og behandlingen av disse har dessverre vært svært dårlig blant allmennleger, men er blitt noe bedre. Jeg vil absolutt anbefale å kontakte steroideprosjektet ved OUS, som jeg la kontaktinformasjon til tidligere i tråden. Der finnes det høy kompetanse, og du trenger ikke å oppgi identiteten din. 2
Betasuppe Skrevet 21. februar 2022 #26 Skrevet 21. februar 2022 2 hours ago, Robert Koch said: Nei, det har man ikke lov til. Du kan trygt søke hjelp uten noen juridiske konsekvenser. Kompetansen på komplikasjoner til bruk av AAS og behandlingen av disse har dessverre vært svært dårlig blant allmennleger, men er blitt noe bedre. Jeg vil absolutt anbefale å kontakte steroideprosjektet ved OUS, som jeg la kontaktinformasjon til tidligere i tråden. Der finnes det høy kompetanse, og du trenger ikke å oppgi identiteten din. Ok, takk. Bruker det ikke selv da. Men har bare denne historien friskt i minne: https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/x8w5Ln/gravide-hege-36-rustestet-mot-sin-vilje Her virker det som legen sladra.
Mytomann Skrevet 21. februar 2022 Forfatter #27 Skrevet 21. februar 2022 Jeg stoler ikke på det offentlige Norge. Hvis jeg skal slutte med A.S. så må jeg flytte et sted ingen kjenner meg. Da kommer jeg til å miste 26 % - 30 % muskelmasse.
Hulderen Skrevet 22. februar 2022 #28 Skrevet 22. februar 2022 Mytomann skrev (6 timer siden): Jeg stoler ikke på det offentlige Norge. Hvis jeg skal slutte med A.S. så må jeg flytte et sted ingen kjenner meg. Da kommer jeg til å miste 26 % - 30 % muskelmasse. Gjør det noe om du mister muskelmasse? Du så jo selv i den tråden din om den lave bodybuilderen, ingen synes det er positivt med masse muskler. Veltrent er flott, men ikke mye muskler. Når muskelmassen din minsker, så kan du bare si T du har trappet ned på vekttreningen. Da er det jo normalt å få mindre muskler. 1
neon_sun Skrevet 22. februar 2022 #29 Skrevet 22. februar 2022 Mytomann skrev (6 timer siden): Jeg stoler ikke på det offentlige Norge. Hvis jeg skal slutte med A.S. så må jeg flytte et sted ingen kjenner meg. Da kommer jeg til å miste 26 % - 30 % muskelmasse. For å si det sånn: folk flest skjønner nok allerede at du går på steroider. Mulig du ikke har noen ekstreme skader av det nå, men det kan absolutt komme. Jeg har møtt flere unge menn som har fått hele livet ødelagt pga AS via jobb. Og kommer du dit, er ikke den kroppen din verdt en dritt uansett. 2
Gjest Villfisker Skrevet 22. februar 2022 #30 Skrevet 22. februar 2022 (endret) Mytomann skrev (På 20.2.2022 den 17.08): Jeg tør ikke ta kontakt med fastlegen da jeg bruker anabole steroider. Jeg har brukt det på og av i 16 år uten å ha opplevd bivirkninger. Hvis fastlegen tar blodprøve er jeg redd for at han kan sjekke for steroider. Fastlegen har tidligere sagt til meg at han mistenker at jeg bruker steroider, men jeg nektet å ta blodprøve. Samboer vil at vi skal dra sammen til fastlegen, men jeg er redd for at fastlegen skal spørre samboer om jeg er hissig. Jeg har latt sinne og frustrasjon gå utover samboer i en lenger periode. I så fall kan det jo være stereoidene. De kan ha forårsaket en interaksjon med vaksinen også. Det har vi ingen forskning på. Det er en grunn til at f.eks tannleger spør om medisinbruk, før tannbehandling. Selv om du ikke har opplevd bivirkninger før, kan det godt være at du har det likevel. Du har bare ikke merket dem. Det kan selvfølgelig være koronaen, men det kan også være vaksinen. Syns du skal tenke på helsen din først, og være ærlig med legen. Da er det lettere å få hjelp. Endret 22. februar 2022 av Villfisker
Gjest padawan Skrevet 22. februar 2022 #31 Skrevet 22. februar 2022 Mytomann skrev (På 20.2.2022 den 12.32): Er det noen andre som har hatt ettervirkninger av korona? Hvorfor snakker du ikke med fastlegen din om dette?
Anbefalte innlegg